Nie minęło dużo czasu, gdy EA kupiło Codemasters, aby ludzie zaczęli spekulować na temat trybu w stylu Ultimate Team, który jest podstawą wielu innych licencjonowanych przez EA tytułów sportowych dodawanych do serii gier F1.
F1 23 to pierwsza gra Formuły 1, która została potraktowana w ten sposób, choć pod postacią trybu zwanego „F1 World”. Brak tytułu Ultimate Team powinien zminimalizować wszelkie negatywne reakcje, biorąc pod uwagę, jak mocno krytykowano różne aspekty tych trybów w innych grach EA.
Jednak F1 World wyraźnie różni się od trybów Ultimate Team i warto zauważyć, że nie są one dokładnie płatne – przynajmniej nie w pobliżu tego samego stylu, co tryby w FIFA, Madden NFL i NHL.
Cztery obszary samochodu, które odblokowujesz w celu ulepszeń, to tylny spojler, jednostka napędowa, hamulce i skrzynia biegów. Poza tym istnieją cztery awanse zespołowe, które obejmują szefa działu badań i rozwoju, stratega, dyrektora i sponsora.
Wszystkie osiem wpływa na Twój poziom techniczny, a im wyższy poziom zaawansowania technologicznego, tym lepszy samochód i więcej wydarzeń, w których możesz wziąć udział.
Na początku wszystkie postacie, które otrzymujesz, są fantastyczne, ale późniejsze nagrody w obecnej przepustce koronacyjnej obejmują Franza Tosta i Gunthera Steinera jako bossów bazowych do odblokowania. Przypuszczalnie oznacza to, że bardziej rozpoznawalne nazwiska z F1 będą trafiać do świata F1.
W pewnym sensie łatwiej jest zbudować drużynę w porównaniu do Ultimate Team w FIFA, ponieważ nie ma skomplikowanego systemu chemii. Zamiast tego jest to prosty cykl odblokowywania nowych ulepszeń, używania ich do udziału w nowych wydarzeniach i zdobywania nowszych i lepszych ulepszeń z coraz wyższą oceną techniczną.
Jest to nieco bardziej złożone, chociaż każda część ma również dodatkowy atrybut. Tak więc w przypadku tylnego skrzydła może to być lepsza wydajność DRS lub większy docisk, a zwiększenie ilości zależy od rzadkości części.
To samo dotyczy ulepszeń zespołu, chociaż zapewniają one ograniczone czasowo ulepszenia, które aktywują się tylko wtedy, gdy spełnisz określone kryteria. Na przykład możesz uzyskać lepszą trwałość opon przez 25 sekund w wyścigu, jeśli wyprzedzisz określoną liczbę kierowców, lub lepszą wydajność aerobową przez 60 sekund, jeśli ukończysz czyste okrążenie.
Wszystkie ulepszenia zespołu wymagają również kontraktów do wykorzystania, a także mają własne ulepszenia i rzadkości. Konieczność posiadania dostępnych kontraktów, aby nadal korzystać z najlepszych ludzi, jest znana każdemu, kto spędził trochę czasu w Ultimate Team.
Warto jednak powtórzyć, że żadnego z tych ulepszeń nie można kupić za prawdziwe pieniądze, podczas gdy tryby Ultimate Team w innych grach sportowych EA są znane – jeśli także niezwykle dochodowe – z implementacji wirtualnych pakietów kart kolekcjonerskich, aby zdobyć nowych graczy i nagrody dla ciebie. drużyna.
Istnieje siedem różnych form waluty w grze, w tym gotówka, trzy różne poziomy „wglądu” i trzy różne rodzaje „danych”. Wszystkie mogą być zastąpione, jeśli masz nadwyżkę jednego zasobu, ale brakuje Ci innego.
Teraz za pomocą BitCoin nadal można kupić szeroką gamę opcji dostosowywania codziennych strojów postaci, strojów wyścigowych, wyposażenia mieszkań i wielu innych elementów wizualnych do odblokowania – które same w sobie można kupić za prawdziwe pieniądze. Więc nadal możesz kupić wirtualne, niefunkcjonalne słuchawki Beats za ponad 3 GBP, tak jak w F1 22.
Nowością w F1 23 jest możliwość kupowania ulepszeń doświadczenia, które pomogą ci szybciej odblokować nagrody z podium.
To jest tak blisko, jak gra może wygrać.Chociaż niektóre z tych elementów do odblokowania są kosmetyczne, dostępne są części samochodowe i ulepszenia drużyn, a także naklejki do podsumowania.
Kompendium to wirtualna książka z naklejkami, która częściowo wyjaśnia porównania do Ultimate Team, który jest zasadniczo wirtualną grą karcianą. Zamiast tego podsumowanie jest czysto drugorzędnym celem, chociaż zachęcamy do jego ukończenia, ponieważ otrzymujesz nagrody za każdą wypełnioną stronę książki.
