Międzynarodowy port lotniczy w Belfaście odpowiedział po ankiecie, która uznała go za jedno z najgorszych lotnisk w Wielkiej Brytanii.
Sondaż przeprowadzany co roku przez grupę konsumencką „Which?” plasuje lotnisko w pierwszej piątce.
Zrównał się z Londynem Luton z udziałem klientów wynoszącym 49%, a jeden z pasażerów skomentował na międzynarodowym lotnisku w Belfaście „każdy poziom usług i jakości jest kiepski”.
Terminal 3 na lotnisku w Manchesterze został oceniony jako najgorsze lotnisko w Wielkiej Brytanii, a 38% klientów oceniło go jako „ponury”. Na szczycie list przebojów znalazło się lotnisko Liverpool-John Lennon Airport z 82%.
W corocznej ankiecie prawie 4000 osób zapytano o doświadczenia na brytyjskich lotniskach w okresie od czerwca 2022 r. do czerwca 2023 r. i przedstawiono oceny w 11 kategoriach, w tym siedzenia, personel, toalety, kolejki do odprawy, obsługa bagażu, kontrola paszportowa i bezpieczeństwo.
Rzecznik Belfast International skrytykował badanie, twierdząc, że wielkość próby objętej badaniem była zbyt mała, aby odpowiednio reprezentować poglądy osób dojeżdżających do pracy.
„Który? Badanie obejmuje małą i niereprezentatywną próbkę naszych pasażerów; 38 z 5,7 miliona podróżowanych w okresie objętym próbą” – czytamy w oświadczeniu.
Dodała, że czas oczekiwania należy do najlepszych w Wielkiej Brytanii.
„Średni czas oczekiwania pasażerów ze względów bezpieczeństwa w tym okresie wyniósł mniej niż 15 minut, co na podstawie tego raportu plasuje nas w pierwszej dziesiątce lotnisk w Wielkiej Brytanii, a około 90% tych klientów miało bardzo dobre lub dobre doświadczenia.
„Bardzo poważnie podchodzimy do wszelkich opinii klientów i będziemy w dalszym ciągu ciężko pracować, aby ulepszyć i ulepszyć doświadczenia klientów w przyszłości” – kontynuowano w oświadczeniu.
Dodała, że jest dumna, że może zaspokoić potrzeby lokalnych podróżnych i odnotowała ciągły rozwój i rozbudowę lotniska.
„Międzynarodowy port lotniczy w Belfaście szczyci się zapewnianiem podróżującym krajowym dostępu do szerokiej gamy miejsc docelowych w Wielkiej Brytanii i Europie, dlatego stale pracujemy nad rozwojem i rozwijaniem naszej siatki tras.
„Chcemy zapewnić pasażerom wspaniałe doświadczenia, co wyraźnie widać po szeroko zakrojonych inwestycjach i przebudowach prowadzonych obecnie w całym terminalu i na terenie lotniska”.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji