Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Niebo się wali, ponieważ sfrustrowani klienci pozostają bez Internetu, a 13 000 użytkowników skarży się na problemy z siecią

Niebo się wali, ponieważ sfrustrowani klienci pozostają bez Internetu, a 13 000 użytkowników skarży się na problemy z siecią

Sfrustrowani klienci Sky zostali dziś wieczorem pozbawieni dostępu do Internetu, a tysiące zgłosiły problemy ze swoją siecią.

Uważa się, że około 13 000 użytkowników w Wielkiej Brytanii doświadczyło utraty Wi-Fi po tym, jak klienci po raz pierwszy zgłosili problem z czujnikiem Downa około godziny 22:00.

Sky oferuje telewizję satelitarną, szerokopasmowy dostęp do Internetu i telefonię domową. Raporty lustrzane.

Ron Bell powiedział w komentarzach do Down Detector: „Prędkość Internetu gwałtownie rośnie w Newcastle nad rzeką Tyne, numer kierunkowy NE15. To absurd, biorąc pod uwagę to, co płacę. Uporządkuj swoją usługę Sky”.

Shirley Alexander dodała: „Jest poniedziałek i skąd mam wiedzieć, że SKY jest zaparkowany w obszarze SE18 4H*. Jeśli kupisz Sky, wiedz, że nie działa w weekendy”.

Użytkownicy bombardowali sekcję komentarzy pod postem Sky Help Team na X, dawniej Twitterze, aby złożyć skargę na usługę.

Zapytałem firmę, czy ktoś miał problemy z łącznością. Thomas Wheelock odpowiedział: „Mam problem ze wszystkim, co masz – sygnał jest zawsze szokujący, Wi-Fi nie działa już piąty raz w tym roku, zostałem oszukany i kupiłem Sky Glass i jest to najgorsza telewizja/usługa w historii. Zawsze są błędy i obniżki jakości ekranu zewnętrznego i c* *p Nie tak dobre, jak konkurenci.