Alexander Trevi studiował prawo, zanim wybrał inną ścieżkę na scenie jako aktor, reżyser i producent przez ponad dekadę. Świat reklamy odkrył, kiedy dołączył do Gang Films w Paryżu, a kilka lat później do Gang Asia w Hong Kongu. Od 2010 roku jest starszym producentem wykonawczym w Bandits Productions w Paryżu.
LBB> Alexandre, od jakiegoś czasu pracujesz z Tango Production. Jaki był twój pierwszy wspólny projekt?
Alexander> Myślę, że w tym roku był mój szósty projekt z Tango. Cieszę się, że nawiązałem z ich produktem ufną, uspokajającą i przyjazną relację. To był mój pierwszy raz, kiedy pracowałem z Tango przy zdjęciach do Garniera z niemieckim reżyserem. Nakręcono go na miejscu w dużym luksusowym domu, w którym musieliśmy również zorganizować małe studio w garażu, abyśmy mogli nakręcić produkt i spakować ujęcia, gdy na zewnątrz padał śnieg.
LBB> Jak w obecnej sytuacji na Ukrainie znalazłeś bezpieczeństwo w Polsce? Martwiłeś się lub obawiałeś, że wpłynie to na twoją fotografię?
Aleksander> Nigdy nie martwiłem się w Polsce ani klientem, ani agencją. Kiedy tam byłem, zauważyłem, jak wszyscy martwią się sytuacją kilkaset kilometrów dalej, ale zawsze czuliśmy się bezpiecznie i dobrze się nami zajęto.
LBB> Co Twoim zdaniem sprawia, że Polska jest tak wyjątkowa? Jakie są tam zalety fotografii?
Aleksander> Po pierwsze, między Francją a Polską istnieje długa i bliska relacja historyczna. Czuję, że bardzo dobrze się dogadujemy i rozumiemy. Prawdopodobnie bardziej niż jakikolwiek inny kraj w Europie Wschodniej. Jakość usług jest wysoka, podobnie jak jakość personelu. W przypadku niektórych projektów i wymagań budżetowych musieliśmy zatrudnić lokalnych kluczowych członków ekipy (DOP, 1. AD, dekorator scenografii, projektant, casting) i reżyserów. Francuskie agencje i klienci zawsze byli bardzo zadowoleni, chociaż na początku byli trochę zaniepokojeni. Jak wiadomo, francuskie agencje mają obsesję na punkcie dobrego rzemiosła i na szczęście Polska dostrzega tę potrzebę, jeśli chodzi o design, architekturę i garderobę. Zawsze uważałem, że to niesamowicie uspokajające jako produkt.
Warszawa rozwijała się coraz bardziej w ciągu ostatnich kilku lat i oferuje wiele wspaniałych barów, sklepów i miejsc noclegowych z kilkoma dobrymi restauracjami.
LBB> Czy podczas wspólnej sesji zdjęciowej zmierzyliście się z wieloma twórczymi wyzwaniami?
Aleksander> Miałem kilka, jak strzelanie z dużą ilością dzieci lub strzelanie z 10 małymi psami w domu. To było imponujące! Nigdy nie pracuj ze zwierzętami lub dziećmi! Odtworzyłem też Luna Park w studio… ale pod koniec dnia było tak fajnie!
LBB> Jakie jest Twoje ulubione doświadczenie we współpracy w Polsce?
Aleksander> Nie mam złych wspomnień z moich zdjęć w Polsce. Z pewnością nie mogę wybrać jednego z pozostałych. Ogólnie rzecz biorąc, za każdym razem była to sprawna produkcja i wszyscy byli zadowoleni, nawet ci, którzy byli największym wyzwaniem.
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
„Majestatyczna jasność”: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie znajduje nową stałą siedzibę | Wakacje w Polsce
Ochama wkracza do Europy, uruchamiając nowy magazyn w Polsce, aby zwiększyć efektywność
Polska może pozyskać inwestycje w pobliżu