Meghan próbuje teraz zaklasyfikować słowo „archetypy”: Księżna próbuje powstrzymać kogokolwiek przed użyciem tego słowa – które po raz pierwszy pojawiło się w języku angielskim 470 lat temu – po tym, jak zdecydowała się użyć go, aby uzyskać tytuł jej podcastu Spotify
- Meghan Markle próbuje teraz oznaczyć historyczne słowo „archetypy”
- Duchess złożyła wniosek w Urzędzie Patentów i Znaków Towarowych USA w zeszłym miesiącu
- Megan może stanąć przed wyzwaniem prawnym ze strony firm, które używają słów w swoich nazwach
- Księżna przysięga zbadać „znaki próbujące powstrzymać kobiety”
- Meghan i Harry podpisali lukratywną umowę ze Spotify o wartości 18 milionów funtów w 2020 roku
Meghan Markle próbuje teraz nazwać historyczne słowo „archetypami” po ogłoszeniu, że jej pierwsza seria podcastów dla giganta podcastów Spotify zostanie nazwana archetypami.
Księżna Sussex złożyła w zeszłym miesiącu wniosek w Urzędzie Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych, który obejmuje użycie „archetypów”, słowa wywodzącego się ze starożytnej greki i wprowadzonego po raz pierwszy do języka angielskiego około lat czterdziestych XVI wieku.
Zdumiewająca lista towarów i usług „w sferze kulturowego traktowania kobiet i stereotypów wobec kobiet”.
Obejmują one wszystko, od podcastów, programów telewizyjnych, płyt DVD i CD, rozproszonych usług rozrywkowych za pośrednictwem satelity, telewizji kablowej, globalnych sieci komputerowych, Internetu, urządzeń bezprzewodowych, aplikacji mobilnych, dekoderów, webcastów i mediów nadawczych.
Wniosek został złożony przez Archewell Audio, jedną ze złożonej sieci 11 firm założonych przez Harry’ego i Meghan z siedzibą w nieprzejrzystym raju podatkowym Delaware. Może to oznaczać, że są właścicielami marki zamiast Spotify, która zapłaciła im podobno 18 milionów funtów w 2020 roku.
Księżna Sussex złożyła w zeszłym miesiącu wniosek w Urzędzie Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych, który obejmuje użycie „archetypów”, słowa wywodzącego się ze starożytnej greki i wprowadzonego po raz pierwszy do języka angielskiego około lat czterdziestych XVI wieku.
Książę Harry i Meghan Markle odwiedzają stację radiową w Brixton w południowym Londynie w styczniu 2018 r.
Megan może stanąć przed wyzwaniem prawnym ze strony firm, które używają tego słowa w swoich nazwach, takich jak modele biznesowe produktów do pielęgnacji skóry i produktów czyszczących, które już zbudowały markę.
Victoria Beckham stoczyła podobną bitwę językową w 2002 roku. Była piosenkarka pop, znana jako Posh Spice, próbowała powstrzymać mistrzowską drużynę piłkarską Peterborough United przed wypromowaniem pseudonimu swojego klubu „Posh”, argumentując, że słowo to jest z nim „nierozerwalnie związane”.
Fundacja Archewell ogłosiła, że podcast na Spotify dla pary rozpocznie się w końcu tego lata – 18 miesięcy po podpisaniu lukratywnej umowy – zaledwie dwa miesiące po tym, jak ich nowy pracodawca wezwał do rozprawienia się z roszczeniami dotyczącymi szczepionki przeciw Covid opublikowanymi przez Joe Rogana.
Meghan prowadzi program dotyczący archetypów, w którym porozmawiają z historykami, ekspertami i kobietami, które doświadczyły przebieranek.
W zwiastunie Archewell Audio Project księżna mówi: „Tak mówimy o kobietach: słowa, które wychowują nasze dziewczyny i jak media przedstawiają nam kobiety. Ale skąd się biorą te stereotypy? I jak nadal się pojawiają i definiują nasze życie? „.
Księżna, oceniając, jacy goście będą się pojawiać, dodaje: „To są archetypy – podcast, w którym analizujemy, badamy i podważamy plakaty, które próbują przeszkadzać kobietom.
Będę rozmawiać z kobietami, które aż za dobrze wiedzą, jak te figuratywne figurki kształtują nasze narracje. A ja porozmawiam z historykami, żeby zrozumieć, jak się tu dostaliśmy.
Wniosek został złożony przez Archewell Audio, jedną ze złożonej sieci 11 firm założonych przez Harry’ego i Meghan z siedzibą w nieprzejrzystym raju podatkowym Delaware.
To ogłoszenie oznacza pierwszą serię podcastów Archewell Audio ze Spotify
Meghan i Harry podpisali lukratywną umowę z gigantem podcastów na prowadzenie i produkcję podcastów, o wartości około 18 milionów funtów, pod koniec 2020 roku. Ale do tej pory uruchomili tylko jeden program – świąteczny specjalny z ich synem Archiem i sławnymi gośćmi.
Spotify i Archewell Audio powiedziały: „Zarówno Spotify, jak i Archewell Audio cenią odpowiedzialne zarządzanie krajobrazem audio i, jak niedawno wyjaśniono, są zaangażowane w ścisłą współpracę w celu wspierania przejrzystości i silnych zasad zaufania i bezpieczeństwa”.
Megan zawsze była aktywistką na rzecz upodmiotowienia kobiet. Spotify i Archwell Audio opisały jej rozmowy z symulowanymi kobietami jako „nieocenzurowane” i powiedziały, że księżna zagłębi się głębiej w źródła stereotypów.
Była aktorka Suits, Megan jest również producentem wykonawczym serialu, wraz z Benem Browningiem, szefem treści Archewell i Rebeccą Sananes, szefem dźwięku Archewell.
Podcast zostanie wyprodukowany przez Archewell Audio we współpracy z Gimlet Media dla Spotify.
Reklamy
„Ma skłonność do apatii. Rozwiązuje problemy. Miłośnik Twittera. Pragnący być orędownikiem muzyki”.
More Stories
Zdjęcia do „Pasji” rozpoczną się na początku 2025 roku
Ikona bicia serca Nick Perry jest nie do poznania na nowych zdjęciach po przejściu na emeryturę | Wiadomości o gwiazdach | Świat sztuki i telewizji
Piosenkarz i autor tekstów J.D. Souther umiera w wieku 78 lat: Piosenkarz i autor tekstów, który napisał hity dla The Eagles i Lindy Ronstadt, zmarł w swoim domu w Nowym Meksyku