Hunt Bike Wheels wypuściło swoją najnowszą linię kół szutrowych, Limitless Gravel Adventure. Ma ten sam wzór, co obecny zestaw kołowy Hunt 42 Limitless Gravel Disc, ale poprawia specyfikację, aby poradzić sobie z dużymi obciążeniami i momentem obrotowym typowym dla rowerów terenowych i jazdy ultra-wytrzymałościowej, zachowując jednocześnie szeroki aerodynamiczny profil obręczy zestawów kołowych 42 Limitless, które oceniliśmy na 4 z 5 gwiazdek, kiedy sprawdziliśmy to w zeszłym roku.
Typowy dla najlepszych zestawów kół szutrowych, ma aerodynamiczny profil obręczy. Aerodynamiczna technologia Hunta Limitless pozwala na bardzo szerokie obręcze kół, w tym przypadku 25 mm do wewnątrz, 36 mm na zewnątrz, przy zachowaniu konkurencyjnej niskiej wagi 1642 g. Osiąga się to poprzez włączenie do obręczy polimeru o niskiej gęstości, który ma gęstość mniejszą niż połowa włókna węglowego i jest związany z zewnętrzną warstwą włókna węglowego.
Jest to projekt, który stosuje do zestawów kołowych do rowerów szosowych, takich jak Hunt 48 Limitless UD Carbon, który ostatnio recenzowaliśmy.
Metoda konstrukcyjna pozwala Huntowi zbudować oponę o profilu w kształcie litery U o głębokości 42 mm, która jest zoptymalizowana aerodynamicznie, gdy jest wyposażona w opony szutrowe 38-42 mm. Hunt twierdzi, że w testach w tunelu aerodynamicznym uzyskano do 16,8 wata wzmocnienia aerodynamicznego w stosunku do kół innych niż aerodynamiczne. Mówiąc o wyścigu na 200 mil, można zaoszczędzić od siedmiu do dziewięciu minut.
Marka twierdzi, że koła są również bardzo stabilne przy porywistym bocznym wietrze, co zauważyliśmy podczas testowania kół 42 Limitless Gravel Disc, a także zaleta dla długodystansowych jeźdźców szutrowych.
Zahaczona stopka zapewnia maksymalną kompatybilność opon podczas jazdy zarówno z dętkami, jak i dętkami, chociaż Hunt zapewnia zawory na kierownicę i bezdętki, a także zapasowe szprychy z kołami, a jeśli Twój rower szutrowy ma niestandardowy rozstaw, dostępne są adaptery piast.
Specyfikacje Ulepszone
Część przygodowa umowy zaczyna się od zwiększonej liczby szprych: 24 z przodu, 28 z tyłu w porównaniu do 42 szprych 20/24 Limitless Aero Gravel Disc. Oba koła wykorzystują te same pneumatyczne szprychy J-bend Pillar Wing, ale z mosiężnymi nyplami w nowym zestawie kołowym dla zwiększenia trwałości.
Osie zostały również zmodernizowane, aby wytrzymać wysokie momenty obrotowe, typowe podczas jazdy z obciążeniem. W kołach 42 Limitless Aero Gravel Disc znajduje się podwójna pływająca rura freestylowa z grzechotką, w przeciwieństwie do konstrukcji z trzema sworzniami. Grzechotka dentystyczna 40 powoduje zwiększenie kąta zaczepienia do 9 stopni z 42 nieograniczonych 7,5 stopnia.
Korpus bębenka z powłoką ceramiczną, który ma chronić przed manipulacją i jest dostępny w formatach Shimano 11-rzędowych, XDR i N3W.
Wszystko kręci się na stalowych łożyskach Revo, które są uszczelnione i nasmarowane żaroodpornym smarem, co według Hunta pomaga wydłużyć okresy międzyserwisowe.
Udoskonalona specyfikacja skutkuje wzrostem deklarowanej wagi o niecałe 100 g do 1642 g, w porównaniu do 1548 g dla 42 Limitless.
Zestaw kołowy Hunt Limitless Gravel Adventure w cenie 1299 GBP (1649 USD, 1649 EUR) z zamówieniami w przedsprzedaży Miejsce polowania Dostępność kursu pod koniec sierpnia.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów