Jedna z najcenniejszych lig sportowych na świecie połączyła siły z Newcastle Tech, aby transmitować swoje mecze w jednym z krajów europejskich.
NFL porozumiało się z platformą nadawczą Screach na transmisję sezonu 2021 za pośrednictwem aplikacji smart TV do tysięcy obiektów komercyjnych w całej Polsce.
Opracowana przez firmę technologiczną Screenreach z Newcastle, platforma Screach została zaprojektowana, aby pomóc budynkom komercyjnym generować większy ruch i przychody w telewizji i mediach społecznościowych.
Polska ma około 43 000 firm, z których 19 000 to puby i bary, oraz silną kulturę przyjaciół spędzających czas przy drinku. Wstępna umowa pozwoli Screachowi na transmisję prawie 80 meczów NFL do Polski, w tym play-off i Super Bowl LVI na żywo z Los Angeles w lutym 2022 roku.
„Nadawanie jest integralną częścią globalnego sukcesu NFL, umożliwiając mu budowanie trwałych relacji z nowymi i istniejącymi fanami” – powiedział Robert Rawlinson, dyrektor generalny Screenreach.
„Współpracując ze Screenreach, ponownie podnosi poprzeczkę cyfrową – dając tysiącom obiektów komercyjnych w całej Polsce elastyczny dostęp do treści NFL i udostępniając sport ogromnej publiczności potencjalnych nowych fanów”.
„Zwiększenie popularności NFL i wielkości naszej globalnej bazy fanów jest dla nas kluczowym celem strategicznym” – powiedział Samir Babari, dyrektor zarządzający NFL w International Media. Kluczem do tego jest dotarcie do nowych fanów na nowych rynkach – i właśnie to udało nam się. Nasza umowa ze Screenreach została zakończona.
„Screach pozwoli nam przekazać emocje i dramaturgię akcji NFL na żywo tysiącom polskich fanów sportu”.
More Stories
Czy należy Ci się odszkodowanie po wyroku sądu w sprawie finansowania samochodu? | Sektor finansowy
Regulowane opłaty kolejowe w Anglii wzrosną o 4,6%, aby pokonać inflację w 2025 r. | Ceny kolei
Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, odważnie twierdzi, że będzie to ogromne wyzwanie dla Optimusa