Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Należy usunąć elementy dystansowe dla rowerzystów

Betonowe przegrody wzdłuż Richmond Road zostaną usunięte po zdenerwowaniu mieszkańców i wzbudzeniu obaw dotyczących bezpieczeństwa.

Rada Okręgu Tasman starała się uwzględnić część opinii, które otrzymała na temat kontrowersyjnych projektów dróg rowerowych „Ulice dla ludzi”.

Radny Glenn Dyche zaproponował usunięcie rozdzielaczy Salisbury Road i opisał sytuacje, w których rowerzyści uderzają w rozdzielacze i wpadają na jezdnię.

„Powodem, dla którego umieściliśmy te elementy, na które głosowaliście, jest zapewnienie rowerzystom bezpieczeństwa. Nieumyślnie sprawiliśmy, że jest to bardziej niebezpieczne” – powiedział. – Nie możemy ich zostawić.

Radny Glenn Dyche powiedział, że przegrody uczyniły Salisbury Road bardziej niebezpieczną.

Przegrody instaluje się, aby stworzyć fizyczną barierę pomiędzy rowerzystami a ruchem samochodowym, aby zwiększyć postrzegane bezpieczeństwo jazdy na rowerze i przyciągnąć „zainteresowanych, ale zaniepokojonych rowerzystów”.

Niektóre szkoły na obszarze projektu wskazały, że od czasu zainstalowania ścieżek rowerowych więcej uczniów dojeżdża do szkoły rowerem, a według doniesień ich stojaki na rowery są „pełne aż do przepełnienia”.

Informacje zwrotne z ankiet udzielonych przez samorządy pokazują również, że respondenci uważają, że Salisbury Road jest obecnie bezpieczniejsza niż wtedy, gdy nie istniały wydzielone pasy ruchu.

Jednak wielu uczestników wyraźnie wyraziło swoją niechęć do przerw, a niektórzy twierdzili, że rozpraszają i stanowią przeszkody.

Kierowcy wielokrotnie zderzali się z betonowymi barierami, w wyniku czego niektóre z nich zapadały się lub oddzielały od jezdni i tworzyły przeszkody dla rowerzystów na ścieżce rowerowej.

Żółte gumowe przegrody pozostaną wzdłuż Salisbury Road.

Radny Mark Greening obawiał się, że usunięcie podziałów może być przedwczesne, chociaż podobnie jak większość wybranych członków nie głosował przeciwko wnioskowi Dyche.

„Trochę bardziej martwię się o bezpieczeństwo rowerzystów, którzy uderzą samochodem w betonowe elementy, ponieważ ich nie widzą. Myślę, że prawdziwym problemem jest prawdopodobnie to, jak daleko można ich zobaczyć”.

READ  Większość trenerów jest przeciwna kolejnej rozbudowie NRLW

Aktualnie dystanse były matowoszare z białymi końcówkami i czerwonym odblaskiem na górze.

Zamiast usuwać przegrody, Greening zasugerował pomalowanie ich na żółto lub zastąpienie ich żółtymi gumowymi przekładkami, takimi jak te obecnie instalowane na Salisbury Road przed szkołami.

Gumowe przegrody znajdujące się obecnie na Salisbury Road pozostaną na swoim miejscu, podobnie jak betonowe przegrody wzdłuż innych dróg na obszarze objętym programem Streets for People.

Kolejną zmianą na Salisbury Road będzie ponowna instalacja dwóch parkingów przed Florence Medical Center.

    Wyremontowane zostaną dwa parkingi przed Florence Medical Center.

Niektórzy mieszkańcy Richmond głośno sprzeciwiali się likwidacji parkingów dla rowerów, ale badanie Salisbury Road wykazało, że centrum medyczne stanowi szczególny obszar zainteresowania.

Próbne ograniczenie prędkości do 30 km/h na Hale Street, pomiędzy William Street a Queen Street, również zostanie zniesione i przywrócone zostanie ograniczenie prędkości do 50 km/h.

Większość kierowców nie przestrzegała minimalnego ograniczenia prędkości – prawdopodobnie ze względu na brak w okolicy środków uspokojenia ruchu, takich jak progi zwalniające.

Parking wzdłuż dotkniętego odcinka Hill St pozostanie bez zaplanowanych wydzielonych ścieżek rowerowych, tak jak ma to miejsce obecnie na pozostałej części drogi.

Wprowadzone zmiany będą nadal monitorowane, a w przyszłości może nastąpić więcej zmian w oczekiwaniu na dalsze opinie społeczności i dane dotyczące użytkowania.

Program Tasmana „Ulice dla ludzi” otrzymał 90% środków od Waka Kotahi i priorytetowo potraktowano pilotażowe niedrogie, elastyczne infrastruktury, które można łatwo i niedrogo modyfikować w razie potrzeby.

Modyfikacje zatwierdzone przez Radę zostaną wprowadzone przed zakończeniem finansowania programu 30 czerwca.

Local Democracy Reports to lokalne dziennikarstwo finansowane wspólnie przez RNZ i NZ On Air