Technologia może zrobić wiele rzeczy. Ale kiedy dostanie się w ręce ludzi, staje się ostatecznym twórcą możliwości, pozwalając nam wszystkim uchwycić rzeczy, które są dla nas ważne. Jest to podstawa do wprowadzenia przez Spark nowego pozycjonowania marki, Hello Tomorrow, opracowanego przez Colenso BBDO.
Zintegrowana kampania inauguracyjna jest obecnie emitowana w Nowej Zelandii, począwszy od filmu. Film prezentuje technologię, która odzwierciedla wyjątkową zdolność ludzi do wykorzystywania okazji do realizacji marzeń lub pasji. Debiutuje także Aubrey Mitchell, przełomowy lokalny muzyk, którego ścieżką dźwiękową jest piosenka Rihanny „Diamonds”.
Kampania obejmuje swym zasięgiem media zewnętrzne, cyfrowe i społecznościowe, a jeszcze w tym miesiącu wystartuje szersza inicjatywa, która zapewni początkującym muzykom możliwość rozpoczęcia kariery muzycznej.
„Celem Spark jest pomoc wszystkim Nowozelandczykom w osiągnięciu sukcesu w cyfrowym świecie” – mówi Sarah Williams, dyrektor ds. doświadczeń marki w Spark. „Postrzegamy technologię jako największy korektor, dając ludziom możliwość bycia widzianym, słyszanym lub realizowania tego, co ważne Dla nich. Hello Tomorrow to nasze przekonanie, że technologia stwarza możliwości. A kiedy już dziś poczujesz, że masz szansę, zmienia to Twoje spojrzenie na jutro.
„Szansa nie wydaje się wielka, ale ma potężną moc” – mówi Si Vicars, CCO, Colenso BBDO. „Szansa, by dać się odkryć jako muzyk w sypialni lub szansa na przekształcenie pasji w biznes, lub dla dziecka z dysgrafią, aby pisało historie w swojej głowie. Technologia nie gwarantuje sukcesu, ale tak.” „Może stworzyć możliwości, których potrzebujemy, aby kształtować jutro, jakiego pragniemy. Hello Tomorrow to postawa przyjęta przez cały czas biznesu Spark i jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością zobaczenia, dokąd nas to zaprowadzi.”
„Prawdziwy optymizm napawa świadomością, że możesz realizować wszystko, czego chcesz” – mówi Lucy Cole, partner zarządzający Colenso BBDO. „Ta praca sygnalizuje początek nowych sposobów wykorzystania wiedzy i technologii Spark na wzmacnianie pozycji Nowozelandczyków jako dążą do tego, co jest dla nich ważne.” Praca z naszymi partnerami w Spark nad przełożeniem tego na świat była przyjemnością”.
Klient: Iskra
Agencja: Colenso BBDO
Agencja Medialna: Doktorat
Wytwórnia: Finch
Reżyseria: Jay Morrison
Postprodukcja: Fathom VFX / Postprodukcja stworzenia
Kolorysta: Pete Ritchie
Redaktor: Simon Price
Projekt dźwięku: Shane Taibari @ Franklin Road
Licencja muzyczna: poziom 2
Remiks muzyki: Mahoya Bridgman Cooper
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów