18 czerwca 2024 r. — Twórca opakowań luksusowych Hunter Luxury przedstawia rozszerzoną kolekcję pudełek na perfumy do kolekcji Alvari inspirowanej „elegancją naszego naturalnego świata”.
Zainspirowana elegancją i precyzją pszczół miodnych, nowa kolekcja ma na celu przekształcenie przykładowego opakowania we „wspaniałe przeżycie sensoryczne” dzięki trójwymiarowym wyskakującym okienkom, nowym projektom strukturalnym i odmiennym technikom wykańczania.
Dodatki uzupełniają istniejące rozwiązania w Kolekcji Alvari, których celem jest podniesienie poprzeczki w zakresie zapachów, odkryć i luksusowych zestawów upominkowych do sprzedaży detalicznej.
Hunter Luxury zaprezentował nowe opakowania próbek na przyjęciu zorganizowanym w Luxe Pack PACK w Nowym Jorku, USA.
„Opakowania perfum, bardziej niż jakiekolwiek inne, powinny ucieleśniać ducha produktu. Powinno przenosić Cię do innego świata – a można to osiągnąć jedynie poprzez odpowiednie połączenie materiałów, procesów i szczegółów technicznych, które „jednoczą się, by służyć. twórczą wizję.”
Motyw pszczół w kolekcji Alvari został wymyślony przez kilku członków zespołu Hunter Luxury, którzy są zapalonymi pszczelarzami.
„Kiedy myślisz o pszczołach, myśl o bujnych letnich trawnikach i kolorowych ogrodach kwiatowych nigdy nie jest odległa od tych myśli” – wyjaśnia Bill. „Ten motyw dał naszemu zespołowi projektowemu swobodę zaprezentowania pełnego zakresu naszych możliwości, od złożonych projektów konstrukcyjnych po szczegółowe wykończenia i niestandardowe detale”.
Kolekcja prezentuje różne funkcje, w tym trójwymiarowe przedstawienia pełnego flakonika perfum, wysuwane opakowania z szufladami i szczeliny otaczające butelkę perfum plątaniną polnych kwiatów.
Każdy z tych detali można dostosować za pomocą różnych materiałów, kolorów i elementów dekoracyjnych, aby dopasować je do marki.
Hunter Luxury współpracował wcześniej z marką produktów do pielęgnacji skóry Czerwiec Opracowanie pierwszej kolekcji „luksusowych” produktów do pielęgnacji ciała. W kolekcji znajdują się również „zmysłowe i zabawne” opakowania z miękkimi w dotyku silikonowymi rękawami w jasnych pastelowych kolorach i wytłoczonymi wzorami nawiązującymi do logo Joonbyrd.
Za precedens Relacja z Easyfairs Znaczenie opakowań multisensorycznych dla branży kosmetycznej wśród konsumentów pokolenia Z jest „bardziej widoczne niż kiedykolwiek” – zasugerował. Coraz większa liczba marek kosmetycznych dodaje swoim projektom opakowań efektów dotykowych – unikalnych tekstur, wykończeń i kształtów, które aż proszą się o dotknięcie i wyciągnięcie ich z półki.
Aby skontaktować się z naszym zespołem redakcyjnym, napisz do nas na adres [email protected]
Jeśli uznałeś ten artykuł za wartościowy, możesz chcieć otrzymywać nasz biuletyn.
Zapisz się teraz, aby otrzymywać najświeższe informacje bezpośrednio na swoją skrzynkę odbiorczą.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów