Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Meta Quest 3 poprawia formułę pod względem siły i wygody – i może kosztować więcej

Meta Quest 3 poprawia formułę pod względem siły i wygody – i może kosztować więcej

Ręczne spojrzenie na Meta Quest 3 ujawnia ogromny zakres ulepszeń gogli Meta Mixed Reality, jak opisano w Marka Gormana zatrudnienie wiadomości Do Bloomberg Tego ranka. Gurman mówi, że Quest 3, zwany teraz Eureka, jest „znacznie lżejszy i cieńszy” niż oryginalny Quest 2, co obiecuje komfort podczas dłuższego użytkowania.

W lutym dyrektor generalny Meta VR, Mark Rapkin, powiedział pracownikom, że Quest 3 będzie droższy niż jego poprzednik i że „musimy udowodnić ludziom, że cała ta moc, wszystkie te nowe funkcje są tego warte”. Powiedział, że Meta sprzedała do tej pory 20 milionów zestawów słuchawkowych Quest.

Zapowiedział również lżejszy projekt, stwierdzając, że „główną gwiazdą północną zespołu była od momentu założenia tego zestawu słuchawkowego, rzeczywistość mieszana powinna sprawić, że będzie to lepsze, łatwiejsze i bardziej naturalne… Możesz z łatwością przejść przez dom wiedząc, że dobrze widzisz”. Możesz umieścić zapięcia i inne rzeczy na swoim biurku. Możesz wziąć kawę. Możesz tam zostać na dłużej.

Raport potwierdza kilka innych dużych ulepszeń, których oczekiwaliśmy, takich jak układ Qualcomm Snapdragon XR2 drugiej generacji, co w rezultacie poprawiło ogólną wydajność.

W raporcie mówiono również o tym, czym jest Quest 3 przyzwyczajenie Masz, podążają za okiem. Oznacza to, że gry nie mogą korzystać z renderowania krawędzi, funkcji dostępnej w PSVR 2 firmy Sony, która dostosowuje się w zależności od tego, gdzie patrzy gracz, i pozwala systemowi skoncentrować moc przetwarzania na grafice w tych miejscach i cofać się gdzie indziej.

Ulepszenia projektowe z Quest 2 obejmują więcej czujników w trzech obszarach w kształcie fasoli, w których znajdują się cztery kamery, z których dwie to kolorowe kamery wideo. Posiada również ulepszony system regulacji odległości między źrenicami obiektywu — odległości między oczami — za pomocą pokrętła, które można obracać, gdy go nosisz, zamiast zdejmowania zestawu słuchawkowego i ręcznego przesuwania ekranu.

READ  Snap One prezentuje rozszerzoną integrację KNX z Control4 na targach Light + Building 2024 - KNXtoday

Czujnik głębokości w środku urządzenia może poprawić wydajność AR w porównaniu z podejściem Quest Pro opartym wyłącznie na aparacie. Przeprojektowane kontrolery pozbywają się pętli Quest 2, ale czujnik głębokości może pomóc obniżyć koszty, śledząc pozycję kontrolera bez potrzeby stosowania kamer, takich jak kontrolery Quest Pro. Dyrektor generalny Meta, Mark Zuckerberg, powiedział, że Quest Pro otrzyma czujnik głębokości W protokół wywiadale funkcja Nie dotarł do ostatecznej wersji.

Gorman nazwała przewijane wideo „prawie realistycznym”, co było dobrym znakiem po tym, jak moja koleżanka Adi Robertson opisała tryb AR jako „rozmyty w słabym świetle, matowy lub przerywany w jasnym świetle, a czasem niesamowicie nasycony pomiędzy” w swojej recenzji Quest pro.

Wydaje się, że ulepszenia wynikają głównie z tego, jak kamery zestawu słuchawkowego radzą sobie ze światłem i kolorem, ponieważ Gorman nie sądził, że wygląda on zauważalnie ostrzej, pomimo plotek o wyświetlaczu o wyższej rozdzielczości.