Producent e-rowerów Cowboy zamienił narzędzie nawigacyjne używane w swojej aplikacji na Mapy Google, co powinno poprawić wrażenia z jazdy dla wielu osób.
Często brakuje oprogramowania do mapowania dołączonego do wielu aplikacji towarzyszących e-rowerom, a aplikacja Cowboy nie była wyjątkiem. Współzałożyciel Cowboy i CTO Tanguy Goretti powiedział mi na marginesie Mikroruch w Europie Wczoraj w Amsterdamie.
Aplikacja, według Gorettiego, jest intensywnie używana przez właścicieli kowbojów, z których 45 procent regularnie podłącza swoje telefony do wbudowanej bezprzewodowej podkładki ładującej, którą można znaleźć w e-rowerach premium serii 4 firmy. Dzięki tej nowej integracji kierowcy nie muszą już przełączać się między pulpitem nawigacyjnym Cowboy a samodzielną aplikacją Mapy Google.
Zaktualizowana aplikacja – dostępna dla Pobierz teraz – Wyświetla takie funkcje, jak prędkość, żywotność baterii i spalone kalorie wraz ze znajomym interfejsem Google Maps. Goretti mówi, że dzisiejsza publikacja to dopiero pierwszy krok w relacji Cowboy x Google, ponieważ jesienią zostanie ogłoszona seria „pierwszych w branży funkcji zbudowanych z Google Maps”. Goretti mówi, że Cowboy przezwyciężył początkowe problemy z jakością, które nękały jego e-rowery z powodu problemów z łańcuchem dostaw spowodowanych pandemią Covid.
Cowboy lubi twierdzić, że jest to „najbardziej połączony e-rower na świecie”. Chociaż jest to dobry marketing, jest to również niemożliwe do zmierzenia. Firma ma jednak dobre wyniki w dostarczaniu właścicielom regularnych ulepszeń drogą bezprzewodową. W marcu wprowadzono najnowszą nową funkcję o nazwie AdaptivePower, która ma na celu pomóc rowerzystom pokonywać wiatr, wzgórza i ciężkie ładunki w bardziej naturalny sposób.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów