Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Martin Lewandowski: KSW jest w Polsce bardziej popularne niż UFC

Martin Lewandowski: KSW jest w Polsce bardziej popularne niż UFC

KSW przypomniał wszystkim, że jest królem w Polsce.

Zdaniem prezesa KSW Martina Lewandowskiego, nie trzeba żadnych kwalifikacji, by mówić o popularności jego awansu w jego rodzinnym kraju, który, jak twierdzi, przewyższa nawet dominującą na świecie UFC. Twierdzenie to jest poparte masowym wydarzeniem KSW Colosseum 2, które odbyło się na PGE Narodowym w Warszawie, w którym podobno uczestniczyło ponad 50 000 osób.

NA Zegarek MMALewandowski został zapytany, czy KSW jest większe niż UFC w Polsce, a on stwierdził, że tak.

To prawda – powiedział Lewandowski. „Ludzie chcą trenować KSW tutaj w Polsce. Tak też słyszałem w USA, niektórzy chcą trenować UFC. „Będę trenował UFC.” Tak też się dzieje tutaj po 19 latach na rynku Myślę, że to jest wartość bycia pionierem na rynku, a także pionierem, ponieważ zaczęliśmy MMA tutaj w Polsce, zanim KSW było prawdziwym undergroundem.Więc myślę, że to czyni nas tak wyjątkowymi i myślę, że Polska jest bardzo wyjątkowa na światowym rynku , Szczerze mówiąc.

„Oczywiście największe są Stany Zjednoczone, ale jeśli chodzi o promocję, sposób, w jaki ludzie traktują zawodników i muszę powiedzieć, że bardzo dziękuję KSW, które założyliśmy 19 lat temu”.

KSW zorganizowało swoją pierwszą galę w 2004 roku i stopniowo wyrosło na jedną z najlepszych promocji w całej Europie dzięki mieszance rodzimych gwiazd (m.in. ) najmocniejsi są Mariusz Budzyanowski i zapaśnik olimpijski Damian Janikowski (brązowy medalista) i niezmiennie wysokie walory produkcyjne.

Według Lewandowskiego kluczem do sukcesu w awansie zawsze będą zawodnicy i to, co wniosą do tabeli.

„Przede wszystkim wojownicy, mistrzowie, bez nich nie moglibyśmy zorganizować tak wspaniałej imprezy i tak dużo sprzedać, bo mówimy o sprzedanych biletach, a nie prezentach” – powiedział Lewandowski. „To było trochę, może sto mniej niż 50 000, ale zaokrągliliśmy to do 50 000, więc oni są pierwsi mistrzami.

READ  Stellantis rozpoczyna produkcję Fiata 600e w Polsce

„Drugą rzeczą, i myślę, że jest to jedna z najważniejszych rzeczy, od pierwszego dnia, kiedy założyliśmy KSW, było dla nas bardzo ważne, aby nie tylko pozyskać najlepszych zawodników na rynku i stoczyć najlepsze walki, jakie mogliśmy uzyskać tamten czas, ale także paczka Wartość produkcyjna, wszystko, co można zebrać, myśląc o chodzeniu na świetne koncerty i oglądaniu świetnych walk MMA Myślę, że ta mieszanka daje ci to wyjątkowe kryterium, powinienem powiedzieć, ponieważ byliśmy trochę sławni za tę jakość produkcji od lat, a także myślę, że zwracamy trochę więcej uwagi na drobne szczegóły, w tym promocję. Nawet motyw, który zrobiliśmy w Koloseum, oczywiście Koloseum pochodzi z Rzymu, ale jest sławny ze względu na gladiatorów, więc umieściliśmy to wszystko wokół wydarzenia. Chodziło o gladiatorów, więc po prostu dryfujemy i chcemy się pokazać i przynieść. Dla ludzi to jest prawdziwa atmosfera Koloseum z gladiatorami i szalonymi walkami.

Po sukcesie KSW Colosseum 2, awans Lewandowskiego jest obecnie rekordzistą dwóch największych imprez MMA wszechczasów w Europie, z pierwszą imprezą Colosseum w 2017 roku, która zgromadziła prawie 58 000 fanów. Biorąc pod uwagę, że ten program wyraźnie przyciągnął szeroką publiczność, Lewandowski został zapytany, czy jest zainteresowanie rezerwacją koncertu w Ameryce Północnej.

Lewandowski odpowiedział: „Nie będziemy się rozwijać w Ameryce ani walczyć tylko o ten rynek, ponieważ został przejęty przez trzy promocje”. „To trudny rynek, więc Europa jest czymś, w czym czujemy się dobrze, rozumiemy, wszyscy jesteśmy Europejczykami, więc lepsza komunikacja i zrozumienie również w tej dziedzinie.

„Tak, z powodu Mehmeda Khalidova, Mariusza Budzyanowskiego, tych dwóch ludzi, którzy są bardzo znani i popularni w środowisku polonijnym, nie tylko w USA, ale w Kanadzie, gdziekolwiek mieszkają Polacy. Zdecydowanie o tym myślałem. One Chicago Sears Arena i Madison Square zwróciły się do mnie z Garden i chcą gościć KSW, ale to słodki sen, musimy nad tym popracować.

READ  Polski rząd ponownie autoryzuje masakrę

Jeśli chodzi o to, jak planuje kontynuować ogromną serię Koloseum, Lewandowski obiecuje cierpliwość ze względu na wysiłek logistyczny potrzebny do stworzenia tak złożonego programu. Chociaż podoba mu się pomysł organizowania corocznego wydarzenia w Koloseum, w tej chwili nie uważa tego za realistyczne.

„[KSW International Communications Manager] Alan Murphy podsunął mi dziś szalony pomysł, żeby robić to częściej, ale myślę, że sprzedanie tych 50 tys., czy tak jak wcześniej 57 tys., wymaga roku planowania plus pół roku promocji wydarzenia. Lewandowski powiedział… Musimy tylko zaangażować wszystkich, wszystkie nasze gwiazdy w promocję tego programu. „Moją pierwszą myślą było to, że przychodzą co cztery lata, tak jak igrzyska olimpijskie, ponieważ to również czyni to wydarzenie wyjątkowym. Ludzie czekają, jak:” Och, nadchodzi. Nie w tym roku, w przyszłym. Kiedy robisz to co roku, możesz pomyśleć: „To jest przeciętne. KSW robi Coliseum 35 w czerwcu lub lipcu.” Ale teraz robią to tak wyjątkowym, że trzeba tylko na to poczekać.

Czytaj więcej