Patrick Konopelsky od dziesięcioleci prowadzi swoją firmę cateringową w hrabstwie Berks, obsługując tysiące imprez. Jeśli przez lata byłeś na weselach w czytelni, prawdopodobnie z niej jadłeś Catering Konopelski.
Pomimo reputacji swojej firmy w społeczności, Konopelski od czasu do czasu otrzymywał telefon od kogoś, kto chciał kupić jakąś klasyczną Kielbasę Konopelskiego.
„Ponieważ firma cateringowa nazywała się Konopelsky, ludzie dzwonili w poszukiwaniu kiełbasek” – powiedział.
Oczywiście Patrick zna Konobelsky Kielbasa jako jego dziadek, a potem jego ojciec i wujek, produkowali go przez dziesięciolecia w Reading. Louis Konopelski, polski imigrant, zaczął produkować i sprzedawać polskie mięso w rodzinnym sklepie na rogu ulicy Seventh i Canal Street w 1920 roku. Firma ostatecznie rozszerzyła się na większy sklep spożywczy przy Willow Street, a następnie kolejny przy Cotton Street, prowadzony przez Francisa Patricka. ojciec i wujek Josepha Patrick. Oba sklepy są zamknięte od lat.
Konopelscy zdobyli lojalnych zwolenników. Dlatego Patrick postanowił się odrodzić Mięso Konopelskiego Do sprzedaży wprowadzono polską Kielbasę Premium Smoked.
„Trzy lata temu zdałem sobie sprawę, że ponieważ jest zapotrzebowanie, musi być potrzeba” – powiedział. „Zjadłem kiełbasę ze sklepu spożywczego i targu rolników i dowiedziałem się, jak wyjątkowe są nasze gusta”.
Większość kiełbasy sprzedawanej na rynku, powiedział Konopiski, jest miękka jak hot dog. Jego rodzinna wersja koncentruje się na kursie, który wielu uważa za lepszą teksturę i jest wędzony drewnem.
przepis na papierze
Gdy pandemia koronawirusa spowodowała zamknięcie jego firmy gastronomicznej, Patrick był w stanie przyspieszyć ten proces. Znalazł rodzinny przepis, który Louis przywiózł z Polski w 1903 roku. Był napisany odręcznie na podartym i zamazanym papierze. Następnym krokiem było znalezienie wspólnego pracownika pakującego do przetwórstwa mięsa, a Konopelsky połączył siły z kimś, kto odmówił podania nazwiska.
„To było jak Złotowłosa i Trzy Niedźwiedzie” – powiedział – „Niektóre były bardzo duże lub bardzo małe.
„Miałem szczęście, że znalazłem taki, który mógłby wykonać partie 100 funtów i rozszerzyć. Nie chciałem spieszyć się z wprowadzeniem go na rynek, czułem, że muszę to zrobić dobrze. „
Kiedy produkt został udoskonalony, Konobelsky pokazał go Gary’emu Rednerowi, wiceprezesowi Redner’s Markets Inc. Mieszkał w hrabstwie Berks, ale już współpracował z firmą, od lat organizując imprezy dla rodziny Rednerów.
„Jesteśmy bardzo dumni, że możemy współpracować z inną lokalną i rodzinną firmą, taką jak Konopelskis” – powiedział Redner. „Mieliśmy relacje z rodziną Konopelskich, które trwają od ponad 20 lat, więc kiedy Pat poprosił nas o przetestowanie jego produktu na imprezie firmowej, na której uzyskał świetne wyniki, z radością przywieźliśmy go do reszty hrabstwa Berks. ”
W sierpniu kiełbasę zaopatrywano w 20 sklepach z promocją w mediach społecznościowych, która przyciągnęła ogromną liczbę miłośników kiełbasy. W końcu w listopadzie rozszerzono go na wszystkie sklepy Redner w Pensylwanii, Maryland i Delaware, a firma potrzebowała wystarczającej ilości produktów, aby przechowywać je w swoich magazynach.
„To wielka sprawa, ponieważ przestrzeń jest droga” – powiedział Konopelsky. „Mam szczęście pracować z rodziną taką jak Redners. Potrafią być sprytni i czegoś spróbować.”
ekspansja?
Oprócz Redner’s, kiełbasę można kupić lokalnie w Willow Glen Outdoor Market, Sinking Spring; Shady Maple Farmers Market, East Earl Town, hrabstwo Lancaster; i Stoltzfus Amish Deli, Allentown. Można go również zamówić online przez Konopelski Meats Strona internetowa.
Konobelsky powiedział, że zestawy są robione z Kielbasy w razie potrzeby.
„Zaczęliśmy od 400 funtów, a teraz płacimy 800 funtów co dwa tygodnie” – powiedział.
Celem jest dalsze rozszerzanie dystrybucji na inne obszary. Konopelski Kielbasa jest sprzedawany w supermarketach w rejonie Baltimore, a dalsza dystrybucja jest rozważana w Lehigh Valley, Harrisburgu i Filadelfii.
„Chcemy utrzymać koszty dystrybucji na tym samym poziomie” – powiedział Konopelsky.
Ryan, syn Konopelsky’ego, firmy czwartego pokolenia, zajmuje się sprzedażą i marketingiem online.
Oprócz przywrócenia rodziny Kielbasa do starych klientów i do nowego pokolenia, Konopelsky mówi, że ożywienie marki to sposób na pozdrowienie dziadka, ojca, wujka i innych członków rodziny.
„Dla mojego dziadka, ojca i wujka sprowadzenie go z powrotem jest bardzo satysfakcjonujące i bardzo emocjonalne” – powiedział Konopelsky. „Robisz to dla siebie i swoich klientów, ale także dla swoich przodków.
„Prace rozpoczęły się w 1920 r., a oto jesteśmy w 2021 r. i wracamy do biznesu w Kielbasie”.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Czy należy Ci się odszkodowanie po wyroku sądu w sprawie finansowania samochodu? | Sektor finansowy
Regulowane opłaty kolejowe w Anglii wzrosną o 4,6%, aby pokonać inflację w 2025 r. | Ceny kolei
Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, odważnie twierdzi, że będzie to ogromne wyzwanie dla Optimusa