Tim Cook na scenie podczas wydarzenia Apple 10 września 2019 r.
Źródło: Apple
jabłko W środę powiedział, że jego App Store ułatwił rozliczenia i sprzedaż o wartości 643 miliardów dolarów w 2020 roku, zgodnie z nowym badaniem zleconym przez firmę.
Liczba reprezentuje a 24% wzrost Z zeszłego roku, jak covid-19 pandemia Wielu konsumentów naciska na swoje telefony i tablety.
Najnowsze dane pojawiają się, gdy Apple staje w obliczu coraz większej kontroli nad tym, jak zarabia na zakupach w aplikacji. Apple otrzymuje od 15% do 30% zakupów oprogramowania lub towarów cyfrowych z aplikacji dystrybuowanych za pośrednictwem App Store.
Twórcy twierdzili Platforma Apple App Store jest nieuczciwa wobec małych firm. Niedawno firma Epic Games złożyła pozew przeciwko Apple i argumentowała w sądzie, że App Store firmy jest antykonkurencyjny.
Apple zaprzeczył tym zarzutom i powiedział, że „nie ma dominującego udziału w rynku w żadnej kategorii, w której prowadzimy działalność”, a ostatnio obniżył prowizje App Store do 15% dla małych firm. W odpowiedzi na pozew, Jabłko się kłóci Zbudowali App Store i otrzymali zasady zaprojektowane w celu zapewnienia jakości i bezpieczeństwa aplikacji.
Badanie grupy analitycznej obejmuje zarówno transakcje obsługiwane przez Apple, w tym płatne aplikacje i zakupy w aplikacjach, jak i zakupy i inne działania gospodarcze, które miały miejsce za pośrednictwem aplikacji, w które Apple nie było bezpośrednio zaangażowane, takie jak sprzedaż reklam w aplikacji . W raporcie napisano, że około 90% wszystkich rozliczeń i sprzedaży ułatwionych przez ekosystem App Store w 2020 roku miało miejsce poza App Store, co oznacza, że Apple nie pobierał od tej sprzedaży żadnej prowizji.
Raport wyprzedza również Apple Doroczna Konferencja Deweloperów, WWDC i podkreśla współpracę firmy z małymi firmami. Ogłoszenie w środę sugeruje, że na aplikacjach można zarobić dużo pieniędzy i prawdopodobnie jest to próba dalszego zachęcania ludzi do tworzenia nowych usług wokół produktów Apple.
Według badania, 643 miliardy dolarów wygenerowane przez aplikacje na iPhone’a i iPada w 2020 roku składa się z następujących elementów:
- 511 miliardów dolarów sprzedaży fizycznych towarów i usług za pośrednictwem aplikacji, w tym 383 miliardy dolarów z aplikacji detalicznych, 38 miliardów dolarów z aplikacji podróżniczych i 36 miliardów dolarów z dostawy i odbioru żywności
- 86 miliardów dolarów na cyfrowe towary i usługi
- 46 miliardów dolarów na reklamy w aplikacjiapp
Kev Lesswing z CNBC przyczynił się do powstania tego raportu.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Emdoor przygotowuje się do zaprezentowania swoich osiągnięć w zakresie nowej technologii sztucznej inteligencji podczas targów Global Sources Mobile Electronics Show 2024.
LinkedIn wykorzystuje Twoje dane do szkolenia Microsoft, OpenAI i jego modeli AI – oto jak to wyłączyć
Zapomnij o Apple Watch Series 10 — Apple Watch Ultra 2 w kolorze Satin Black to smartwatch, który warto mieć