Gry nie będą zawierać reklam ani zakupów w aplikacji, chociaż Netflix planuje odblokować tytuły tylko dla subskrybentów. Ubisoft odmówił podzielenia się tym, w jaki sposób generowałby przychody w ramach partnerstwa. Tytuł Assassin’s Creed ma na celu wzajemną promocję serialu telewizyjnego na żywo, który został po raz pierwszy ogłoszony w 2020 roku.
„Netflix nie podejmuje wielu takich wielkich ujęć, ale kiedy to robi, wspiera je i jest w to zaangażowany. Zdają sobie sprawę, że podróż może być świetna” – powiedział Mike Verdo, wiceprezes ds. gier w Netflix, o podejściu firmy do gier w wywiadzie dla The Washington Post. Długie, zwłaszcza w przypadku gier, ponieważ tworzenie gier zajmuje lata.
Analitycy rynkowi zwracają uwagę na ponure wskaźniki przyjęcia gier Netflix, jak donosi A Zewnętrzna firma zajmująca się analizą aplikacji. Netflix odmówił udostępnienia liczby użytkowników grających w jego gry.
„Netflix zdołał do tej pory przekonać tylko 1,7 miliona osób z 221 milionów subskrybentów do grania w gry na swojej codziennej platformie”, powiedział Joost van Druenen, wykładowca gier w Stern School of Business na Uniwersytecie Nowojorskim. „To stosunkowo niski współczynnik konwersji i powód, dla którego Netflix twierdzi, że gra w długą grę. Ryzykuje wydawanie dużej ilości pieniędzy na treści, które nie poprawiają celowo jego działalności, zwłaszcza biorąc pod uwagę brak jasnych modeli przychodów dla którykolwiek z reklamowanych tytułów firmy Ubisoft”.
6 września Ubisoft ogłosił chińskiego giganta gier Tencent zainwestował około 304 mln USD w kluczowych interesariuszach. Obie firmy mają strategiczne partnerstwo, które obejmuje rozwój niektórych gier mobilnych Ubisoft, a także premierę tytułów na komputery PC w Chinach.
Chociaż Ubisoft wypuścił w przeszłości dziesiątki gier mobilnych, często z czasem zamykają swoje usługi. Wśród ponad dziesięciu mobilnych tytułów Assassin’s Creed opracowanych przez Ubisoft jedyną grą dostępną obecnie na platformy Android i Apple jest przygodowa gra RPG akcji „Assassin’s Creed Rebellion”. Ubisoft zamknął „Mighty Quest for Epic Loot” w 2016 roku, po podziękowaniu graczom za poświęcony czas.
„Oczywiście, w każdej grze jest cykl. Dlatego możemy zakończyć grę, gdy nie będzie wystarczającej liczby użytkowników, aby wziąć udział w grze” – powiedział Jean-Michel Detoc, dyrektor ds. Mobilności w Ubisoft. [the upcoming] Gry, które mogą trwać przez wiele lat”.
Detoc dodał, że Ubisoft zdecydował się pójść naprzód z tymi franczyzami po rozmowach z Netflix na temat tego, co najlepiej odpowiadałoby ich odbiorcom.
„Uważamy, że Valiant Hearts to naprawdę coś, co może przemówić do dużej publiczności Netflix” – powiedział Dettock. „To będzie [set] Pierwsza wojna światowa będzie kontynuacją poprzedniej wojny. Ta narracyjna i liniowa gra może być naprawdę dobra dla użytkowników”.
Verdu z Netflix powiedział, że jego gracze mają różne gatunki i mają różne gusta.
„Nasze najlepsze gry są bardzo różne. Można powiedzieć, że publiczność docenia różnorodność. Kiedy spojrzysz na Assassin’s Creed, jest całkiem jasne, dlaczego chcielibyśmy współpracować z Ubisoftem, aby wprowadzić to na platformę” – powiedział Verdo. „Szukamy gier i franczyz, które mają trwałą wartość i specjalne miejsce w ludzkich sercach i mogą nie pasować idealnie do bezlitosnego systemu free-to-play”.
Gry Netflix znajdują się w mobilnej aplikacji do przesyłania strumieniowego i mają niezbyt fajne rozwiązanie na brak sklepów z aplikacjami Apple w bazie App Store: użytkownicy mogą kliknąć grę w aplikacji Netflix, a następnie zostać przekierowani do App Store w celu pobrania gra. Jeśli użytkownicy są już właścicielami tytułów, kliknięcie ikony gry w aplikacji Netflix spowoduje uruchomienie tych gier.
Verdu przyznał, że Netflix nie promował swoich gier zbyt mocno. Rząd tytułów jest widoczny tylko wtedy, gdy użytkownicy przewijają aplikację mobilną w dół.
„Zauważysz pewne zmiany w nadchodzących miesiącach, które zapewnią grom nieco wyższy profil w usłudze, co jest dobrą rzeczą” – powiedział Verdo, odnosząc się do planów Netflix dotyczących ulepszenia platformy gier mobilnych.
Dodał, że na dłuższą metę Netflix chce wykorzystać swoje algorytmiczne rekomendacje, z których jest znany w programach telewizyjnych i filmach, aby dostarczać publiczności sugestie dotyczące gier.
„Wierzymy, że dzięki doskonałej personalizacji i rekomendacji możemy przedstawić im gry, które są bardzo istotne dla naszych członków, które faktycznie odblokują odkrycie na dłuższą metę, w naprawdę głęboki sposób” – powiedział Verdo. „Jednak minie dużo czasu, zanim zobaczysz ten kwiat na platformie”.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Emdoor przygotowuje się do zaprezentowania swoich osiągnięć w zakresie nowej technologii sztucznej inteligencji podczas targów Global Sources Mobile Electronics Show 2024.
LinkedIn wykorzystuje Twoje dane do szkolenia Microsoft, OpenAI i jego modeli AI – oto jak to wyłączyć
Zapomnij o Apple Watch Series 10 — Apple Watch Ultra 2 w kolorze Satin Black to smartwatch, który warto mieć