W ramach pierwszego rebrandingu od 1883 roku Lyle’s Golden Drink zastąpił swoje logo przedstawiające martwego lwa z krążącymi wokół niego pszczołami szczęśliwszym zwierzęciem i pojedynczą pszczołą.
Opakowanie produktu z zielonej puszki i złotego lwa zostało po raz pierwszy wypuszczone na rynek w 1881 roku i jest wpisane do Księgi Rekordów Guinnessa w kategorii najstarsze na świecie niezmienione opakowanie handlowe, które zasadniczo pozostaje identyczne od 1883 roku.
Oryginalny projekt był pomysłem założyciela produktu, szkockiego biznesmena Abrahama Lyella, który zdecydował się na umieszczenie na puszkach chrześcijańskiej metafory.
Księga Sędziów stwierdza, że Samson zabił lwa gołymi rękami, a kilka dni później wrócił do zwłok i odkrył, że na jego ciele rój pszczół założył ul.
W tej historii Samson wziął miód z ula i nakarmił nim swoich rodziców, nie mówiąc im, skąd wziął miód.
Później poprosił gości na swoim weselu o rozwiązanie zagadki: „Kto je, ten ma coś do jedzenia; Coś mocnego jest słodkie.”
Na logo Złotego Syropu Lyle's wybrano wersję zagadki: „Z mocy wyszła słodycz” i od tego czasu wisi na puszkach.
Lyle's powiedział, że marka została „zrewitalizowana dla współczesnej brytyjskiej rodziny” w ramach „odnowienia dziedzictwa marki, aby przyciągnąć uwagę odbiorców XXI wieku”.
Rebranding obejmie całą gamę produktów, z wyjątkiem klasycznych opakowań, w których zachowana zostanie oryginalna ilustracja.
„Jesteśmy podekscytowani możliwością zaprezentowania nowego, przeprojektowanego projektu marki Lyle's Golden Drink” – powiedział James Whiteley, dyrektor marki Lyle's Golden Drink.
„Chociaż nadal będziemy honorować naszą oryginalną markę poprzez tradycyjne opakowania, konsumenci muszą widzieć, jak marki podążają z duchem czasu i spełniają swoje bieżące potrzeby.
„Nasz świeży, nowoczesny design przenosi Lyle's w erę nowożytną, odwołując się do codziennego brytyjskiego gospodarstwa domowego, a jednocześnie wciąż odczuwając nostalgię za autentycznym Lyle's.
„Jesteśmy pewni, że nowy projekt ułatwi konsumentom odkrycie Lyle's jako niedrogiego przysmaku na co dzień, jednocześnie przywracając marce pozycję ulubionej nowoczesnej brytyjskiej rodziny o tym samym pysznym smaku. Dzięki temu poczujesz się absolutnie złociście .”
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji