NFT są certyfikowanymi aktywami cyfrowymi i są przedmiotem obrotu w łańcuchu bloków. Podstawową koncepcją NFT jest udowodnienie własności czegoś, co nie jest powtarzalne. Innymi słowy, NFT”Sprawdź, czy coś jest prawdziwe i rzadkie”powiedział Brent Annels, dyrektor ds. marketingu Smart Token Labs, firmy zajmującej się technologią Web3.
Smart Token Labs niedawno wsparło luksusową szwajcarską markę kosmetyków do pielęgnacji skóry La Prairie, wprowadzając pierwszą kroplę NFT we współpracy z artystką cyfrową Carlą Chan.
Annels wyjaśniła, że marki takie jak La Prairie zaczynają badać NFT jako sposób na dotarcie do swoich klientów.
„Wchodzimy w tę fazę NFT 2.0. Do tej pory chodziło o zdjęcia profilowe i sztukę generatywną wokół nich, co stworzyło nowe społeczności i zbudowało z nich niektóre marki. Spośród tysiąca projektów NFT będzie kilka, które mają wokół siebie prawdziwe społeczności – jak Bored Ape Yacht Club.
„Myślę, że druga fala jest trochę jak skrzyżowanie bardziej popularnych marek, które robią rzeczy z technologią. I myślę, że w istocie będą używać technologii, aby zbliżyć się do swoich klientów.”
podejdź bliżej
Prawda jest taka, że markom coraz trudniej jest dotrzeć do konsumentów i zaangażować ich. Na przykład reklamy na Facebooku czy Instagramie stają się coraz droższe, a marki muszą konkurować z setkami, jeśli nie tysiącami innych marek walczących o ograniczoną uwagę konsumentów.
„Uzyskanie tego połączenia z klientami jest coraz trudniejsze. Problemem dla marek jest to, że ich punkty kontaktu z klientami znajdują się za pośrednictwem tych centralnych punktów. Tak więc inne platformy mają wszystko, co ma wspólnego z umysłem i dzieleniem się czasem z swoich klientów” powiedział Annels.
Marki mogą korzystać z technologii NFT, aby umożliwić ekskluzywnym franczyzom wzmocnienie tego powiązania z Super fani.
„Marki umożliwią ekscytujące i zaskakujące doświadczenia — rzeczy, które zrobią w przypadku programów lojalnościowych i nagród, ale rzeczy, które są zbyt zaskakujące dla większości wściekłych fanów”.powiedział Annels.
W przypadku La Prairie połączyła siły z Chanem w celu wydania po spacji. Kolekcja składa się z 365+1 edycji unikalnych, wiecznie zmieniających się dzieł sztuki tworzonych w czasie rzeczywistym na podstawie danych pogodowych i demograficznych. Każda grafika przedstawia dzień w roku dla 31 najludniejszych miast na całym świecie.
Co ważne, powiedział Annels, marki muszą pozostać wierne sobie. Doradził, że marki nie powinny działać w NFT wyłącznie dla własnego dobra lub szukać odbiorców spoza ich bazy klientów.
„Potencjalnym błędem jest to, że naprawdę wychodzisz z tego, gdzie jesteś. Sprytni gracze myślą o tym, jak NFT mogą zapewnić coś niesamowitego swoim klientom, obecnym ambasadorom marki i obecnym powiernikom marki i budować od tego.
„Błąd polega na tym, że próbujesz zrobić coś, czego nie robisz. Jeśli nagle wskoczysz w sam środek krypto-natywnej społeczności, z którą nie masz żadnego realnego kontaktu i narzucisz swoją markę, to trochę jak rodzic pojawiający się na szkolnej dyskotece — to nie jest fajne”.
potencjalna przyszłość
Wskazuje, że wraz z rozwojem tej technologii kody te mogą określać, w jaki sposób konsumenci wchodzą w interakcje z markami.
„Co będzie się działo z biegiem czasu — a wciąż obserwujemy rozwój wszystkich tych wydarzeń, więc nie jest do końca jasne, jak to się potoczy — ale częścią naszego przekonania jest to, że każdy będzie miał portfel cyfrowy i będzie on nadal wypełnione tokenami. Z biegiem czasu tokeny te staną się prawie jak odwrócone pliki cookie.
„Wyrażają to, kim jesteś, co masz, jakie masz prawa i uprawnienia, w jaki sposób chcesz wchodzić w interakcje z markami. Więc jeśli jako marka jesteś w stanie stworzyć coś dla klienta, który ma już związek z Twoją marką. marka — i to jest w ich portfelu, wtedy nagle masz dla nich zupełnie nowy punkt kontaktu.”
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów