dostarczone
Oxfam analizuje informacje o łańcuchu dostaw, które są łatwo dostępne dla klientów internetowych sprzedawców mody.
newsowy ci to przedstawić BNZ.
Glassons i Hallenstein Bros zdobyli tylko dwie z pięciu gwiazdek w najnowszym raporcie Oxfam dotyczącym przejrzystości.
Kampania What She Wore oceniała przejrzystość łańcucha dostaw sześciu głównych nowozelandzkich marek modowych, w tym Lululemon, H&M, Kathmandu i Macpac.
Pozostałe cztery największe globalne firmy uzyskały pięć z pięciu gwiazdek.
„To rozczarowujące, że Glassons & Hallenstein Bros. zdecydowali się nie udostępniać swoim klientom najnowszych informacji dotyczących przejrzystości” – powiedziała rzeczniczka kampanii Shlomi Daniels. newsowy.
Czytaj więcej:
* Kocham moją modę, ale musi zwolnić – żadna koszula nie jest warta życia
* Dziewięć marek Kiwi nie chroni pracowników, zgodnie z raportem dotyczącym etyki mody
* Nowa aplikacja, która pomaga konsumentom śledzić, gdzie i jak powstają ubrania
„Coraz więcej klientów oczekuje, że ich ulubione marki będą otwarcie informować o miejscu produkcji ich ubrań”.
Kampania koncentruje się na pracy na rzecz godnej płacy dla ludzi, którzy szyją nasze ubrania.
„Przejrzystość jest podstawą etycznego łańcucha dostaw – pozwala na to [Oxfam] Aby skontrolować warunki pracy w tych fabrykach i upewnić się, że kobiety, które szyją nasze ubrania, są traktowane i wynagradzane sprawiedliwie” – mówi Daniels.
Oxfam określa wynik na podstawie informacji o łańcuchu dostaw dostępnych dla klientów online.
Organizacja charytatywna poprosiła sześć marek o udostępnienie na swoich stronach internetowych informacji takich jak nazwy i lokalizacje fabryk oraz liczba pracowników w każdej fabryce – w tym klasyfikacja płci.
Glassons i Hallenstein Bros. zawiedli, mówi Daniels, nie dostarczając informacji o wszystkich swoich fabrykach.
Umieścili pewne informacje, ale jest to niestety lista częściowa. [It] Nie obejmuje wszystkich fabryk, z którymi współpracują” – mówi.
Daniels mówi również, że nie ma powodu, dla którego Hallenstein Bros. i Glassons nie mogą dorównać światowym markom, jeśli chodzi o udostępnianie informacji.
„Te standardy są bardzo powszechne w innych częściach świata… lokalne marki mogą być przejrzyste w swoich łańcuchach dostaw”.
Mówi również, że organizacja charytatywna współpracuje z markami odzieżowymi Kiwi, aby poprawić ich oceny w przyszłości.
„Ocena jest niedostępna, ale to nie znaczy, że na tym się kończy. Oczywiście nadal mogą nad nią pracować i publikować te informacje również w przyszłości.”
Skontaktowano się z Hallenstein Bros. i Glassons w celu uzyskania komentarza, ale nie odpowiedzieli na prośby Newsable.
newsowy Stuff to codzienny podcast z wiadomościami, który podsumowuje to, o czym warto rozmawiać, w krótkim pakiecie każdego ranka w dni powszednie. Nowe odcinki i więcej szczegółów na temat naszych historii znajdziesz tutaj lub na stronie Nasz biuletyn. Pamiętaj, aby polubić nas i śledzić nas, gdziekolwiek i za pośrednictwem których otrzymujesz swoje podcasty InstagramI TIK Tok I youtube.
„Fanatyk muzyki. Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Czytelnik. Wielokrotnie nagradzany telewizyjny ninja”.
More Stories
Obietnice wyborcze Kamali Harris przypominają obietnice Jacindy Ardern
Wybory w USA: Joe Biden mógł pomóc Trumpowi w jego „śmieciowych” gafach.
Wydarzenie Trumpa w Madison Square Garden zostało zakłócone prymitywnymi uwagami wstępnymi