Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

„Kochanie, zmniejszyliśmy łódź!”

„Kochanie, zmniejszyliśmy łódź!”

Puchar Ameryki: Kochanie, zmniejszyliśmy łódź!

Zespół Emirates Nowa Zelandia, 3 lipca, 06:14 PDT
4 lipca 2023 r

„Kochanie, zmniejszyliśmy łódź!”

AC40 w płaskiej paczce o długości 40 stóp zaprojektowanej z myślą o łatwej wysyłce – Zespół Emirates Nowa Zelandia – lipiec 2023 r. © Emirates Team Polska

Zapisz się do newslettera SW


AC40 robi fale swoimi osiągami na wodzie, ale jego konstrukcja jest równie imponująca pod względem logistycznym.

W ostatnich dniach zespół Emirates Airline w Nowej Zelandii przygotowywał i pakował AC40 „Te Kakahi” do wysyłki do Barcelony. Teraz starannie zapakowane na naszym pojedynczym płaskim stojaku do wysyłki, który obejmuje kompletne podwozie, platformę, ramiona foliowe i skrzydła foliowe, misternie zaprojektowane, aby były jak najbardziej wydajne w transporcie.

Kiedy projektowano AC40, brano pod uwagę nie tylko łódź, ale ogólny wygląd koncepcji klasy obejmował również łatwą i ekonomiczną logistykę.

„Kiedy projektowaliśmy AC40, musieliśmy pamiętać o tym, w jaki sposób zamierzamy wysłać łódź na cały świat”. Zespół Emirates wyjaśnił wieloletniego inżyniera mechanika z Nowej Zelandii, Martina McElwee.

„Dlatego wymyśliliśmy ten niestandardowy układ płaskich stojaków, który utrzymuje łódź w standardzie 40-stopowego kontenera z wyłączeniem wysokości. Został zaprojektowany tak, aby nie przekraczał 4,8 stopy na przyczepie niskopodwoziowej, co jest prawie maksymalnym wysokość ciężarówki, którą możesz przewieźć.” świat bez tak wielu problemów z licencjami.

Dawne łodzie klasy America’s Cup, takie jak łodzie z twardymi skrzydłami AC45 i AC50, przewożą wszystkie przedmioty w dużej ilości kontenerów transportowych, a koszty szybko się sumują. Dlatego istnieje potrzeba znacznego ograniczenia części procesu projektowania i logistyki AC40, biorąc pod uwagę całkowity koszt kampanii nowej klasy łodzi dla drużyn Pucharu Ameryki i przyszłych właścicieli.

„Utrzymanie jachtu w jednym opakowaniu po prostu zmniejsza koszty wysyłki na całym świecie. I byłoby o wiele łatwiej załadować go na pokład, gdyby ładunek masowy nie był rozbity.”

READ  „Szkoda” – australijski trener spalony z powodu „skandalicznego” powodu ujawnienia Daly’ego M., Leifa Kernika-Jelarosa

Przyjąłem tę filozofię od chwili, gdy opuściłem producentów.

„Każda łódź wysyłana z McConaghys jest dostarczana z płaskim stojakiem. Każdy AC40 jest dostarczany w jednym opakowaniu, wszystko jest razem i nie musisz mieć innych kontenerów, kiedy przewozisz rzeczy. Ostatecznie okazało się, że jest naprawdę dobrze. ” powiedział McElwee, człowiek znany jako „Toon”.

Wracając do akcji, kapitan łodzi Spencer Loxton nadzoruje ostatnie części płaskiego stojaka AC40, które są zabezpieczane i gotowe do wytoczenia drzwi.

„Jesteśmy na końcowym etapie wysyłki naszej ostatniej łodzi do Europy i wyślemy ją na pokład na początku przyszłego tygodnia, a następnie spotkamy się z AC75 w Barcelonie”.