Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Moment, w którym pasażer linii lotniczych „niecierpliwie” pobiegł korytarzem, aby wysiąść z samolotu, zanim jego koledzy piloci w ogóle odpięli mu pasy bezpieczeństwa, wywołał poważną debatę na temat etykiety na pokładzie samolotu.

Moment, w którym pasażer linii lotniczych „niecierpliwie” pobiegł korytarzem, aby wysiąść z samolotu, zanim jego koledzy piloci w ogóle odpięli mu pasy bezpieczeństwa, wywołał poważną debatę na temat etykiety na pokładzie samolotu.

Użytkownik Instagrama wywołał burzliwą debatę na temat etykiety lotu po tym, jak szybko wysiadł z samolotu z tylnego rzędu.

w Wirusowe wideo Zatytułowany: „Perspektywa: Nie masz cierpliwości, kiedy wysiadasz z samolotu”, pasażer siedział z tyłu samolotu, spiesząc się do wysiadania.

Gdy tylko zadzwoni sygnał o zapięciu pasów, pasażer chwyta swój plecak i schodzi korytarzem, szybko wyprzedzając pasażerów pobierających bagaż ze schowków nad głową.

Podczas gdy większość pasażerów odpięła pasy i cierpliwie czekała na wyjście, mężczyzna mamrotał do siebie – najwyraźniej szczęśliwy, że udało mu się tak szybko wysiąść.

Użytkownik Instagrama stał się wirusowy po szybkim wyjściu z samolotu, wywołując gorącą debatę w sekcji komentarzy
Mężczyzna siedział w tylnym rzędzie i szybko wstał, gdy tylko wyłączyła się sygnalizacja niezapiętych pasów, i w ciągu kilku sekund znalazł się na przód samolotu.

W ciągu kilku sekund speedster trafia na przód samolotu, a przed nim znajduje się kilka osób.

Przeczytaj więcej: Eksperci ds. etykiety przedstawiają ostateczną listę nakazów i zakazów podczas podróży z przyjaciółmi

Po opublikowaniu filmu wśród 4000 obserwujących użytkownik mediów społecznościowych napisał w komentarzach: „Dosłownie znajduję się w pierwszej piątce pasażerów samolotu”.

Film, który stał się wirusowy, obejrzano prawie 10 milionów razy i otrzymał tysiące komentarzy.

Jeden komentarz, który brzmiał: „To ty jesteś problemem”, został polubiony ponad 223 000 razy.

Setki innych zdenerwowanych pasażerów zgodziło się z tym, a jedna osoba napisała: „Jeśli nie masz zamiaru spóźnić się na lot przesiadkowy, jest to niestosowne”.

„Wróć na swoje miejsce” – napisała inna osoba.

Tymczasem niektórzy w komentarzach snuli fantazje o zemście. „Gdybyś siedziała przy przejściu, po prostu wstałabym, zablokowałabym cię i kazała ci poczekać na swoją kolej” – napisała jedna z osób.

Jednak niektórzy użytkownicy stanęli w obronie pasażera, a jeden z nich napisał: „Dlaczego wszyscy są tak wściekli, że on może wysiąść z samolotu?” Nie widziałem, żeby ktoś miał problem z wideo.

Inny zgodził się: „Ci sami ludzie, którym zabierają rzeczy i wsiadają do samolotu w ciągu 78 dni roboczych, skarżą się na tego gościa”.

Jeden ze szczególnie entuzjastycznych obserwatorów poprosił użytkowników Instagrama, aby zastanowili się nad trzema rzeczami: „1. A on jest na końcu samolotu.

’2. Miał już przygotowane rzeczy i wstał, gdy tylko wylądowali.

’3. Każdy na pokładzie ma dwie możliwości: albo wejść na pokład szybciej i być lepiej zorganizowanym, albo pozwolić wyjść tym, którzy są przygotowani i mają minimalny bagaż.

Film ukazuje się po pracowitym lecie związanym z etykietą podróżniczą, a na początku sezonu wybuchła gorąca debata po tym, jak dyrektor wyrzucił kwalifikującą się matkę z jej wcześniej zarezerwowanego miejsca.

Przedsiębiorczyni marki biżuterii CONQUERing, Tammy Nelson, opublikowała swoje doświadczenia na TikToku i otrzymała niezliczone komentarze, w których chwaliła ją za to, że nie zrezygnowała z miejsca.

Jednak chociaż większość osób poparła ją za odrzucenie prośby matki, mniejsza mniejszość stwierdziła, że ​​mogła okazać więcej współczucia i zrozumienia.