Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Monzo wraca do działania po dwugodzinnej przerwie, w wyniku której tysiące Brytyjczyków nie było w stanie wysyłać płatności

  • Problemy zaczęły się około 12:00 i dotknęły użytkowników w całej Wielkiej Brytanii

Monzo w końcu wraca do działania po dwugodzinnej przerwie, przez co tysiące Brytyjczyków nie jest w stanie wysyłać płatności.

Według Down Detector problemy zaczęły się około godziny 12 w południe i dotknęły użytkowników w całej Wielkiej Brytanii.

MailOnline próbował uzyskać dostęp do aplikacji Monzo i otrzymał komunikat o błędzie: „Mamy problemy”.

„Twoja aplikacja nie będzie w pełni funkcjonalna. Dziękujemy za cierpliwość”.

Monzo potwierdziło teraz, że jego systemy są ponownie uruchomione, co oznacza, że ​​użytkownicy mogą normalnie korzystać z aplikacji bankowej.

Monzo w końcu wrócił do trybu online po dwugodzinnej przerwie, w wyniku której tysiące Brytyjczyków nie było w stanie wysyłać płatności

Monzo w końcu wrócił do trybu online po dwugodzinnej przerwie, w wyniku której tysiące Brytyjczyków nie było w stanie wysyłać płatności

MailOnline próbował uzyskać dostęp do aplikacji Monzo i otrzymał komunikat o błędzie:

MailOnline próbował uzyskać dostęp do aplikacji Monzo i otrzymał komunikat o błędzie o treści: „Występują problemy. Twoja aplikacja nie będzie w pełni funkcjonalna — dziękujemy za cierpliwość”.

W szczytowym momencie awarii w Down Detector zarejestrowano ponad 2440 problemów.

Spośród tych, którzy zgłosili problemy, 57% stwierdziło, że ma trudności z korzystaniem z aplikacji mobilnej, a 40% stwierdziło, że nie może przesłać pieniędzy.

Pozostałe trzy procent zgłosiło problemy z płaceniem rachunków.

Wielu sfrustrowanych użytkowników przybyło na X (dawniej Twitter), aby omówić dzisiejszą awarię.

„@monzo, czy aplikacja nie działa? Mam 2 konta firmowe i 1 konto osobiste i na każdym z nich występują problemy z wysyłaniem płatności? Wysłane środki nie są widoczne na drugim koncie itp. Zostało wstrzymane przez długi czas.?” napisał jeden z użytkowników na Twitterze.

W szczytowym momencie awarii w Down Detector zarejestrowano ponad 2440 problemów

W szczytowym momencie awarii w Down Detector zarejestrowano ponad 2440 problemów

Inny dodał: „Skończyłem @monzo. Liczba płatności online nadal spada. Szybkie wyszukiwanie tutaj i okazuje się, że dziś rano wiele innych osób ma problemy…”

Jeden z nich powiedział: „Myślę, że nadszedł czas, aby skorzystać z aplikacji @monzo, która nie działa cały czas.

„Wsparcie w zasadzie nie istnieje (pomimo płacenia 15 funtów miesięcznie!!). Było dobrze, ale w końcu się rozpadli”.

W rozmowie z MailOnline rzecznik Monzo potwierdził, że incydent został już rozwiązany.

Firma podała przyczynę przestoju „problemowi technicznemu” i ujawniła, że ​​przeszła na system zapasowy, aby mógł przetwarzać 99,9% płatności.

Wszyscy klienci zostali już przywróceni do normalnego porządku.