To czas, kiedy ludzie na całym świecie przygotowują się do ich złapania zima pora roku. Od przejścia przez noszenie wełnianej odzieży po zmianę diety, przygotowań do tego sezonu jest niezliczona ilość. Jednak amerykańska wielonarodowa sieć fast foodów McDonald’s przeniosła ją na wyższy poziom, przeprowadzając „zimową metamorfozę” jednego ze swoich lokali w Polsce.
Pokryty gigantycznymi wełnianymi nićmi port wygląda inaczej i atrakcyjnie. wideo, w którym się pojawia dzianina– Transformacja inspirowana wycieczkami po mediach społecznościowych. Klip udostępniony przez Now This News na Twitterze pokazuje duże dziane wełniane nici w kolorach zielonym, różowym, żółtym i czarnym, ułożone jedna po drugiej, pokrywające teren outletu. Na tym dodatek dzianin się nie kończy. Wnętrze jest również w pełni ozdobione wełnianymi materiałami. Niektórzy klienci obserwowali dekorację z podziwem.
Lokalizacja McDonald’s w Ustroniu przeszła całkowitą metamorfozę swetra, z ogromnymi ilościami wełny pokrywającej cały budynek, wewnątrz i na zewnątrz.
Według SWNS impreza miała na celu promowanie nowego zimowego menu witryny i zajęła prawie 5 miesięcy i 50 pracowników. pic.twitter.com/rcorF3GJ2U
– NowThis (@nowthisnews) 15 grudnia 2022 r
The Independent poinformował, że outlet chciał wypromować swoje nowe zimowe menu i około 50 pracowników pracowało przez pięć miesięcy, aby dokończyć prace. „Lokalizacja McDonald’s w Ustroniu w Polsce przeszła całkowitą metamorfozę swetra, z ogromnymi ilościami wełny pokrywającej cały budynek wewnątrz i na zewnątrz. Według SWNS, wyczyn miał na celu promocję nowego zimowego menu witryny i trwał prawie 5 miesięcy i 50 pracowników do rezygnacji” – napisał Now This News na Twitterze.
Tylko historie subskrybentów
Od udostępnienia w czwartek klip ma ponad 10 000 wyświetleń na Twitterze. Podczas gdy niektórzy użytkownicy byli zdumieni, widząc to doświadczenie, inni krytykowali marnowanie pieniędzy. Jeden z użytkowników skomentował: „Wow, to jest niesamowite!!!” Inny użytkownik napisał: „Wydaje się przereklamowany. Wiesz, ile smaru to będzie do dupy???” A trzeci skomentował: „Co za niedorzeczna strata czasu i pieniędzy”.
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
„Majestatyczna jasność”: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie znajduje nową stałą siedzibę | Wakacje w Polsce
Ochama wkracza do Europy, uruchamiając nowy magazyn w Polsce, aby zwiększyć efektywność
Polska może pozyskać inwestycje w pobliżu