Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Media Ranch ogłasza zawarcie umowy produkcyjnej z TTV Poland, grupą TVN/Discovery

Media Ranch ogłasza zawarcie umowy produkcyjnej z TTV Poland, grupą TVN/Discovery

Anioły I MontrealI 30 sierpnia 2021 /PRNewswire/- Sophie Veron Prezes i Założyciel wielokrotnie nagradzanej firmy produkcyjno-dystrybucyjnej Ranczo mediówoświadczam, że ich koordynacja – Rzeczy, których nie nauczył mnie mój tata – Przechwycony, jest w produkcji i zostanie pokazany TTV Polska (TVN / Discovery Group) z dziewięcioma odcinkami (po 45 minut). Jesienna data zostanie wkrótce ogłoszona przez TTV. Program okazał się ogromnym sukcesem Dania Został pierwotnie wyprodukowany w zeszłym roku dla TV 2. In Norwegia, format został wybrany i zostanie wkrótce wyprodukowany (reklamodawca zostanie ogłoszony wkrótce), a także jest rozwijany w Holandia.

Rzeczy, których nie nauczył mnie mój ojciec Przedstawia dynamicznego celebrytę, który opuszcza duże miasto, aby wrócić do domu z dzieciństwa, aby odwiedzić z ojcem umiejętności, których brakuje niektórym współczesnemu pokoleniu, takie jak budowanie, naprawa urządzeń lub mebli, gotowanie, polowanie, zbieranie, budowanie, rzeźbienie , naprawa samochodów, prace elektryczne i inne. Program, stworzony przez duńską firmę producencką Laud People dla TV 2 Denmark, jest w produkcji już drugi sezon.

WeronMedia Ranch powiedział:Media Ranch jest zadowolone z umowy produkcyjnej z TTV Poland wprowadzonej przez PRO5 Media Małgorzata Goodl, dla nas Warszawa Aktor, zamknięty dla Rzeczy, których mój ojciec nie nauczył mnie – Wesoły program zabawy. To oryginalny duński program (TV 2), który prawie podwoił udział w TV 2 zeszłej jesieni i spodziewamy się, że zostanie dobrze przyjęty przez polską publiczność”.

Lidia KazańDyrektor ds. Programowania TTV, „Cieszymy się, że możemy pracować z Rzeczy, których nie nauczył mnie mój ojciec Ponieważ podziela ważne rzeczy i wartości naszych odbiorców. To świetny rodzinny program rozrywkowy i mamy nadzieję, że odniesie ogromny sukces Polska tak jak było w Dania. „

Lao Rabjerg Eriksen, dyrektor generalny Laud People stwierdził: „W Laud People jesteśmy podekscytowani, że nasz format podróżuje teraz po świecie z wielką pomocą Media Ranch. To naprawdę wyjątkowy projekt na rzecz więzi rodzinnych, z założeniem, które ma szeroki oddźwięk. Jesteśmy przekonani, że widzowie w innych kraje również przyjmą ten format”.

O Media Ranch
Media Ranch słynie na całym świecie ze swoich formatów telewizyjnych premium i wyróżnia się swoją dwutorową misją jako wielokrotnie nagradzany producent i dystrybutor formatów rozrywkowych. Z siedzibą w Montrealoraz biura w Anioły I AmsterdamFirma reprezentuje i produkuje katalog znanych na całym świecie tytułów, tysiące godzin treści premium gotowych do dystrybucji. Media Ranch stale się rozwija i in Marzec 2019 Ogłoszenie historycznego partnerstwa reprezentującego całą grupę Format z największym duńskim nadawcą DR. W 2020 r. Media Ranch zawarło wieloletnią umowę z pierwszym spojrzeniem na FormatEast w Korei (spółka zależna SBS) koń mechaniczny Inicjatywa. Z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem, takim jak Kanada Media Ranch, czołowy ekspert telewizyjny w dziedzinie formatowania, przyjmuje swoje motto korporacyjne: Świetne treści, którymi warto się podzielić. Nagroda: Media Ranch zdobyło prestiżową nagrodę Rose d’Or dla formatu telewizyjnego Ulica Leśna W 2015 r. Rozpoznanie branży: W 2020 r. firma K7 Media nazwała Media Ranch jako dystrybutor do obejrzenia. www.mediaranch.tv

Przedstawiciel Public Relations w Media Ranch
(Stwardnienie rozsiane.) mgr Sorenson, Prezes Zarządu H: [email protected] Tel: +1-646-225-6590 (Nowy Jork)
www.mjglobalcommentions.com

Ranczo mediów źródłowych

READ  Córka Victorii Beckham, Harper, spędza „dziewczyński wieczór” z Kim Kardashian na gwiazdorskim debiucie Lionela Messiego w Inter Miami