Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Niemcy bez doświadczenia w transporcie ciężkim poproszeni o kierowanie ciężarówkami podczas kryzysu paliwowego w Wielkiej Brytanii | kryzys łańcucha dostaw

Tysiące Niemców mieszkających w Wielkiej Brytanii napisało do rządu, prosząc ich o kierowanie ciężarówkami w celu złagodzenia kryzysu paliwowego w Wielkiej Brytanii, chociaż większość nigdy nie była za kierownicą ciężkich ciężarówek.

Zostały one włączone do masowych wysyłek liczących milion znaków, które miały również na celu zwerbowanie kierowców karetek pogotowia, aby mogli zasiąść za kołami ciężarówek.

Akcja rekrutacyjna ma na celu złagodzenie niedoborów w brytyjskim łańcuchu dostaw i niedoborów benzyny na frontowych boiskach.

Wiadomość pojawiła się, gdy minister rządu ostrzegł kierowców, że może stanąć przed kolejnym tygodniem kolejek przy dystrybutorach, a organizacja branżowa stwierdziła, że ​​ponad jedna czwarta (26%) niezależnych stacji benzynowych w Wielkiej Brytanii pozostaje sucha.

Niemcy zostali automatycznie uwzględnieni w e-mailu, ponieważ niemieckie prawa jazdy wydane przed 1997 r. obejmowały prawo do kierowania małymi i średnimi ciężarówkami do 7,5 tony.

przysięga Transport Rzecznik DfT wyjaśnił, że mieszkańcy Wielkiej Brytanii z Niemiec, którzy wymienili swoje prawo jazdy na brytyjskie, mogli przenieść ten przedmiot do bazy danych Driver and Vehicle Licensing Agency (DVLA). Oznacza to, że zostali zaliczeni do kategorii samochodów ciężarowych, która obejmowała również kierowców karetek pogotowia, gdy DVLA wysłało list.

„Wiadomość została automatycznie wysłana do prawie miliona osób posiadających prawo jazdy na ciężarówki – w tym do ograniczonej liczby automatycznie kwalifikowanych mieszkańców międzynarodowych” – powiedział DfT. „Każdy, kto chce jeździć zawodowo, musi przejść dalsze testy i szkolenia”.

Rzecznik firmy powiedział: „Nie chcemy, aby kierowcy karetek pogotowia zmieniali pracę lub odwracali się od ich ważnej, ratującej życie pracy… Ze względu na ochronę danych osobowych nie można było zawęzić listy transkrypcji według zawodu. „

41-letni Niemiec i jego żona otrzymali kopię listu w swoim londyńskim domu w piątek rano, Powiedział The Independent: „Byliśmy całkowicie zaskoczeni.Jestem pewien, że poprawiły się płace i warunki dla kierowców ciężarówek, ale ostatecznie zdecydowałem się kontynuować swoją rolę w banku inwestycyjnym.

READ  Restauracje w Wielkiej Brytanii bankrutują szybciej niż podczas covidu | branża hotelarska

„Moja żona nigdy nie jeździła niczym większym niż Volvo, więc zamierza również odrzucić tę ekscytującą okazję”.

Sytuacja paliwowa na podwórku poprawia się, ale zbyt wolno, a niezależni sprzedawcy benzyny nie otrzymują wystarczającej ilości paliwa, aby zaspokoić popyt, poinformowało w piątek Stowarzyszenie Detalistów Benzynowych (PRA), ponad tydzień po pierwszym zgłoszeniu niedoborów.

Minister Policji, Kate MalthusPowiedział, że powrót do normy może zająć „mniej więcej tydzień”.

„Wciąż widzimy duży popyt na to paliwo w niektórych częściach kraju” – powiedział programowi Radio 4’s Today.

„Moim ostatnim stwierdzeniem jest to, że sytuacja się stabilizuje, że wraz ze wzrostem podaży paliwa widzimy więcej frontowych pól gry i mam nadzieję, że przy lepszym zrównoważeniu podaży i popytu w ciągu najbliższych kilku dni lub tygodnia, zobaczymy powrót do normalności.

Jeśli sprawy zaczną się dalej pogarszać, widać wyraźnie, że premier i minister stanu ds. energii [Kwasi Kwarteng], który ponosi tę odpowiedzialność, będzie musiał dokonać przeglądu sytuacji”.

Jedną z opcji jest rozmieszczenie kierowców wojskowych, którzy są w gotowości, którzy przechodzą specjalistyczne szkolenie w zakresie prowadzenia cystern z paliwem.

Organ zarządzający ryzykiem, który stanowi dwie trzecie z 8380 podwórek w Wielkiej Brytanii, powiedział, że mniej niż połowa (47%) miała w magazynie benzynę i olej napędowy w piątek, w porównaniu do 52% w czwartek.

Gordon Palmer, dyrektor generalny PRA, powiedział: „Chociaż sytuacja jest podobna do ostatnich dni, pojawiają się oznaki, że się poprawia – ale bardzo powoli.

„Freelancerzy… nie otrzymują wystarczającej ilości dostaw paliwa w porównaniu z innymi sektorami, takimi jak supermarkety. Dopóki freelancerzy nie zaczną częściej otrzymywać dostaw, będziemy nadal widzieć długie kolejki na podwórku. „