Chociaż oprzyrządowanie jest takie samo jak w Taycanie, inżynierowie twierdzą, że Audi oferuje tuning bardziej zorientowany na komfort, podkreślając charakter GT.
Ceny w Wielkiej Brytanii nie zostały jeszcze ogłoszone, ale w Niemczech wynoszą 126 000 euro (około 106 440 funtów) za S E-tron GT, 147 500 euro (124 600 funtów) za RS E-tron GT i 160 500 euro (£). 135585) dla RS E-tron GT Performance. W każdym przypadku oznacza to różnicę, chociaż poprawiono również standardowe wyposażenie.
OPINIA: Audi GT wróciło na mapę
stronę Feliksa
E-Tron GT od dawna wydawał się niedocenianym bohaterem na arenie elektrycznych samochodów sportowych. Podczas gdy jego kuzyn, Taycan, okazał się niezgłębioną popularnością – i zdobył uznanie za swoją szczerą dynamikę – wydaje się, że Audi odeszło w zapomnienie.
Naprawdę kryminalny, biorąc pod uwagę jego konkurencyjne specyfikacje techniczne i zdolność do przetrwania najbardziej wyczerpujących i niewygodnych podróży, aczkolwiek z zastrzeżeniem, że nigdy nie miał nóg, by być prawdziwym grand tourerem.
Teraz jednak wydaje się, że to się zmieniło, ponieważ aktualizacje te umacniają pozycję Audi jako bezemisyjnego kruszarki kontynentalnej. Więcej mil na jednym ładowaniu i mniej czasu na doładowanie na drugim końcu: to kluczowe ulepszenia, które mogą zirytować nawet najbardziej zagorzałego zwolennika diesla.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji