- Problemy zaczęły się około 12:00 i dotknęły użytkowników w całej Wielkiej Brytanii
Monzo w końcu wraca do działania po dwugodzinnej przerwie, przez co tysiące Brytyjczyków nie jest w stanie wysyłać płatności.
Według Down Detector problemy zaczęły się około godziny 12 w południe i dotknęły użytkowników w całej Wielkiej Brytanii.
MailOnline próbował uzyskać dostęp do aplikacji Monzo i otrzymał komunikat o błędzie: „Mamy problemy”.
„Twoja aplikacja nie będzie w pełni funkcjonalna. Dziękujemy za cierpliwość”.
Monzo potwierdziło teraz, że jego systemy są ponownie uruchomione, co oznacza, że użytkownicy mogą normalnie korzystać z aplikacji bankowej.
Monzo w końcu wrócił do trybu online po dwugodzinnej przerwie, w wyniku której tysiące Brytyjczyków nie było w stanie wysyłać płatności
MailOnline próbował uzyskać dostęp do aplikacji Monzo i otrzymał komunikat o błędzie o treści: „Występują problemy. Twoja aplikacja nie będzie w pełni funkcjonalna — dziękujemy za cierpliwość”.
W szczytowym momencie awarii w Down Detector zarejestrowano ponad 2440 problemów.
Spośród tych, którzy zgłosili problemy, 57% stwierdziło, że ma trudności z korzystaniem z aplikacji mobilnej, a 40% stwierdziło, że nie może przesłać pieniędzy.
Pozostałe trzy procent zgłosiło problemy z płaceniem rachunków.
Wielu sfrustrowanych użytkowników przybyło na X (dawniej Twitter), aby omówić dzisiejszą awarię.
„@monzo, czy aplikacja nie działa? Mam 2 konta firmowe i 1 konto osobiste i na każdym z nich występują problemy z wysyłaniem płatności? Wysłane środki nie są widoczne na drugim koncie itp. Zostało wstrzymane przez długi czas.?” napisał jeden z użytkowników na Twitterze.
W szczytowym momencie awarii w Down Detector zarejestrowano ponad 2440 problemów
Inny dodał: „Skończyłem @monzo. Liczba płatności online nadal spada. Szybkie wyszukiwanie tutaj i okazuje się, że dziś rano wiele innych osób ma problemy…”
Jeden z nich powiedział: „Myślę, że nadszedł czas, aby skorzystać z aplikacji @monzo, która nie działa cały czas.
„Wsparcie w zasadzie nie istnieje (pomimo płacenia 15 funtów miesięcznie!!). Było dobrze, ale w końcu się rozpadli”.
W rozmowie z MailOnline rzecznik Monzo potwierdził, że incydent został już rozwiązany.
Firma podała przyczynę przestoju „problemowi technicznemu” i ujawniła, że przeszła na system zapasowy, aby mógł przetwarzać 99,9% płatności.
Wszyscy klienci zostali już przywróceni do normalnego porządku.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Czy należy Ci się odszkodowanie po wyroku sądu w sprawie finansowania samochodu? | Sektor finansowy
Regulowane opłaty kolejowe w Anglii wzrosną o 4,6%, aby pokonać inflację w 2025 r. | Ceny kolei
Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, odważnie twierdzi, że będzie to ogromne wyzwanie dla Optimusa