Mówi się, że nadwozie jest o 15% mocniejsze, a zawieszenie i układ kierowniczy zostały dostrojone w celu poprawy prowadzenia i reakcji.
Jak sprawdzono na poprzednich zdjęciach europejskich prototypów przetestowanych na drogach, CR-V został gruntownie przeprojektowany pod kątem tego, co Honda nazywa „silniejszą, bardziej agresywną prezencją”.
Czerpie inspirację z pickupa Ridgeline i SUV-a Passport na rynku amerykańskim, podkreślając linię boczną, która podkreśla zwiększenie długości o 69 mm, a także wydłużenie rozstawu osi o 41 mm i niewielkie zwiększenie szerokości o 10 mm.
Oznaczenia części będą się różnić w Europie, ale podstawowe sedany EX i EX-L w USA otrzymają czarną osłonę chłodnicy z chromowanym obramowaniem, kolorowe lusterka boczne, mini spojler dachowy i standardowe 18-calowe koła. Topowe samochody sportowe i sportowo-użytkowe otrzymują niestandardowe wzory grilla, prostokątne wyloty wydechu i dodatkowe czarne detale, a także opcjonalne 19-calowe koła.
Tymczasem w środku związek z nową Civic jest jasny. 7-calowy wyświetlacz cyfrowy jest standardem, a szeroka konsola środkowa z ładowarkami USB-A i USB-C oraz 7,0- lub 9-calowy ekran dotykowy (z funkcją dublowania smartfona) umieszczony nad prostą deską rozdzielczą ozdobioną otworem wentylacyjnym Efekt plastra miodu.
Honda odnotowuje również zwiększenie przestrzeni na nogi z tyłu i zwiększenie pojemności bagażnika do nieco ponad 1000 litrów.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji