Mówiąc o cross-play: Sony i Epic już po cichu testowały cross-play w styczniu 2018 z obydwoma Jest to gra elektroniczna i Wzór doskonałości i negocjowanie przez większą część tego roku.
W marcu 2018 r. Epic i Microsoft publicznie ujawnione Że Sony było jedyną rzeczą, która trzymała wszystko Jest to gra elektroniczna Gracze mają możliwość grania ze znajomymi na różnych platformach — ale za kulisami Epic i Sony prowadziły aktywne dyskusje na temat urzeczywistnienia wieloplatformowości, zgodnie z e-mailami firm.
jak pisaliśmyRobiło się gorąco. Epic próbował wzmocnić ramię Sony, aby umożliwić grę krzyżową między PS4 i Xbox, a wiceprezes Epic Joe Kreiner powiedział: „Nie mogę wymyślić scenariusza, w którym Epic nie dostanie tego, czego chcemy – ta możliwość pojawiła się, gdy Jest to gra elektroniczna Na początku marca stała się największą grą na PlayStation”. Skończyło się na pytaniu o dodatkowe gwarancje finansowe Pocałunek w końcu się poddałem we wrześniu 2018 r.
Ale teraz widzimy też momenty, w których Sony i Epic były w lepszych warunkach. Czy wiesz, że firmy po cichu wypuściły PS4 na PC w styczniu 2018 roku, dwa miesiące temu? gówno uderzyło w wentylator? Epic udostępnił wyniki tego testu firmie Sony w lutym. „Chcielibyśmy szybko rozszerzyć istniejące wyjątki Paragon/Fortnite PC na systemy iOS i Android” – powiedział Kreiner, szef Sony Developer Relations Phil Rosenberg, dodając, że „Epic publicznie ogłosi, że mamy wieloplatformową grę na PS4/PC”. gdy Sony zgodzi się również otworzyć międzyplatformowy czat głosowy.
Kolejna seria e-maili z czerwca pokazuje, że dyrektor generalny Epic, Tim Sweeney, robi trudny ruch, aby dodać Microsoft na kilka dni przed E3 2018 – w kategoriach takich jak „Szczerze, nie wierzymy, że stanowisko Sony jest nawet legalne” i ultimatum „proszę poinformować Koderę. „ -san i proszę jasno powiedzieć, że Epic zapewni pełną interoperacyjność między wszystkimi platformami w Fortnite w odpowiednim czasie w przyszłości.” Ale Sweeney również przeprasza, o czym sam możesz przeczytać w powyższym dokumencie.
W „Umowie na wyłączność i wspólnym marketingu” z 15 marca widzimy, że firma Epic zamieniła coś innego, aby uzyskać międzyplatformową zawartość do pobrania i międzyplatformowy czat głosowy na PS4, PC i urządzeniach mobilnych. Zgadzam się na konwersję interfejsów API platformy turniejowej PS4 firmy Sony na Unreal Engine 4.
Umowa prawna między Sony i Epic nadal ewoluowała: po dodaniu crossplay Xbox we wrześniu 2018 r. obie strony dodały Linuksa do swojej listy „dozwolonych platform” w maju 2019 r., a następnie dodał Google Stadia we wrześniu 2019 r. Jednak Tim Sweeney postanowił zachować Stadia dla okupu, jak powiedziałem wcześniej.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów