LinkedIn ujawnił plany zmiany rozwoju kariery poprzez wprowadzenie do swojej platformy większej liczby sztucznej inteligencji, tym razem w celu pomocy w szkoleniach w ramach LinkedIn Learning.
Dzięki najnowszemu zastrzykowi sztucznej inteligencji LinkedIn ma nadzieję wypełnić lukę w dostępnych doradcach zawodowych dla użytkowników swojej platformy.
Firma ujawniła nowe badania wskazujące, że trzy na pięć (60%) osób na całym świecie chciałoby wiedzieć, do kogo mogą się zwrócić w celu uzyskania porady zawodowej, a wiele z nich nie ma dostępu do dedykowanego doradcy zawodowego.
LinkedIn chce być Twoim trenerem kariery AI
Dzięki najnowszym osiągnięciom LinkedIn planuje zbliżyć do siebie ludzi i sztuczną inteligencję. Platforma należąca do Microsoft nawiązała współpracę z trenerami LinkedIn Learning, takimi jak Alicia Reece, Anil Gupta, Dr Gemma Leigh Roberts i Lisa Gates, których uważa za ekspertów w obszarach rozwoju kariery, globalnej strategii biznesowej i dobrego samopoczucia.
Ludzie będą mogli wybrać prognozę, zadać pytanie i porozmawiać, ale doświadczenie będzie wspomagane przez sztuczną inteligencję.
Hari Srinivasan, wiceprezes ds. produktów w LinkedIn i autor reklamaDodał: „Ściśle współpracujemy z każdym nauczycielem, aby mieć pewność, że odpowiedzi oparte na sztucznej inteligencji odpowiadają jego stylowi nauczania i wiedzy specjalistycznej, co zapewnia wysoką jakość nauczania”.
Użytkownicy mogą zadawać pytania takie jak „Jak negocjować wynagrodzenie” lub „Jak zbudować nastawienie na rozwój”, a generatywny model sztucznej inteligencji utworzy odpowiedź na podstawie informacji takich jak stanowisko użytkownika, cele zawodowe i umiejętności, które realizuje Platforma. .
Srinivasan odniósł się także do złożonej i złożonej kwestii własności, jeśli chodzi o korzystanie z GenAI: „Wkraczając w nowy świat technologii generatywnej sztucznej inteligencji, zaczęliśmy pobierać opłaty licencyjne, gdy uczniowie uzyskują dostęp do wiedzy naszych nauczycieli za pomocą w trakcie zajęć wspieranych przez sztuczną inteligencję szkolenie.”
Podkreślił: „Jeśli uczeń skorzysta z tej funkcji i zada pytanie w ramach kursu, nauczyciel otrzyma za to wynagrodzenie”.
W miarę jak zaostrza się walka w mediach społecznościowych, a konkurencyjne firmy chcą ulepszyć swoje platformy, współpraca LinkedIn z Microsoftem, głównym inwestorem w OpenAI, z pewnością pomoże jej wyprzedzić konkurencję, jeśli chodzi o sztuczną inteligencję.
Więcej z TechRadar Pro
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Emdoor przygotowuje się do zaprezentowania swoich osiągnięć w zakresie nowej technologii sztucznej inteligencji podczas targów Global Sources Mobile Electronics Show 2024.
LinkedIn wykorzystuje Twoje dane do szkolenia Microsoft, OpenAI i jego modeli AI – oto jak to wyłączyć
Zapomnij o Apple Watch Series 10 — Apple Watch Ultra 2 w kolorze Satin Black to smartwatch, który warto mieć