W ostatnich miesiącach firma Microsoft zaczęła umieszczać więcej reklam w programie Outlook Mobile dla systemów iOS i Android.
Outlook Mobile daje użytkownikom dwie opcje organizowania swojej skrzynki odbiorczej: pojedyncza skrzynka odbiorcza ze wszystkim lub skrzynka pocztowa z zakładkami podzielona na dwie kategorie: „skoncentrowana” na ważnej poczcie i „inna” na resztę. Wcześniej Microsoft umieszczał reklamy tylko na karcie Inne dla bezpłatnych użytkowników, ale teraz dodaje je również do trybu pojedynczej skrzynki odbiorczej.
Zmiana została wprowadzona w ciągu ostatnich kilku miesięcy i zasadniczo oznacza, że Microsoft utrudnia darmowym użytkownikom unikanie reklam w Outlook Mobile. Niezależnie od tego, w jakim trybie skrzynki odbiorczej jesteś, w miksie będą znajdować się reklamy — u góry karty Inne lub nad zwykłą skrzynką odbiorczą. W rzeczywistości jedynym sposobem na uniknięcie reklam w programie Outlook Mobile jest opłacenie subskrypcji Microsoft 365.
Microsoft potwierdził zmianę w krawędź. „Dla bezpłatnych użytkowników Outlooka reklamy są wyświetlane w ich skrzynce odbiorczej i mogą włączyć funkcję Skoncentrowana skrzynka odbiorcza, jeśli chcą widzieć reklamy tylko w swojej „innej” skrzynce odbiorczej” – mówi w oświadczeniu rzecznik Microsoftu, Caitlin Roulston.
Reklamy pojawiają się u góry skrzynki odbiorczej i łudząco przypominają prawdziwe e-maile, podobnie jak reklamy firmy Microsoft i Google w internetowych wersjach Outlooka i Gmaila. Możesz przesuwać palcem, aby usunąć reklamy podobne do e-maili, ale wkrótce pojawią się ponownie, a otwarcie jednej z nich spowoduje wyświetlenie treści reklamy w przeglądarce w aplikacji.
Nikt nie lubi reklam, a użytkownicy Outlook Mobile zostawili wiele skarg na recenzje aplikacji z jedną gwiazdką w Apple App Store. Niektórzy na Twitterze i Reddicie wyrazili również frustrację z powodu większej liczby reklam pojawiających się w Outlook Mobile, ale teraz jedynym sposobem na ich całkowite uniknięcie jest zarejestrowanie się w Microsoft 365.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Emdoor przygotowuje się do zaprezentowania swoich osiągnięć w zakresie nowej technologii sztucznej inteligencji podczas targów Global Sources Mobile Electronics Show 2024.
LinkedIn wykorzystuje Twoje dane do szkolenia Microsoft, OpenAI i jego modeli AI – oto jak to wyłączyć
Zapomnij o Apple Watch Series 10 — Apple Watch Ultra 2 w kolorze Satin Black to smartwatch, który warto mieć