Posiada 490-litrowy bagażnik i 1330 litrów pojemności po złożeniu tylnych siedzeń.
Przede wszystkim platforma MEB Entry ma napęd na przednie koła, podczas gdy pojazdy elektryczne zbudowane na istniejącej platformie MEB oferują zarówno napęd na tylne, jak i na wszystkie koła. Silnik montowany z przodu będzie wytwarzał 223 KM, a deklarowany zasięg dla ID 2 wynosi do 280 mil.
Decyzja o przestawieniu platformy na napęd na przednie koła miała na celu maksymalizację przestrzeni dostępnej na bagaż, co umożliwia tak duży bagażnik.
Platforma obsługuje akumulatory w dwóch rozmiarach – 38 kWh i 56 kWh – każdy z wykorzystaniem innej technologii ogniw akumulatorowych. Podczas gdy deklarowany maksymalny zasięg 280 mil dotyczy jednostki 56 kWh, podstawowy poziom 22 000 funtów będzie miał mniejszą baterię.
Volkswagen opisuje swoją technologię przekładni, akumulatorów i ładowania jako „szczególnie wydajną”. Podczas gdy baterie 38-kWh będą wykorzystywać pryzmatyczne ogniwa litowo-żelazowo-fosforanowe, firma nie ujawniła jeszcze składu chemicznego późniejszej jednostki.
Volkswagena Twierdzi, że bateria 58 kWh w ID 2 będzie w stanie naładować 10-80% w około 20 minut, a maksymalna szybkość ładowania wyniesie 125 kWh.
Samochód ma maksymalną prędkość 99 mil na godzinę i czas od 0 do 100 mil na godzinę w mniej niż 7,0 sekund.
Mindt powiedział, że Volkswagen „przenosi DNA naszych ikon w przyszłość”, dodając, że ID 2all jest „dlatego także hołdem dla Garbusa, Golfa, Polo”. Powiedział, że pokazuje, jak przyszłe samochody Volkswagena będą opierać się na trzech filarach projektowych: stabilności, przyczepności i emocjach.
Klasyczne elementy obejmują słupek C, który ma nawiązywać do Golfa Mk1, który opiera się na „ogólnej cesze kompaktowych modeli Volkswagena”. Mindt zmniejszył również głośność nad kołami, aby nadać samochodowi bardziej agresywną postawę na drodze.
More Stories
Czy należy Ci się odszkodowanie po wyroku sądu w sprawie finansowania samochodu? | Sektor finansowy
Regulowane opłaty kolejowe w Anglii wzrosną o 4,6%, aby pokonać inflację w 2025 r. | Ceny kolei
Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, odważnie twierdzi, że będzie to ogromne wyzwanie dla Optimusa