Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Metal Gear Solid: Master Collection Vol.  1. Aktualizacja 1.3.0 wprowadza różne poprawki, ale nadal istnieje wiele problemów

Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1. Aktualizacja 1.3.0 wprowadza różne poprawki, ale nadal istnieje wiele problemów

Konami wydało Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1.3.0, która rozwiązuje różne problemy związane z kontrowersyjnym portem.

Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 wypuszczono w zeszłym miesiącu z wieloma problemami, które według Konami zostaną naprawione po wydaniu, a fani już skrytykowali Konami za zamknięcie go Metal Gear Solid od 1 do 30 kl./s.

IGN Metal Gear Solid: Master Collection Vol. Nasza recenzja wydajności nr 1 (oryginał vs. PS5, Xbox Series Kolekcja, jak również poszczególne gry w niej zawarte, mają „mieszane” oceny użytkowników na Steamie, przy czym większość użytkowników powołuje się na rozczarowującą jakość portów.

Teraz, wraz z wydaniem łatki 1.3.0, niektóre z tych problemów zostały rozwiązane, ale Konami zidentyfikowało kilka pozostałych problemów. w Informacje o aktualizacji 1.3.0Konami oznaczyło gwiazdką poprawki znanych wcześniej problemów. Zamieściliśmy je poniżej w celach informacyjnych.

Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 Aktualizacja 1.3.0 Uwagi:

METAL GEAR SOLID – edycja z kolekcji domowej

  • Dodano ulepszenia funkcji zapisu (Steam)
  • Zaktualizowano przewodnik online (Steam)
  • Naprawiono kilka innych drobnych problemów

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty – wydanie główne

  • Problem z błędem „Uszkodzony plik” pojawiającym się czasami podczas próby wczytania zapisanych danych (Steam)
  • Naprawiono błąd powodujący spadek liczby klatek na sekundę w niektórych scenach (Nintendo Switch)*
  • Naprawiono błąd powodujący zatrzymanie odtwarzania filmów (Xbox Series
  • Naprawiono błąd występujący u użytkowników, którzy kupili grę w Japonii, powodujący, że początkowy film był odtwarzany w języku angielskim nawet w japońskiej wersji gry (seria Xbox
  • Zaktualizowano przewodnik online (Steam)
  • Naprawiono kilka innych drobnych problemów

METAL GEAR SOLID 3: Snake Eater – edycja główna

  • Naprawiono problem z przypisywaniem wielu funkcji do niektórych przycisków (szczegóły dotyczące zaktualizowanego sterowania dostępne są w przewodniku online)
  • Naprawiono problem polegający na tym, że dźwięk nie był synchronizowany z niektórymi filmami*
  • Naprawiono problem powodujący migotanie w niektórych scenach (Nintendo Switch)
  • Naprawiono problem polegający na tym, że przytrzymanie niektórych przycisków czasami powodowało błędy (PlayStation 4)
  • Przewodnik online został zaktualizowany
  • Naprawiono kilka innych drobnych problemów

Metal Gear i Metal Gear 2: Solid Snake – wydanie główne

  • Zaktualizowano przewodnik online (Steam)
  • Naprawiono kilka drobnych problemów

KOLEKCJA METAL GEAR SOLID MASTER, tom 1, zawartość dodatkowa

  • Zaktualizowano przewodnik online (Steam)
  • Naprawiono kilka drobnych problemów

Konami również określiło te kwestie jako „w toku dochodzenia”. „Będziemy w dalszym ciągu regularnie dostarczać aktualizacje dotyczące przyszłych ulepszeń i poprawek, gdy tylko zostanie dopracowanych więcej szczegółów” – dodał Konami.

METAL GEAR SOLID – edycja z kolekcji domowej

  • Problem, który czasami powoduje zatrzymanie odtwarzania niektórych przerywników filmowych

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty – wydanie główne

  • Problem powodujący, że efekt wskaźnika laserowego nie pojawia się w niektórych scenach filmowych
  • Problem powodujący nieprawidłowe wyświetlanie wszy morskich w niektórych scenach
  • Problem polegający na tym, że trofea czasami nie były poprawnie odblokowywane (PlayStation 4)
  • Problem powodujący niezapisywanie dźwięku mikrofonu z klipów z gier przechwyconych przy użyciu funkcji konsoli (seria Xbox

METAL GEAR SOLID 3: Snake Eater – edycja główna

  • Problem polegający na tym, że niektóre kolory twarzy są wyświetlane mniej dokładnie
  • Problem polegający na tym, że trofea czasami nie były poprawnie odblokowywane (PlayStation 4)
  • Problem powodujący niezapisywanie dźwięku mikrofonu z klipów z gier przechwyconych przy użyciu funkcji konsoli (seria Xbox

Metal Gear i Metal Gear 2: Solid Snake – wydanie główne

  • Problem polegający na tym, że trofea czasami nie były poprawnie odblokowywane (PlayStation 4)

Wesley jest redaktorem wiadomości IGN w Wielkiej Brytanii. Znajdziesz go na Twitterze pod adresem @wyp100. Możesz skontaktować się z Wesleyem pod adresem [email protected] lub poufnie pod adresem [email protected].