Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Lumen Technologies zagłębia się w platformę Microsoft 365 Copilot, aby poprawić wydajność pracowników i relacje z klientami

Lumen Technologies zagłębia się w platformę Microsoft 365 Copilot, aby poprawić wydajność pracowników i relacje z klientami

Narzędzie generatywnej sztucznej inteligencji wykazuje wczesne oznaki pomocy firmie Lumen we wprowadzaniu innowacji na rzecz wzrostu

Denver, Colorado.I Redmond, Waszyngton., 30 sierpnia 2023 r /PRNewswire/ — Lumen Technologies (NYSE: LUMN), międzynarodowa firma technologiczna współpracująca z Microsoft Corporation (Nasdaq: MSFT) w celu wdrożenia rozwiązania Microsoft 365 Copilot, aby zwiększyć możliwości około 30 000 pracowników. Lumen testuje wersję beta platformy Microsoft 365 Copilot w ramach programu wczesnego dostępu (EAP). Firma dostrzegła już korzyści płynące z wyposażenia niektórych swoich zespołów w rozwiązania AI Microsoft Large Language Model (LLM) i planuje w przyszłości szersze wdrożenie tej technologii.

„Jesteśmy podekscytowani możliwością kierowania wczesnym wdrożeniem rozwiązania Microsoft 365 Copilot w firmie Lumen Technologies” – powiedział. Kate JohnsonPrezes i dyrektor generalny Lumen Technologies Inc. „Zapewnienie naszym pracownikom narzędzi cyfrowych, których potrzebują, aby łatwiej zapewniać radykalnie lepsze doświadczenia klientów, to kluczowy element transformacji naszej firmy. Nasi pracownicy zauważają natychmiastową poprawę produktywności dzięki rozwiązaniu Copilot, dzięki czemu mogą codziennie skupiać się na działaniach tworzących większą wartość dodaną”.

Microsoft 365 Copilot może zrewolucjonizować branżę komunikacyjną, udostępniając pracownikom narzędzie pomagające zwiększać kreatywność, produktywność i umiejętności dzięki inteligentnej pomocy w czasie rzeczywistym. Ma potencjał, aby znacznie poprawić produktywność pracowników poprzez automatyzację żmudnych zadań i zapewnienie potężnych narzędzi do analizy danych i podejmowania decyzji. Dzięki takim funkcjom, jak podsumowania spotkań w aplikacji Microsoft Teams i ulepszenia rozwiązania Copilot w programach Outlook, PowerPoint i innych aplikacjach Microsoft 365, pracownicy mogą cofnąć czas, który ma znaczenie, i zająć się priorytetami strategicznymi.

Zespoły obsługi klienta Lumen używają Copilot do wyświetlania odpowiednich zasad, podsumowywania zgłoszeń lub łatwego dostępu do instrukcji naprawy krok po kroku z podręczników. Zespoły ds. sprzedaży i obsługi klienta korzystają z rozwiązania Copilot, aby dodać głębi i kontekstu komunikacji z klientem oraz nakreślić działania i kolejne kroki. Ogólnie rzecz biorąc, zespoły używają oprogramowania Copilot do szybkiego tworzenia prezentacji, tworzenia nowych propozycji biznesowych i opisów działań, aby zapewnić spójny przekaz i doświadczenie Lumen.

READ  Wskazówki, odpowiedzi i pomoc od New York Times dzisiaj, 10 sierpnia, nr 160

Lumen jest jedną z pierwszych firm, które rozpoczęły współpracę z Microsoft 365 Copilot jako użytkownik EAP. Usługa Microsoft 365 Copilot łączy w sobie możliwości rozwiązań LLM, danych w programie Microsoft Graph — kalendarza, wiadomości e-mail, czatów, dokumentów, spotkań i nie tylko — oraz aplikacji platformy Microsoft 365, aby przekształcić program Word w potężne narzędzie zwiększające produktywność.

„Microsoft 365 Copilot może zrewolucjonizować sposób, w jaki pracujemy, umożliwiając ludziom skupienie się na tym, co naprawdę ważne i napędzając rozwój organizacji” – powiedział. Głęboki Cobb, prezes Microsoft Americas. „Jesteśmy podekscytowani możliwością udostępnienia tej technologii innowacyjnym firmom, takim jak Lumen, aby pomóc im osiągnąć swoje cele”.

Jako lider w branży telekomunikacyjnej, Lumen przesuwa granice, jeśli chodzi o poprawę jakości obsługi klienta. Wykorzystując moc zaawansowanych technologii sztucznej inteligencji, takich jak generatywna sztuczna inteligencja i modele językowe sztucznej inteligencji, za pomocą narzędzi takich jak Microsoft 365 Copilot, Lumen może zapewnić swoim zespołom najnowocześniejsze narzędzia, których potrzebują, aby odnieść sukces i rozwijać swoją działalność.

O technologiach kawitacyjnych
Lumen łączy świat. Zależy nam na wspieraniu postępu ludzkości dzięki technologii, łącząc ludzi, dane i aplikacje — szybko, bezpiecznie i bez wysiłku. Wszystko, co robimy w Lumen, korzysta z mocy naszej sieci. Od łączności metrem, przez transmisję danych na duże odległości, po chmurę brzegową, bezpieczeństwo i możliwości usług zarządzanych – zaspokajamy potrzeby naszych klientów już dziś, gdy budują rozwiązania na przyszłość. Aby zapoznać się z aktualnościami i spostrzeżeniami, odwiedź stronę news.lumen.comLinkedIn: /lumentechnologies Twitter: @lumentechnologies Facebook: /lumentechnologies Instagram: @lumentechnologies YouTube: /lumentechnologies.

O Microsoft
Microsoft (Nasdaq „MSFT” @Microsoft) umożliwia cyfrową transformację w epoce inteligentnej chmury i inteligentnych krawędzi. Jej misją jest umożliwienie każdej osobie i każdej organizacji na świecie osiągnięcia więcej.

Źródło Microsoft Corporation