Badanie Marki Godnej Zaufania to inicjatywa stworzona we współpracy z wydawcą miesięcznika Moja firma Polska oraz Instytutem Badawczym Kantar Polska. W ankiecie internetowej wzięło udział 1110 respondentów, którzy w każdej kategorii wskazali jedną markę, której ufają najbardziej. W ankiecie wymieniono ponad 160 marek, ale to Amazon był najczęściej wymieniany w kategorii „Next Generation of E-commerce, czyli firmy, które mogą podbić serca klientów w sieci” i to właśnie wśród elitarnych 25 laureatów, którym przyznano tytuł marki Biznes Godny Zaufania 2023.
W sprzedaży internetowej zaufanie jest szczególnie istotnym czynnikiem sukcesu, a budowanie tego zaufania jest dla nas inwestycją długoterminową. „Ważne jest dla nas oferowanie klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych, na które składają się przede wszystkim transakcje, bezpieczeństwo oraz produkty wysokiej jakości. Nie byłoby to możliwe bez zaangażowania tysięcy polskich Małych i Średnich Przedsiębiorstw Sprzedających w Sklepach Amazon.
Nieustannie wzbogacamy naszą ofertę produktową dla klientów i wspieramy przedsiębiorców w rozwoju ich biznesów w Polsce i za granicą. Niezależnie od tego, czy klient kupuje bezpośrednio od Amazon, czy od jednego z naszych setek tysięcy partnerów handlowych, chce mieć pewność, że otrzymuje autentyczny produkt. Zgodnie z opisem na Amazonie Raport dotyczący ochrony marki 2022Zainwestowaliśmy już ponad 1,2 miliarda dolarów i zatrudniliśmy ponad 15 000 osób, aby chronić klientów, marki i partnerów przed podrabianymi produktami, oszustwami i innymi rodzajami nadużyć. Dodatkowo handlowcy mogą liczyć na dostęp do oprogramowania np Rejestr marek I Projekt Zero.
Wiemy, że oprócz narzędzi chroniących sprzedawców, przedsiębiorcy potrzebują dostępu do najnowszych technologii i wiedzy, jak rozwijać swój biznes e-commerce. Dlatego oferujemy je za darmo Akcelerator małych firm Amazon (ASBA) internetowy program edukacyjny z dostępem do szkoleń online, porad ekspertów i wydarzeń branżowych. jako część Europejski Akcelerator EkspansjiUruchomiony w kwietniu 2023 r. Amazon ułatwia rozwój partnerów handlowych we wszystkich swoich dziewięciu sklepach w Europie, zapewniając jednocześnie klientom dostęp do milionów produktów.
„Tak jak zależy nam na zadowoleniu klientów, tak samo zależy nam na budowaniu godnych zaufania relacji z dostawcami. Wierzymy, że przyznanie przez przedsiębiorców tytułu Marki Godnej Zaufania jest potwierdzeniem, że przyjęliśmy właściwą strategię” – dodała Alexandra Boreca.
More Stories
„Majestatyczna jasność”: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie znajduje nową stałą siedzibę | Wakacje w Polsce
Ochama wkracza do Europy, uruchamiając nowy magazyn w Polsce, aby zwiększyć efektywność
Polska może pozyskać inwestycje w pobliżu