Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Ładowarka EV zaprojektowana „do wprowadzenia w całej Wielkiej Brytanii” może nigdy nie zostać wyprodukowana | Pojazdy elektryczne, hybrydowe i niskoemisyjne

Miała dołączyć do czerwonej budki telefonicznej, londyńskiego autobusu i czarnej taksówki jako symbol współczesnej Wielkiej Brytanii. Jednak tak zwany kultowy projekt brytyjskiej ładowarki do samochodów elektrycznych na zlecenie firmy Grant ShapsÓwczesny minister transportu prawdopodobnie pozostanie na desce kreślarskiej po tym, jak rząd przyznał, że nie da się tego w ogóle zrobić.

Rząd ogłosił przetarg w czerwcu ubiegłego roku i kilka miesięcy później ujawnił zwycięski projekt Royal College of Art i PA Consulting na konferencji klimatycznej Cop26 w Glasgow.

Shapps, który jest teraz sekretarzem biznesowym, powiedział, że konstrukcja przypominająca barierę, która charakteryzuje się herb królewski oraz podświetlane okrągłe pokrętło, które będzie „toczyć się po całym kraju”, „wytrzyma próbę czasu” i „jest tak samo kultowe i rozpoznawalne jak brytyjska budka telefoniczna, londyński autobus czy czarna taksówka”.

Zaprojektowane przez Gilesa Gilberta Scotta czerwone etui na telefony już prawie nie istnieją, Chociaż nadal można go znaleźć na niektórych brytyjskich ulicach Społeczności przekierowały ich do minibibliotek lub rozruszników serca. Zaktualizowane wersje czerwonych londyńskich autobusów i czarnych londyńskich taksówek wciąż są produkowane, nawet tak jak zrobili to ich twórcy oprzeć się z rentowność.

Wielka Brytania zawsze przodowała w tworzeniu wyróżniających się projektów infrastruktury publicznej – od skrzynek pocztowych i telefonicznych po autobusy i znaki 🇬🇧

Wybiegając więc w przyszłość, ogłaszam konkurs na projekt punktu ładowania pojazdów elektrycznych, który przetrwa próbę czasu 👇 pic.twitter.com/UZkj8UQyjq

– Rt Hon Grant Shapps MP (grantshapps) 17 czerwca 2021

Jednak Departament Transportu przyznał teraz, że ładowarka może nie być instalowana na brytyjskich drogach. W zeszłym miesiącu przyznano, że „koncepcja nie jest przeznaczona do produkcji ani wdrożenia”, w odpowiedzi na prośbę o wolność informacji od Toma Rileya, który pisze biuletyn Automotive Fast Charge.

Rząd dodał, że projekt „pomógł podnieść świadomość i wzbudzić emocje”. [sic] Program pojazdów elektrycznych w Wielkiej Brytanii.” Rzecznik rządu powiedział, że oferta wynosiła 200 000 funtów, ale zwycięzcy przedstawili projekt bez żadnych kosztów.

Ekscytujące wiadomości oczekujące…! Z niecierpliwością czekam na premierę nowego punktu ładowania samochodów elektrycznych w # COP26 Dzień przelewu jutro

Zostanie on wprowadzony w całym kraju, dzięki czemu wysyłka będzie łatwiejsza i bardziej dostępna, gdy zbliżamy się do przyszłości zerowej netto 🌍 pic.twitter.com/GuhQkX4ozv

– Rt Hon Grant Shapps MP (grantshapps) 9 listopada 2021

Ministrowie są pod presją, aby poprawić infrastrukturę ładowania w Wielkiej Brytanii, aby sprostać szybko rosnącemu zapotrzebowaniu, szczególnie w miastach, w których mieszkańcy często nie mają dedykowanego parkingu.

Stowarzyszenie Producentów i Dystrybutorów Samochodów, grupa lobbingowa, ostrzegła w piątek, że rząd raczej nie spełni jego potrzeb Cel dla 300 000 publicznych ładowarek w Wielkiej Brytanii do 2030 roku.

Riley powiedział: „Rząd nie powinien wyciągać wtyczki z projektów, które uczyniłyby brytyjską sieć ładowania bardziej dostępną. Ponieważ wiele osób zaczyna jeździć samochodem elektrycznym, posiadanie łatwych w użyciu ładowarek będzie miało kluczowe znaczenie. „

READ  Akcje spółki będącej właścicielem National Express wzrosły po rozpoczęciu przez nią sprzedaży działalności związanej z autobusami szkolnymi w Stanach Zjednoczonych Ekspres Narodowy