Anioły I MontrealI 30 sierpnia 2021 /PRNewswire/- Sophie Veron Prezes i Założyciel wielokrotnie nagradzanej firmy produkcyjno-dystrybucyjnej Ranczo mediówoświadczam, że ich koordynacja – Rzeczy, których nie nauczył mnie mój tata – Przechwycony, jest w produkcji i zostanie pokazany TTV Polska (TVN / Discovery Group) z dziewięcioma odcinkami (po 45 minut). Jesienna data zostanie wkrótce ogłoszona przez TTV. Program okazał się ogromnym sukcesem Dania Został pierwotnie wyprodukowany w zeszłym roku dla TV 2. In Norwegia, format został wybrany i zostanie wkrótce wyprodukowany (reklamodawca zostanie ogłoszony wkrótce), a także jest rozwijany w Holandia.
Rzeczy, których nie nauczył mnie mój ojciec Przedstawia dynamicznego celebrytę, który opuszcza duże miasto, aby wrócić do domu z dzieciństwa, aby odwiedzić z ojcem umiejętności, których brakuje niektórym współczesnemu pokoleniu, takie jak budowanie, naprawa urządzeń lub mebli, gotowanie, polowanie, zbieranie, budowanie, rzeźbienie , naprawa samochodów, prace elektryczne i inne. Program, stworzony przez duńską firmę producencką Laud People dla TV 2 Denmark, jest w produkcji już drugi sezon.
WeronMedia Ranch powiedział: „Media Ranch jest zadowolone z umowy produkcyjnej z TTV Poland wprowadzonej przez PRO5 Media Małgorzata Goodl, dla nas Warszawa Aktor, zamknięty dla Rzeczy, których mój ojciec nie nauczył mnie – Wesoły program zabawy. To oryginalny duński program (TV 2), który prawie podwoił udział w TV 2 zeszłej jesieni i spodziewamy się, że zostanie dobrze przyjęty przez polską publiczność”.
Lidia KazańDyrektor ds. Programowania TTV, „Cieszymy się, że możemy pracować z Rzeczy, których nie nauczył mnie mój ojciec Ponieważ podziela ważne rzeczy i wartości naszych odbiorców. To świetny rodzinny program rozrywkowy i mamy nadzieję, że odniesie ogromny sukces Polska tak jak było w Dania. „
Lao Rabjerg Eriksen, dyrektor generalny Laud People stwierdził: „W Laud People jesteśmy podekscytowani, że nasz format podróżuje teraz po świecie z wielką pomocą Media Ranch. To naprawdę wyjątkowy projekt na rzecz więzi rodzinnych, z założeniem, które ma szeroki oddźwięk. Jesteśmy przekonani, że widzowie w innych kraje również przyjmą ten format”.
O Media Ranch
Media Ranch słynie na całym świecie ze swoich formatów telewizyjnych premium i wyróżnia się swoją dwutorową misją jako wielokrotnie nagradzany producent i dystrybutor formatów rozrywkowych. Z siedzibą w Montrealoraz biura w Anioły I AmsterdamFirma reprezentuje i produkuje katalog znanych na całym świecie tytułów, tysiące godzin treści premium gotowych do dystrybucji. Media Ranch stale się rozwija i in Marzec 2019 Ogłoszenie historycznego partnerstwa reprezentującego całą grupę Format z największym duńskim nadawcą DR. W 2020 r. Media Ranch zawarło wieloletnią umowę z pierwszym spojrzeniem na FormatEast w Korei (spółka zależna SBS) koń mechaniczny Inicjatywa. Z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem, takim jak Kanada Media Ranch, czołowy ekspert telewizyjny w dziedzinie formatowania, przyjmuje swoje motto korporacyjne: Świetne treści, którymi warto się podzielić. Nagroda: Media Ranch zdobyło prestiżową nagrodę Rose d’Or dla formatu telewizyjnego Ulica Leśna W 2015 r. Rozpoznanie branży: W 2020 r. firma K7 Media nazwała Media Ranch jako dystrybutor do obejrzenia. www.mediaranch.tv
Przedstawiciel Public Relations w Media Ranch
(Stwardnienie rozsiane.) mgr Sorenson, Prezes Zarządu H: [email protected] Tel: +1-646-225-6590 (Nowy Jork)
www.mjglobalcommentions.com
Ranczo mediów źródłowych
„Ma skłonność do apatii. Rozwiązuje problemy. Miłośnik Twittera. Pragnący być orędownikiem muzyki”.
More Stories
Wokalista Radiohead Thom Yorke schodzi ze sceny, gdy fan skanduje w proteście przeciwko Strefie Gazy
Molly Mae Hague wygląda zupełnie nie do poznania w swoim kostiumie Babci Wilczy z Czerwonego Kapturka, gdy rzuca uroczą kulą bougie na Halloween dla swojej córki Bambi.
Recenzja historii Christophera Reeve’a – „Kompleksowa i afirmująca życie”