Mitiska REIM ogłosiła dziś otwarcie nowego projektu parku handlowego w polskim mieście Wągrowiec, w ramach joint venture z lokalnym partnerem Karuzela Holding.
Nowy kompleks handlowy ma powierzchnię GLA 8400 mkw. Inni najemcy to mix popularnych marek na codzienne zakupy, takich jak Action, Sinsay, Kik, Teddy, Dealz, Pepco i Media Expert. Działka znajduje się w pobliżu obwodnicy miasta w sąsiedztwie marketów McDonald’s i Mrówka i jest łatwo dostępna samochodem, komunikacją miejską, rowerami i pieszymi z osiedla mieszkaniowego. Park handlowy został zaprojektowany tak, aby uzyskać ocenę „Very Good” w zastosowanej skali BREEAM.
Mitiska REIM i Karuzela przyspieszyły ekspansję na rynek polski, tworząc portfel 7 istniejących aktywów i 6 projektów deweloperskich o łącznej powierzchni GLA ponad 150 000 metrów kwadratowych. Ten najnowszy projekt jest jednym z 3 kompleksów handlowych, które mają zostać otwarte w tym roku, po otwarciu w kwietniu nowego kompleksu handlowego w Puławach, a kolejny park handlowy ma zostać otwarty w Kołobrzegu jeszcze w październiku.
– Pierwotnie zabezpieczyliśmy miejski plac budowy w Wągrowcu w ramach umowy pozarynkowej i spodziewamy się, że ten nowy kompleks handlowy będzie cieszył się dużym zainteresowaniem kupujących, ponieważ jest to jedyna nowoczesna powierzchnia handlowa w okolicy – powiedział Janusz Butorik, członek zarządu Karuzela Holding.
Radosław Misko, Starszy Asystent Inwestycyjny w Mitiska REIM w Polsce, komentuje: „Pracując w partnerstwie przez ostatnie cztery lata, Mitiska REIM i Karuzela stały się jednym z wiodących inwestorów w obszarze retail pool na polskim rynku”.
Sylvie Joten-Carpentier, Partner Zarządzający Mitiska REIM, dodaje: „Oprócz swojego portfela detalicznego, Mitiska REIM zbudowała szeroką gamę dodatkowych możliwości w zakresie nieruchomości w Polsce, w tym logistykę miejską i wielorodzinne projekty przemysłu lekkiego, współpracując z lokalni deweloperzy”.
W lipcu tego roku Mitiska REIM ogłosiła zamknięcie swojego pierwszego trzeciego dużego funduszu o wartości 137 milionów euro, Mitiska European Real Estate Partners 3 (MEREP 3), którego celem jest wykorzystanie przyspieszonych możliwości w dogodnych nieruchomościach w całej Europie, ukierunkowanego na artykuły spożywcze – Anchored parki handlowe, logistyka miejska ostatniej mili oraz możliwości przemysłu lekkiego obejmującego wiele nieruchomości na terenach zasypów miejskich. MEREP 3 ma na celu znaczne zwiększenie pozyskiwania funduszy i planuje dodatkowe zamknięcia w ciągu najbliższych 12 miesięcy.
More Stories
„Majestatyczna jasność”: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie znajduje nową stałą siedzibę | Wakacje w Polsce
Ochama wkracza do Europy, uruchamiając nowy magazyn w Polsce, aby zwiększyć efektywność
Polska może pozyskać inwestycje w pobliżu