„Ciche miejsce, część drugaKorea Południowa na szczycie okno biletowe W pierwszy oficjalny weekend premiery. Zrobił znacznie większy plusk niż „Luca” Disney-Pixar, który zanurkował na trzecie miejsce.
Horror zarobił 2,43 miliona dolarów w weekend, po otwarciu w środę. Łącznie z zapowiedziami zgromadził 3,36 miliona dolarów w ciągu pięciu dni, zgodnie z danymi z usługi śledzenia Kobis koreańskiej Rady Filmowej.
„A Quiet Place Part II” zdobył 36% udziału w rynku, co oznacza, że w całym kraju łączna wartość weekendu wyniosła 6,68 miliona dolarów. Stanowi to 19% wzrost w porównaniu z poprzednim weekendem i jest to piąty weekend z rzędu, w którym kina działają na poziomie prawie dwukrotnie wyższym niż w ciągu sześciu miesięcy od końca 2020 r. Średnia cena biletów w ciągu ostatnich pięciu weekendów wyniosła 6,48 mln dolarów.
Spokojne miejsce, część druga „Zdetronizowany”Cruella”, która została otwarta 26 maja, ale zajęła pierwsze miejsce dopiero w trzeci weekend. „Cruella” zarobiła 1,48 miliona dolarów w czwarty weekend, co oznacza spadek o zaledwie 17% w porównaniu z poprzednimi 1,79 milionami. Po czterech weekendach łączna suma Cruelli wynosi 10,4 miliona dolarów .
Podejrzany film „Luca” trafił w czwartek do koreańskich kin. Zarobił 942 000 dolarów w weekend i 1,08 miliona dolarów w ciągu czterech dni.
„Witchcraft: The Devil Made Me Do It” szybko spadło z poprzedniego drugiego miejsca na czwarte. Jego łączne zarobki weekendowe spadły o 66% z 1,42 miliona dolarów do 470 000 dolarów. Po trzech weekendach suma wynosi 6,39 miliona dolarów.
Krajowy horror „Whispering Corridors 6: The Humming” był jednym z niewielu koreańskich filmów wydanych w obecnych anemicznych warunkach. Zarobił 397 000 $ w weekend i 520 000 $ w ciągu czterech dni otwarcia. Zajął piąte miejsce, jedyny koreański tytuł nietypowo w pierwszej dziesiątce.
Na drugim miejscu znalazły się zapowiedzi „Bodyguard Żony Hitmana”, „F9”, „Wrath of Man”, „Pogromca demonów: film: pociąg Mugen” oraz remake japońskiego filmu „Love Me, Love Me Not”.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Emdoor przygotowuje się do zaprezentowania swoich osiągnięć w zakresie nowej technologii sztucznej inteligencji podczas targów Global Sources Mobile Electronics Show 2024.
LinkedIn wykorzystuje Twoje dane do szkolenia Microsoft, OpenAI i jego modeli AI – oto jak to wyłączyć
Zapomnij o Apple Watch Series 10 — Apple Watch Ultra 2 w kolorze Satin Black to smartwatch, który warto mieć