Opinia: Milenialsi pięknie przegrywają wojnę kulturową i wiemy o tym.
Jesteśmy teraz w wieku od 25 do 40 lat, z kacem trwającym przez wiele dni, zaproszeniami na ślub i imprezami baby shower, a także rosnącymi czynszami, które uniemożliwiają nam osiągnięcie finansowych wskaźników prawdziwej dorosłości, dzięki czemu możemy poczuć się na szczycie listy łańcuch pokarmowy. Przez różowozłote palce iPhone’a.
Pierwszy Generacja Z wyszła z części bocznych i obcisłych dżinsów, a potem z symbolem płaczu śmiechu. Teraz, jeśli piszesz komentarz do posta na Instagramie z frazą „Zrobiłem coś”, odnosząc się do psa jako „doggo” lub masz tylko słowa dobre wibracje lub #girlboss, cóż, cokolwiek – jesteś niegrzeczny.
Trudno sobie wyobrazić, że się starzejemy, co naprawdę się dzieje, a także trudno zaakceptować, że „millenialsi” nie są już synonimami „denerwujących młodych mężczyzn”, co do niedawna było kamieniem węgielnym tożsamości.
Czytaj więcej:
* Dlaczego nagie kobiety tak chwytają artykuły gospodarstwa domowego
* Co to jest „Cheugy”? Tylko najnowsze pokolenie Z v Millennial
* Lampy z recyklingu w 115-letnim Ponsonby Hall stały się domem rodzinnym, który nadaje mu zupełnie nowy wygląd
* Konserwator trzciny i słomy uwielbia bogactwo nienowoczesnego boho
* Używane meble i dekoracje przynoszą duże zyski
Podobnie trudno sobie wyobrazić postęp w estetyce milenijnej. Gdyby to był eksponat w muzeum, jak by to wyglądało?
Odpowiedź ponownie wpatruje się we mnie w okrągłym lustrze wiszącym nad nowoczesną sofą z połowy wieku w naszym salonie.
Egzotyczna wycieraczka z popkulturowym hasłem wita gości w domu oświetlonym delikatnym blaskiem solnej lampy i zapachowych świec z matowymi różowymi naklejkami, ustawionymi nad marmurowym stolikiem kawowym. Liść figowy jest umieszczony w skrzypcach Oszczędny kosz rattanowyNiedaleko starego metalowego wózka barowego wypełnionego kryształowym szkłem
Neutralny, tkany koc wisi na oparciu krzesła imitującego Eames, odmawiając konkurowania z akcentami miętowej zieleni, bladożółtego i musztardowego na dekoracyjnych poduszkach lub brokatem Starannie dobrane miedziane ozdoby
Cała ta biała przestrzeń, cały ten róż i wszystkie te rośliny tworzą kojącą atmosferę. Może to być w domu lub sklepie. Lub dom zaprojektowany tak, aby wyglądał jak sklep.
Pokój działa jak taca dla kumpli – niezbyt stylowy, ale jest bardzo pochlebny i trudny do odrzucenia.
Projekt jest miękki w swoich kolorach i liniach, zakrzywiony i kobiecy.
Ciemnozielenie często łączy się z roślinami doniczkowymi i dobrze kontrastuje z ”Milenijny różIch popularność osiągnęła szczyt w 2016 roku, kiedy odcień pojawił się na każdym produkcie w artykułach gospodarstwa domowego, kosmetykach i modzie.
IPhone w kolorze różowego złota jest doskonałym przykładem tej płynności.
Jessica Hilvand, współzałożycielka i dyrektor kreatywna Design Monitor Powiedzieć New York Magazine. „Rozwiązaniem będzie prawdziwa nowoczesność, prawdziwa prostota”.
Ale nowoczesność wymaga ścisłej cechy, której nigdy nie można nazwać „bardzo ładną”.
Jeśli nie możesz znieść żadnych fanaberii lub jakichkolwiek niepowodzeń, w końcu zaprojektujesz Millennium. Większość z nich jest słodka i prosta i całkowicie wolna od ryzyka, jak mebel Kmart.
Część z tego można przypisać ograniczeniom budżetowym.
Kiedy nasi rodzice, Gen X i Boomers byli w naszym wieku, mieli domy i prawdopodobnie umieścili nas w łóżeczkach i spłacali hipoteki za posiadane domy. Następna generacja ma znacznie mniejszą stabilność finansową, ale może osiągnąć swój wygląd dzięki łatwo dopasowanym oprawionym nadrukom i światłom żarowym.
Nie potrzebujesz dużej ilości pieniędzy, Lub nawet oko do projektowania, aby połączyć razem jakieś czarno-białe i pastelowe rzeczy. Metoda to łatwa wygrana.
Nie jest jasne, czy będzie istnieć jeszcze przez pięć lat.
Kolejny tysiącletni artefakt może paść ofiarą ostrego prażenia naszych rówieśników z pokolenia Z. Słowo „cheugy” (wymawiane choog-ee) to ogólne określenie, które niedawno rozpowszechniło się w TikTok.
Według Taylora Lorenza w The New York TimesSłowo „cheugy” opisuje estetykę, która pasuje do podstaw i obejmuje wszystko, co wydaje się przestarzałe lub jakby się za bardzo starało. Termin, ukuty teraz przez 23-letniego Gabe Rason, kiedy była w liceum, był całkiem nieźle używany jako broń przeciwko białym kobietom z klasy średniej.
Przykłady zawierają:Żyj śmiejącą się miłością ”, Idź na niekończący się brunch w Lula Inn, nadużywaj „królowej yassss” lub obejrzyj ponowne uruchomienie przyjaciele I biurko.
W mediach społecznościowych niektórzy nazywają to mobbingiem seksistowskim i kobiecym. Myślę, że ta odpowiedź jest trochę przesadną reakcją. Tak, zastraszanie może obejmować kogoś, kto wykorzystuje przeciwko nim część swojej tożsamości. Ale jeśli uważasz, że obsesja na punkcie roślin doniczkowych i wikliny jest istotną częścią tożsamości, możesz zechcieć dokonać ponownej oceny.
Więc milenialsi są tutaj w 2021 roku: niedobrze. Dorośli też nie prowadzą siedzącego trybu życia, aby nadrobić brak spokoju.
Co gorsza, jeśli ktoś zostanie sklasyfikowany jako wzburzony, to uczucie wstydu lub zażenowania jest prawdopodobnie najważniejszą rzeczą, jaką można zrobić.
Więc idź i kup to Świeca zapachowa Drake Na półkę oznaczoną kolorami, przyjacielu.
More Stories
Obietnice wyborcze Kamali Harris przypominają obietnice Jacindy Ardern
Wybory w USA: Joe Biden mógł pomóc Trumpowi w jego „śmieciowych” gafach.
Wydarzenie Trumpa w Madison Square Garden zostało zakłócone prymitywnymi uwagami wstępnymi