W nowym wywiadzie, dyrektor Microsoft ds. Gier, Phil Spencer, szczegółowo opisał zbliżające się przejęcie Activision Blizzard przez Microsoft. Podczas gdy transakcja została przeanalizowana pod kątem szeregu potencjalnych wyników – w szczególności firmy przemysł Wezwanie do służby Wyłącznie na platformy Xbox – Spencer uważa, że ta krytyka jest bezpodstawna. W końcu, według niego, w przejęciu chodzi o coś więcej miażdżenie cukierków Z Wezwanie do służby.
Myślę, że nikt nie potrzebuje [the figures] nam zrozumieć, jak bardzo jesteśmy odcięci od urządzeń mobilnych. „Każdy, kto podnosi telefon i decyduje się zagrać w grę, sam to zobaczy” – powiedział Spencer. Podcast The Verge’s Decoder.
Historycznie Xbox i Microsoft unikały rynku gier mobilnych, zamiast tego skupiały się na komputerach PC i konsolach. z grami mobilnymi Teraz w góręSpencer twierdzi, że głównym problemem jest pozostanie w tyle w wyścigu.
„Jeśli chodzi o możliwości dla Activision, powtarzam to w kółko – i to prawda – zdecydowanie zaczyna się od zobaczenia, że ludzie chcą grać w gry na każdym posiadanym urządzeniu” – powiedział Spencer. „To jest po prostu miejsce, w którym, jeśli nie zyskamy na znaczeniu jako marka gier – nie jesteśmy w tym sami – z czasem biznes stanie się nie do utrzymania dla każdego z nas”.
Kiedy Decoder wypytuje Spencer o popularność Kinga, twórcy gier mobilnych (miażdżenie cukierków), mieszczący się pod szyldem Activision Blizzard, był podekscytowany potencjalnymi korzyściami studia dla Xboksa. King ma największą liczbę graczy w ekosystemie Activision Blizzard i może pochwalić się znaczącymi rocznymi przychodami. Na początku 2022 roku poinformowano, że ten oddział firmy miał Wzrosła o 14% rok do rokupomimo ogólnych wyzwań gospodarczych.
Jak powiedział Spencer podczas wywiadu, Microsoft jest bardziej zainteresowany miażdżenie cukierków Biznes, Nie w Wezwanie do służbyze względu na jego ewentualny powrót.
„Kluczowe znaczenie ma to, że jeśli próbujesz prowadzić globalny biznes gier na dużą skalę, spotykasz się z klientami tam, gdzie chcą grać, a co więcej, ludzie chcą grać na urządzeniach mobilnych” – powiedział Spencer. Numer nie wpisany miażdżenie cukierków Numer króla to Mobilne Call of DutyI Diablo komórka [Immortal]które są dużymi franczyzami, które znajdują się w segmencie Activision i Blizzarda, a także są głównymi graczami na telefonach.
Nieśmiertelny diabeł Zarobił 24 miliony dolarów w pierwszym tygodniu sprzedaży, mimo że był swobodnie dostępny dla graczy. Dzięki wielorybom chwytającym mikrotransakcje, aby kontynuować swoją podróż do piekła, gra już przyniosła dobre zyski.
„Jeśli spojrzysz na całość tego, co robi Activision Blizzard King, skąd pochodzą ich klienci, gdzie zarabiają pieniądze… To ten sam powód Take-Two spojrzał na Zyngę „Musimy zbudować nasze przenośne możliwości” – powiedział Spencer.
„Dla nas prawdziwe zróżnicowanie”. [Activision Blizzard] Dodaj nam pojemność swojego telefonu komórkowego.
Chociaż przejęcie Activision Blizzard przez Microsoft wciąż spotyka się z krytyką ze strony organów regulacyjnych, ponieważ usuwa ostatnie przeszkody na drodze do ukończenia, prawdopodobne jest, że w przyszłości Spencer będzie w stanie zrealizować nadrzędny cel Microsoftu, jakim jest wywarcie dużego wpływu na krajobraz gier mobilnych.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów