Wiesz, czego oczekiwać od posiadaczy Klasy E. To przyczepa samozbierająca, czysta i prosta. Mercedes spełnia prawie każdą inną niszę z resztą gamy modeli, teraz bardziej niż kiedykolwiek, więc kombi może skupić się na jak największej przestrzeni dla pasażerów, bagażu, zwierząt domowych, instrumentów muzycznych i wszystkiego, co trzeba przewieźć. Tak było zawsze, przez 45 lat i sześć pokoleń; Klasa E istnieje tak długo, jak mamy nadzieję, że pozostanie taka sama.
Pierwsza linijka komunikatu prasowego nowej Klasy E S214, mówiąca o wymiarach, pokazuje, że stare przyzwyczajenia nie umierają, jeśli chodzi o wagony ze Stuttgartu. Jest to samochód szerszy niż poprzednio (o 28 mm) z większym rozstawem osi (+22 mm, do 2961 mm), więc jest bardziej wygodny w środku: jest więcej miejsca na łokcie, kolana i nogi dla osób na tylnym siedzeniu. Pojemność bagażnika to 615 litrów, którą można zwiększyć do 1830 litrów. W modelu hybrydowym typu plug-in liczby te spadają do 460-1675 litrów. Poza posiadaniem Skody Superb – dla porównania ulubionego kombi wszystkich, z jego pojemnością 660 l / 1950 l – nie ma zbyt wiele dobrego. Cóż, może dopóki nie pojawi się nowa trasa 5 Series Tour, a to jest…
To są ważne rzeczy. Nowością w tym kombi jest również „bardziej aerodynamiczna linia dachu” niż wcześniej, chociaż nikt nie pomyli tego w najbliższym czasie z ostrym hamulcem. Podobnie jak w przypadku sedana, z przodu znajduje się czarny panel o wysokim połysku podobny do EQ, a także znane wykończenie tylnych świateł klasy C. „Ogólny wygląd jest progresywny” – mówi Mercedes. Powiedzielibyśmy, że bardzo miło jest zobaczyć nieruchomość klasy E, która wygląda jak nieruchomość klasy E.
Fani kombi z pewnością ucieszą się, widząc, że tylna oś z resorami pneumatycznymi jest standardem we wszystkich modelach, co idealnie nadaje się do utrzymywania Klasy E na równej belce, gdy jest ona załadowana w celu przewrócenia się pojazdu lub podobnego zdarzenia. Tych, którzy muszą przewieźć więcej, powinien zachęcić uciąg o masie 2100 kg lub maksymalnie 750 kg. Klasa E może jeździć na rowerach elektrycznych dzięki językowi o wadze do 84 kg. Aby zapewnić najwyższy komfort jazdy i kontrolę, Airmaric z bezstopniową regulacją tłumienia ADS+ jest opcjonalnym dodatkiem.
W przeciwnym razie wielu będzie zaznajomionych z tym samochodem z bogactwa technologicznego ujawnionego w sedanie, w tym MBUX Superscreen, oprogramowania (a nie sprzętu), inżynierii elektronicznej, oprogramowania Energizing Comfort do zwalczania choroby lokomocyjnej, szybszego automatycznego parkowania i cyfrowej kontroli wentylacji. , cyfrowy kluczyk do pojazdu i – oczywiście – wbudowany w deskę rozdzielczą aparat do selfie i wideo. Czterodrzwiowy, chwalebnie nisko wydajny wspólny wlot powietrza przeniósł się do kombi, z wartością 0,26 obiecującą przyzwoitą kulturę pracy i zasięg.
Mówiąc o tym, furgonetka jest wprowadzana na rynek z trzema opcjami silnika: 204-konnym silnikiem benzynowym E200 z łagodną hybrydą, 197-konnym silnikiem wysokoprężnym E220d z łagodną hybrydą oraz 308-konnym E300e typu plug-in. Ponownie, biorąc pod uwagę ponad 60 mil operacji EV zgłoszonych dla PHEV, Mercedes wierzy, że wiele podróży E300 może odbyć się bez startu z ICE. Pojawią się kolejne modele z łagodnymi hybrydami, a także – co ciekawe – hybrydy plug-in z silnikiem diesla.
Mercedes jeszcze nie ogłosił brytyjskich cen ani specyfikacji nowego kombi klasy E, chociaż w miarę zbliżania się sedana z pewnością nie będzie to daleko w tyle. Biorąc pod uwagę, że odchodzący samochód jest nadal wymieniony na stronie internetowej MBUK za 50 835 funtów, a nowy odpowiednik Klasy C zaczyna się od 47 115 funtów, spodziewamy się, że S214 E zacznie się gdzieś około 55 000 funtów. Narodowe laboratoria nie podróżowałyby w takim luksusie.
More Stories
Czy należy Ci się odszkodowanie po wyroku sądu w sprawie finansowania samochodu? | Sektor finansowy
Regulowane opłaty kolejowe w Anglii wzrosną o 4,6%, aby pokonać inflację w 2025 r. | Ceny kolei
Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, odważnie twierdzi, że będzie to ogromne wyzwanie dla Optimusa