Otrzymujesz duplikaty naklejek, które można wymienić na jeden z innych zasobów, co zwiększa złożoność świata F1, ponieważ oznacza to, że w rzeczywistości istnieje osiem różnych zasobów.
Przez cały czas tylko pretekst do pójścia na wyścigi, F1 World ma swój własny skład zarówno dla pojedynczego gracza, jak i dla wielu graczy. Jednak wiele z nich to bardzo proste wyścigi z trzema lub pięcioma okrążeniami wokół określonego toru.
W rzeczywistości F1 World zaczyna się od trzech wyścigów, które są więcej niż wystarczająco łatwe, aby odrzucić każdego, kto ma doświadczenie w grach F1, i wystarczająco nudne, aby odrzucić wszystkich innych.
Wyścig na trzy okrążenia wokół Red Bull Circuit, który wygraliśmy o 12 sekund nad drugim kierowcą, wyścig na trzy okrążenia na Silverstone, tym razem o 14 sekund nad wicemistrzem, oraz wyścig na pięć okrążeń na Yas Marina, gdzie zdaliśmy sobie sprawę, że reguły nie zostały włączone. Określ ścieżkę. Możesz więc bez konsekwencji pominąć tury 6 i szykanę 7, jeśli chcesz mieć większy bufor niż wszyscy inni.
Stamtąd możesz wybierać zawody, pod warunkiem, że masz wystarczająco wysoki poziom licencji, aby Twoje standardy jazdy były śledzone, gdy gra zacznie egzekwować ograniczenia torów.
Chociaż w rzeczywistości F1 World to tylko przepakowanie poprzednich wyzwań z F1 22. Australian Mid Speed Challenge in the Wet z Mercedesem-AMG GT R Pro to kopiowanie i wklejanie z F1 22 i wielu innych wyzwań Chociaż są nowe, są dokładnie tymi, które były w sekcji „Polecane wydarzenia” poświęconej grze w zeszłym roku.
Nawet te inaczej ujęte, takie jak mistrzostwa na torze, to w rzeczywistości wyścigi na pięć okrążeń z wymuszonym wspomaganiem linii wyścigowej, a następnie wyścig na pięć okrążeń na tym samym torze z wyłączoną linią wyścigową. Po tym momencie dystans wyścigu jest zwiększany, a wspomaganie linii wyścigowej jest nadal wyłączone.
Podobnie kanadyjski „Arcade Race” był kolejnym łatwym pod względem akademickim wyścigiem z pięcioma okrążeniami, z wyjątkiem wyboru jednego z 10 prawdziwych samochodów F1.
Ale ponieważ niewiele wyścigów albo buduje poziom trudności do poziomu technicznego twojego samochodu, bez możliwości dostosowania prędkości przeciwników, każdy, kto dobrze zna się na grach F1, uzna te wydarzenia za niezwykle łatwe. Nawet próby czasowe, w których wykorzystywane są prawdziwe bolidy F1 z tego sezonu, wyznaczają docelowe czasy na bardzo niskim poziomie i są łatwe do osiągnięcia.
Istnieje kilka wyzwań, które wymagają trudności z AI lub oceny poziomu technicznego samochodów AI i są to wyzwania, które mogą być prawdziwym wyzwaniem, jeśli nie jesteś nowicjuszem w grach F1.
Zostaną dodane nowe wydarzenia, więc istnieje możliwość wprowadzenia ciekawszych formatów, a trudność może być dostosowywana z czasem. Ale gdyby EA i Codemasters miały świat F1 specjalnie zaprojektowany jako punkt wejścia dla nowych graczy, prawdopodobnie tak by nie było.
A jeśli F1 World jest naprawdę skierowany do nowych graczy, jest dużo zarządzania zasobami, których można się nauczyć i zaznajomić, co może być frustrujące dla kogoś, kto chce po prostu ścigać się samochodami Formuły 1.
Podobnie trudno sobie wyobrazić twardogłowego końca społeczeństwa, który ignoruje tryb kariery lub porzuca tradycyjne tryby online, zwłaszcza gdy ten ostatni nadal ma opcję samochodów o równych osiągach, na czym opiera się internetowa społeczność graczy F1 i F1 Esports korzyść F1 World.
Chociaż F1 World może nie być tak otwarcie zarabiany, jak tryby Ultimate Team w innych tytułach sportowych EA, brakuje mu również energii i powodu, aby kiedykolwiek w to inwestować.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Emdoor przygotowuje się do zaprezentowania swoich osiągnięć w zakresie nowej technologii sztucznej inteligencji podczas targów Global Sources Mobile Electronics Show 2024.
LinkedIn wykorzystuje Twoje dane do szkolenia Microsoft, OpenAI i jego modeli AI – oto jak to wyłączyć
Zapomnij o Apple Watch Series 10 — Apple Watch Ultra 2 w kolorze Satin Black to smartwatch, który warto mieć