Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Ojeda, Hodges i Medici zajęli 8. miejsce w 6-godzinnym wyścigu Bathurst

Ojeda, Hodges i Medici zajęli 8. miejsce w 6-godzinnym wyścigu Bathurst

Drugi rok z rzędu to BMW zwyciężyło w 6-godzinnym wyścigu Bathurst, tym razem z Jorge Medici, który dołączył do Jaydena Ojedy i Simona Hodgesa. Zdjęcie: Bathurst 6 godzin/migawki

Trio BMW M4 wygrało ekscytujący pojedynek na ostatnim okrążeniu z przewagą 1,2 sekundy nad BMW M2 Thomasa Randle'a, Bena i Michaela Cavica, które właśnie wyprzedziło Willa Davisona, Berricka Lintona i Tima Leahy'ego o 0,24 sekundy na drugie miejsce.

Produkcyjny samochód enduro zapewnił kolejny fascynujący wyścig z dramatycznymi ostatnimi okrążeniami i samochodami bezpieczeństwa przez cały dzień (w sumie 12).

Walka o doskonałe wyniki i finałową klasę X zakończyła się trójstronną rywalizacją pomiędzy Davisonem, Ojedą i Randle.

Następnie błędny dobór biegów przez Davisona pozwolił Ojedie objąć prowadzenie, a na 13 minut przed końcem kolejna szansa na wyprzedzenie Randle’a.

Zajmując czwarte miejsce, zaledwie jedno okrążenie za nimi, Cem Yucel i Iain Salteri (Volkswagen Golf R) zostali zwycięzcami klasy A1 Extreme Performance Force Induction.

Piątymi, wolnossącymi zwycięzcami klasy A2 Extreme Production byli Aaron Seaton, Jason i Ben Gomersall (Ford Mustang) na tym samym okrążeniu.

Po dotarciu na plażę na drugim okrążeniu Grant i Ian Shearin (M4) wrócili na metę i zajęli szóste miejsce przed wicemistrzami klasy A2, Tonym Levittem i Luke’iem Kingiem (Mercedes-Benz AMG C63).

Następnie, 1,6 sekundy za nimi, byli Nash Morris i Mark Griffiths w swoim Mercedesie-Benz AMG A45, zajmując drugie miejsce w klasie A1. Tom McLennan, David Russell i Shane Smolen M4 przezwyciężyli w ciągu dnia dwa przebicia opon i zajęli dziewiąte miejsce.

Dziesiąte i pierwsze miejsca w połączonej klasie B1/B2 High Performance zajęły Courtney Prince, Carly Puccini i Susan Palermo w BMW 135i.

W klasie C zwyciężyli Peter Faulkner i Matt Slavin w swojej Holden Astrze HSV VXR, mimo że spóźnił się z powodu kary w depot. Zajmują 15. miejsce, a ich najbliżsi rywale, Jackson Rice i Cody McKay, tracą kolejne osiem miejsc.

Kolejną klasą, w której doszło do zaciętej rywalizacji, była klasa Production D, w której Tim Barwick i Mitch Wooler (Toyota 86) zajęli miejsca 1. i 16., Andrew McMaster, David Worrell i David Noble (BMW 125i) zajęli 17. miejsce, a Matt Thewlis i Chris Heinger zajęli 18. miejsce.

READ  Warren Gatland grabi „Waterboy Without Water” Rasi Erasmus po utracie brytyjskich i irlandzkich lwów

Wrak dwa dni temu Mazda 3 Andrew Jackman, Mark Taubitz i Jimmy Westaway zwyciężyła w klasie Compact E z przewagą 16 okrążeń.