Bądź na bieżąco z wiadomościami o kryptowalutach i otrzymuj codzienne aktualizacje na swoją skrzynkę odbiorczą.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
Matchday, skupiający się na piłce nożnej start-up gier Web3, ogłosił dzisiaj, że zebrał 21 milionów dolarów w formie kapitału początkowego na opracowanie pakietu gier — z legendarnym inwestorem venture capital Lionelem Messim na pokładzie.
Play Time wsparł start-up Macy’s, a Courtside Ventures, Greylock, HackVC, Capricorn Investment Group i Horizons Ventures również uczestniczyły w rundzie. Tymczasem hiszpańska gwiazda piłki nożnej Alexia Potellas jest światowym ambasadorem założycielem Daily Match Day.
Legenda futbolu – który gra w profesjonalnej drużynie Paris Saint-Germain, a ostatnio poprowadził argentyńską drużynę narodową do zwycięstwa w Mistrzostwach Świata FIFA 2022 – wykonał już wiele ruchów w świecie NFT.
Jest ambasadorem marki popularnej gry piłkarskiej fantasy NFT Sorare, a także platformy tokenów dla fanów Socios; Messi wcześniej zainwestowane I Podpisała kontrakt o wartości 20 milionów dolarów z tym ostatnim. Wydał również swoje oficjalne udziały NFT za pośrednictwem platformy Ethernity Chain.
Matchday posiada oficjalną licencję FIFA, organu zarządzającego mistrzostwami świata, a także stowarzyszenia zawodników FIFPRO. W oświadczeniu współzałożyciel i dyrektor generalny Matchday, Derek Koo, wyjaśnił, że gry zostaną zoptymalizowane pod kątem „zwykłych” użytkowników.
„Budujemy dla niewykorzystanej publiczności w społeczności piłkarskiej” – powiedział Coe.
Sebastien de Halloux, dyrektor ds. gier Matchday, był dyrektorem głównym wydawcy gier Electronic Arts (EA), pracując nad serią gier FIFA i franczyzą Madden NFT.
„Nasze gry będą dostępne dla wszystkich graczy i będą oparte na prawdziwym posiadaniu cyfrowych przedmiotów, które będą powodem do dumy dla wszystkich graczy” – powiedział De Halleux w oświadczeniu.
W grach Web3 „elementy cyfrowe” są zwykle rejestrowane w ciągu jako NFT—unikatowe tokeny blockchain, które wskazują własność zasobów cyfrowych, takich jak postacie w grze, skórki lub przedmioty. Firma Matchday wypuściła wcześniej ograniczoną czasowo minigrę podczas Mistrzostw Świata FIFA 2022 i dostarczyła 2 miliony kart graczy NFT prawie 600 000 użytkowników.
Piłkarscy giganci poczynili już wielkie postępy w Web3. bardzo rzadkie Zebrał 680 milionów dolarów przy wycenie 4,3 miliarda dolarów w 2021 roku i zapewnił setki licencji drużynowych i ligowych, jednocześnie rozszerzając swoją działalność na inne sporty. Zeszłej jesieni FIFA uruchomiła program Platforma NTF Na Algorandzie mają go dziesiątki zespołów Wydano żetony fanów Socios które czasami idą w górę lub w dół w zależności od ich wyników na boisku.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów