Nissan Qashqai otrzymał nowy, odważny wygląd, który upodabnia go do samochodu elektrycznego Ariya, zwiększając jego wydajność i zapewniając mu pozycję jednego z najpopularniejszych samochodów w Europie.
Rodzinny crossover, który był najlepiej sprzedającym się pojazdem w Wielkiej Brytanii w 2022 r. i wicemistrzem w 2023 r., został przeprojektowany, nadając mu ostrzejsze linie i nową, agresywną twarz inspirowaną japońskimi hełmami samurajskimi.
Reflektory i światła do jazdy dziennej są podzielone na trzy odrębne elementy, przy czym ten ostatni reprezentuje rogi nad nowymi projektorami typu „oko”.
Ma znacznie większą powierzchnię siatki wykończoną czarnym chromem i satynowym srebrem, co ma nawiązywać do kolczugi noszonej przez starożytnych japońskich żołnierzy.
Tymczasem z tyłu zastosowano nowy zestaw przezroczystych świateł LED, zaprojektowanych tak, aby pasowały do tych z przodu. Dolny zderzak również został przeprojektowany, aby nadać mu bardziej sportowy wygląd.
Dokument techniczny dotyczący aktualizacji ujawnił, że celem Nissana jest poprawa wydajności i ciągłe doskonalenie. Zwiększono na przykład grubość okien, a nowy wygląd ma dodatkowo redukować szum wiatru przy dużej prędkości.
Qashqai pozostaje wyłącznie zelektryfikowany i oferuje wybór pomiędzy benzyną typu „mild hybrid” o mocy 138 KM i 148 KM, a także pełną hybrydą E-Power o mocy 187 KM.
Wewnątrz komputery z interfejsem cyfrowym Qashqai zostały znacząco unowocześnione, aby poprawić jakość grafiki i skrócić czas przetwarzania.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji