Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Lyle’s Golden Syrup: Najstarsza niezmieniona marka świata usuwa z logo gnijącego lwa

Lyle’s Golden Syrup: Najstarsza niezmieniona marka świata usuwa z logo gnijącego lwa

W ramach pierwszego rebrandingu od 1883 roku Lyle’s Golden Drink zastąpił swoje logo przedstawiające martwego lwa z krążącymi wokół niego pszczołami szczęśliwszym zwierzęciem i pojedynczą pszczołą.

Opakowanie produktu z zielonej puszki i złotego lwa zostało po raz pierwszy wypuszczone na rynek w 1881 roku i jest wpisane do Księgi Rekordów Guinnessa w kategorii najstarsze na świecie niezmienione opakowanie handlowe, które zasadniczo pozostaje identyczne od 1883 roku.

Oryginalny projekt był pomysłem założyciela produktu, szkockiego biznesmena Abrahama Lyella, który zdecydował się na umieszczenie na puszkach chrześcijańskiej metafory.

Księga Sędziów stwierdza, że ​​Samson zabił lwa gołymi rękami, a kilka dni później wrócił do zwłok i odkrył, że na jego ciele rój pszczół założył ul.

(Władze Palestyńskie)

W tej historii Samson wziął miód z ula i nakarmił nim swoich rodziców, nie mówiąc im, skąd wziął miód.

Później poprosił gości na swoim weselu o rozwiązanie zagadki: „Kto je, ten ma coś do jedzenia; Coś mocnego jest słodkie.”

Na logo Złotego Syropu Lyle's wybrano wersję zagadki: „Z mocy wyszła słodycz” i od tego czasu wisi na puszkach.

Lyle's powiedział, że marka została „zrewitalizowana dla współczesnej brytyjskiej rodziny” w ramach „odnowienia dziedzictwa marki, aby przyciągnąć uwagę odbiorców XXI wieku”.

Złoty syrop Lyle'a dla jego nowego logo

(Złoty Syrop Lyle'a/Przewód PA)

Rebranding obejmie całą gamę produktów, z wyjątkiem klasycznych opakowań, w których zachowana zostanie oryginalna ilustracja.

„Jesteśmy podekscytowani możliwością zaprezentowania nowego, przeprojektowanego projektu marki Lyle's Golden Drink” – powiedział James Whiteley, dyrektor marki Lyle's Golden Drink.

„Chociaż nadal będziemy honorować naszą oryginalną markę poprzez tradycyjne opakowania, konsumenci muszą widzieć, jak marki podążają z duchem czasu i spełniają swoje bieżące potrzeby.

READ  McKenzie promuje Gusto Czarka na partnera w warszawskim biurze

„Nasz świeży, nowoczesny design przenosi Lyle's w erę nowożytną, odwołując się do codziennego brytyjskiego gospodarstwa domowego, a jednocześnie wciąż odczuwając nostalgię za autentycznym Lyle's.

„Jesteśmy pewni, że nowy projekt ułatwi konsumentom odkrycie Lyle's jako niedrogiego przysmaku na co dzień, jednocześnie przywracając marce pozycję ulubionej nowoczesnej brytyjskiej rodziny o tym samym pysznym smaku. Dzięki temu poczujesz się absolutnie złociście .”