Meghan próbuje teraz zaklasyfikować słowo „archetypy”: Księżna próbuje powstrzymać kogokolwiek przed użyciem tego słowa – które po raz pierwszy pojawiło się w języku angielskim 470 lat temu – po tym, jak zdecydowała się użyć go, aby uzyskać tytuł jej podcastu Spotify
- Meghan Markle próbuje teraz oznaczyć historyczne słowo „archetypy”
- Duchess złożyła wniosek w Urzędzie Patentów i Znaków Towarowych USA w zeszłym miesiącu
- Megan może stanąć przed wyzwaniem prawnym ze strony firm, które używają słów w swoich nazwach
- Księżna przysięga zbadać „znaki próbujące powstrzymać kobiety”
- Meghan i Harry podpisali lukratywną umowę ze Spotify o wartości 18 milionów funtów w 2020 roku
Meghan Markle próbuje teraz nazwać historyczne słowo „archetypami” po ogłoszeniu, że jej pierwsza seria podcastów dla giganta podcastów Spotify zostanie nazwana archetypami.
Księżna Sussex złożyła w zeszłym miesiącu wniosek w Urzędzie Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych, który obejmuje użycie „archetypów”, słowa wywodzącego się ze starożytnej greki i wprowadzonego po raz pierwszy do języka angielskiego około lat czterdziestych XVI wieku.
Zdumiewająca lista towarów i usług „w sferze kulturowego traktowania kobiet i stereotypów wobec kobiet”.
Obejmują one wszystko, od podcastów, programów telewizyjnych, płyt DVD i CD, rozproszonych usług rozrywkowych za pośrednictwem satelity, telewizji kablowej, globalnych sieci komputerowych, Internetu, urządzeń bezprzewodowych, aplikacji mobilnych, dekoderów, webcastów i mediów nadawczych.
Wniosek został złożony przez Archewell Audio, jedną ze złożonej sieci 11 firm założonych przez Harry’ego i Meghan z siedzibą w nieprzejrzystym raju podatkowym Delaware. Może to oznaczać, że są właścicielami marki zamiast Spotify, która zapłaciła im podobno 18 milionów funtów w 2020 roku.
Księżna Sussex złożyła w zeszłym miesiącu wniosek w Urzędzie Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych, który obejmuje użycie „archetypów”, słowa wywodzącego się ze starożytnej greki i wprowadzonego po raz pierwszy do języka angielskiego około lat czterdziestych XVI wieku.
Książę Harry i Meghan Markle odwiedzają stację radiową w Brixton w południowym Londynie w styczniu 2018 r.
Megan może stanąć przed wyzwaniem prawnym ze strony firm, które używają tego słowa w swoich nazwach, takich jak modele biznesowe produktów do pielęgnacji skóry i produktów czyszczących, które już zbudowały markę.
Victoria Beckham stoczyła podobną bitwę językową w 2002 roku. Była piosenkarka pop, znana jako Posh Spice, próbowała powstrzymać mistrzowską drużynę piłkarską Peterborough United przed wypromowaniem pseudonimu swojego klubu „Posh”, argumentując, że słowo to jest z nim „nierozerwalnie związane”.
Fundacja Archewell ogłosiła, że podcast na Spotify dla pary rozpocznie się w końcu tego lata – 18 miesięcy po podpisaniu lukratywnej umowy – zaledwie dwa miesiące po tym, jak ich nowy pracodawca wezwał do rozprawienia się z roszczeniami dotyczącymi szczepionki przeciw Covid opublikowanymi przez Joe Rogana.
Meghan prowadzi program dotyczący archetypów, w którym porozmawiają z historykami, ekspertami i kobietami, które doświadczyły przebieranek.
W zwiastunie Archewell Audio Project księżna mówi: „Tak mówimy o kobietach: słowa, które wychowują nasze dziewczyny i jak media przedstawiają nam kobiety. Ale skąd się biorą te stereotypy? I jak nadal się pojawiają i definiują nasze życie? „.
Księżna, oceniając, jacy goście będą się pojawiać, dodaje: „To są archetypy – podcast, w którym analizujemy, badamy i podważamy plakaty, które próbują przeszkadzać kobietom.
Będę rozmawiać z kobietami, które aż za dobrze wiedzą, jak te figuratywne figurki kształtują nasze narracje. A ja porozmawiam z historykami, żeby zrozumieć, jak się tu dostaliśmy.
Wniosek został złożony przez Archewell Audio, jedną ze złożonej sieci 11 firm założonych przez Harry’ego i Meghan z siedzibą w nieprzejrzystym raju podatkowym Delaware.
To ogłoszenie oznacza pierwszą serię podcastów Archewell Audio ze Spotify
Meghan i Harry podpisali lukratywną umowę z gigantem podcastów na prowadzenie i produkcję podcastów, o wartości około 18 milionów funtów, pod koniec 2020 roku. Ale do tej pory uruchomili tylko jeden program – świąteczny specjalny z ich synem Archiem i sławnymi gośćmi.
Spotify i Archewell Audio powiedziały: „Zarówno Spotify, jak i Archewell Audio cenią odpowiedzialne zarządzanie krajobrazem audio i, jak niedawno wyjaśniono, są zaangażowane w ścisłą współpracę w celu wspierania przejrzystości i silnych zasad zaufania i bezpieczeństwa”.
Megan zawsze była aktywistką na rzecz upodmiotowienia kobiet. Spotify i Archwell Audio opisały jej rozmowy z symulowanymi kobietami jako „nieocenzurowane” i powiedziały, że księżna zagłębi się głębiej w źródła stereotypów.
Była aktorka Suits, Megan jest również producentem wykonawczym serialu, wraz z Benem Browningiem, szefem treści Archewell i Rebeccą Sananes, szefem dźwięku Archewell.
Podcast zostanie wyprodukowany przez Archewell Audio we współpracy z Gimlet Media dla Spotify.
Reklamy
„Ma skłonność do apatii. Rozwiązuje problemy. Miłośnik Twittera. Pragnący być orędownikiem muzyki”.
More Stories
Wokalista Radiohead Thom Yorke schodzi ze sceny, gdy fan skanduje w proteście przeciwko Strefie Gazy
Molly Mae Hague wygląda zupełnie nie do poznania w swoim kostiumie Babci Wilczy z Czerwonego Kapturka, gdy rzuca uroczą kulą bougie na Halloween dla swojej córki Bambi.
Recenzja historii Christophera Reeve’a – „Kompleksowa i afirmująca życie”