Chelsea Football Club i VERSUS ogłosiły dziś mianowanie projektanta Nicholasa Daly’ego na dyrektora kreatywnego na drugi rok Blue Creator Fund – funduszu, który obecnie rozrósł się i nagradza pięciu aspirujących twórców z niedostatecznie reprezentowanych środowisk po 20 000 funtów za wyprodukowanie kreatywny projekt o Chelsea. I nasze społeczeństwo.
Chelsea zawsze była centrum kreatywności, z fanami i współpracownikami ze świata muzyki, sztuki, fotografii, mody i nie tylko związanych z marką Chelsea. Jednak szanse dla twórców nie są równe: w Londynie szanse na pracę w branży kreatywnej w przypadku osób pochodzących ze środowisk mniejszościowych są o połowę mniejsze.
Brak różnorodności w tym obszarze odczuwalny jest za kulisami piłki nożnej, gdzie kreatywne stanowiska często obsadzają grupy uprzywilejowane. Fundusz Blue Creator ma na celu to zmienić i urzeczywistnić wspólną ambicję Chelsea i VERSUS, platformy medialnej i partnera społeczności kibiców w tej inicjatywie, polegającej na dywersyfikacji futbolu poza boiskiem.
Nicholas Daly to wielokrotnie nagradzany londyński projektant odzieży męskiej, który bada wzajemne oddziaływanie mody, muzyki i kultury. Od dawna wspiera programy przeznaczone dla młodych twórców.
Chelsea i VERSUS po raz kolejny zwracają się do wszystkich brytyjskich twórców z niedostatecznie reprezentowanych środowisk w wieku 18–30 lat, których pasją jest opowiadanie historii Aby ubiegać się o Fundusz Blue Creator. Pięciu laureatów tegorocznego funduszu Blue Creator Fund będzie miało nie tylko możliwość dzielenia się swoimi projektami na platformach Chelsea i VERSUS, ale także możliwość korzystania z mentoringu przez sieć 15 londyńskich twórców pod przewodnictwem dyrektora kreatywnego Daly’ego .
Od muzyków, przez konsultantów ds. gier po projektantów – ta sieć twórców będzie kluczowa dla zwycięzców przy realizacji ich projektów i łączeniu ich z pracownikami z całej branży. Wszyscy zwycięzcy spotkają się twarzą w twarz z Dali, aby pomóc im udoskonalić ich twórczą wizję i rozwinąć umiejętności artystyczne w wybranym przez siebie medium.
Zwycięzcy będą mieli również niepowtarzalną okazję zaprezentowania swoich prac w słynnej Saatchi Gallery podczas weekendowej wystawy w marcu 2025 r. Chelsea i VERSUS chcą wnieść kwitnącą kreatywność społeczności Chelsea poza piłkę nożną i na kreatywną scenę Londynu, demonstrując konwergencja otaczających kultur Piłka nożna i kreatywność.
Drugi rok działalności Blue Creator Fund opiera się na sukcesie pierwszego roku, w którym dwie ambitne młode twórczynie – Xaymaca Awoyungbo i Becky Gordon – stworzyły dwa odrębne projekty skupione wokół społeczności Chelsea. Podczas gdy Becky stworzyła Unsung, kapsułową kolekcję pierścionków Chelsea, aby wesprzeć 100 niedocenianych bohaterów ze społeczności Chelsea, Xaymaca w swoim dokumencie Blue is the Colour badał, co to znaczy być czarnym i fanem Chelsea. Becky i Xaymaca są kreatywnymi mentorami tegorocznego programu, pomagając kolejnej piątce odbiorców zrealizować ich marzenia.
Mówiąc o partnerstwie z Chelsea i VERSUS, Nicholas powiedział: „Jestem bardzo podekscytowany współpracą z Chelsea i VERSUS w ramach funduszu Blue Creator Fund. Ważne jest, aby organizacje takie jak kluby piłkarskie wspierały kolejne pokolenie twórców, zwłaszcza w okresie finansowania został wycięty w branży artystycznej. Jestem wielkim zwolennikiem wszelkich możliwości, w ramach których profesjonaliści z branży mogą zapewnić naukę i doświadczenie następnemu pokoleniu twórców.
„W zeszłym sezonie współpracowaliśmy z Chelsea przy fantastycznym projekcie upamiętniającym King Canners [Paul Canoville] Oddanie społeczności lokalnej. To był niesamowity moment w mojej karierze i wspaniale, że możemy kontynuować naszą współpracę teraz, gdy pracujemy razem w Blue Creator Fund”.
Barbara Sharoni, dyrektor Chelsea FC i powierniczka Chelsea Foundation, powiedziała: „Chelsea znajduje się w sercu londyńskiej kultury. Jesteśmy podekscytowani możliwością dalszego wzmacniania głosów fanów i kolejnego pokolenia twórców za pośrednictwem funduszu Blue Creator Fund pod jego przewodnictwem Nicholasa i naszych kreatywnych mentorów, którzy są świadectwem kwitnącej kreatywności w Chelsea i Londynie.
Fundusz Blue Creator to tylko jeden z przykładów synergii pomiędzy klubem a Fundacją w zakresie współpracy z naszą społecznością, aby zapewnić różnorodność futbolu nie tylko na boisku, ale także poza nim. Jesteśmy bardzo zaszczyceni współpracą z renomowaną Galerią Saatchi w celu zaprezentowania projektów pięciu zwycięzców – instytucji w zachodnim Londynie, której wartości i wsparcie wschodzących artystów i młodych talentów są ściśle zbieżne z naszymi.
Mayowa Quadri, mentorka kreatywna i szefowa marki w VERSUS, powtórzyła wsparcie Barbary dla funduszu: „Fundusz Blue Creator reprezentuje to, za czym stoją VERSUS i Chelsea. Umożliwianie rozkwitu połączeń i kreatywności poprzez piłkę nożną. Branża potrzebuje więcej kreatywnych ludzi z różnych środowisk”. Ci kreatywni ludzie potrzebują szansy. Fundusz ten po raz kolejny zapewni tak wielu osobom i ich sieciom wsparcia niesamowitą okazję do pokazania światu swoich umiejętności, co jest naprawdę ekscytujące.
Zakończenie zgłoszeń nastąpi w środę 26 czerwca 2024 r. o godzinie 23:59 GMT+1.
„Ma skłonność do apatii. Rozwiązuje problemy. Miłośnik Twittera. Pragnący być orędownikiem muzyki”.
More Stories
Zdjęcia do „Pasji” rozpoczną się na początku 2025 roku
Ikona bicia serca Nick Perry jest nie do poznania na nowych zdjęciach po przejściu na emeryturę | Wiadomości o gwiazdach | Świat sztuki i telewizji
Piosenkarz i autor tekstów J.D. Souther umiera w wieku 78 lat: Piosenkarz i autor tekstów, który napisał hity dla The Eagles i Lindy Ronstadt, zmarł w swoim domu w Nowym Meksyku