Amerykańska kobieta wywołała gorące kontrowersje po ujawnieniu, że odmówiła rezygnacji z miejsca w pierwszej klasie, aby pomieścić trzyosobową rodzinę. zdjęcie/TikTok; maresasd
Kobieta podróżująca pierwszą klasą wywołała kontrowersje w Internecie w związku z często zadawanymi pytaniami dotyczącymi lotów.
Marisa Friedman, ekspert ds. biznesu, brandingu i marketingu ze Stanów Zjednoczonych, ujawniła w popularnym teraz TikTok, że odmówiła ustąpienia miejsca rodzinie, która chciała usiąść razem.
Friedman, który był na pokładzie amerykańskiej linii Delta Air Lines, nie żałował tego, mówiąc, że chodzi o „planowanie”.
Powiedziała również, że specjalnie wybrała swoje miejsce w pierwszej klasie, które może kosztować od 500 do 2000 USD w przypadku lotów krajowych, w zależności od daty i miejsca docelowego.
W klipie, który od tego czasu przyciągnął 1,4 miliona wyświetleń, powiedziała: „Nie jestem złoczyńcą, ponieważ nie wyprowadziłam się z miejsca w pierwszej klasie, za które w pełni zapłaciłam. Jestem też matką, więc nazywa się to planowaniem naprzód. „
W kolejnym filmie Friedman wyjaśniła, że zasugerowała, aby rodzina przeniosła się z pierwszej klasy do innej części samolotu, gdzie mogą usiąść w rzędzie.
„Oczywiście, że mam The Spójrz – powiedziała po oświadczeniu się rodzinie.
Powiedziała, że trzyosobowa rodzina poprosiła ją o przeprowadzkę, aby zbliżyć się do siebie, ponieważ miejsca w pierwszej klasie były ustawione parami i chcieli, aby Marisa przesunęła się, aby mogły zająć jedną parę, a także najbliższą przestrzeń po drugiej stronie przejścia.
„Gospodyni spojrzała na mnie i była jak„ dobra sugestia ”, ale to nie powstrzymało tej mamy od spojrzenia na mnie z boku i rozmowy o mnie”.
„Oto rzecz: Jeśli dokonasz rezerwacji w linii lotniczej, ponieważ zdarzyło się to nam, jako czteroosobowej rodzinie, połączą Twoją rezerwację, tak aby jedynym momentem, w którym możesz się rozstać, jest spóźnienie się na lot lub połączenie.
„Jednak ubezpieczenie nie tylko zapobiegnie takim problemom, ale możesz również skorzystać z ubezpieczenia podróżnego, aby złożyć wniosek o zwrot pieniędzy i zarezerwować innego przewoźnika w zależności od posiadanej polisy”.
Friedman powiedziała, że zanim ktokolwiek po mnie „przyjdzie”, ma dwoje dzieci i zawsze planuje z wyprzedzeniem.
Powiedziała również, że ludzie powinni mieć „zerowe oczekiwania” dotyczące siedzenia obok siebie przy zakupie podstawowych foteli ekonomicznych.
„Wszyscy wiedzą, że dostaniesz wolne miejsca. Jeśli kupisz bilety lepszej klasy lub pełną taryfę, dostaniesz więcej miejsc noclegowych. Więc nie jestem ani złoczyńcą, ani nikim innym (nie rezygnuje z miejsca).
– A tak przy okazji, kilka razy zamieniłem się miejscami w życiu, to było okropne. To się więcej nie powtórzy.
Klipy Friedman natychmiast wywołały lawinę komentarzy zarówno zwolenników jej stanowiska, jak i zagorzałych jej przeciwników.
Jeden z użytkowników TikTok napisał: „Nigdy nie będziesz zły, jeśli nie zrezygnujesz z płatnego miejsca. Kropka. Ludzie muszą 1) planować z wyprzedzeniem i 2) płacić, jeśli chcą mieć miejsce”.
Drugi powiedział: „Nie miałbym odwagi prosić kogokolwiek o przeniesienie się dla mnie. Zrezygnowałem z miejsca więcej razy, niż przyznaję. Nigdy więcej”.
Inni byli tak pamiętliwi, że Friedman był zmuszony oklaskiwać tych „wychowanych” przez jej decyzję, nazywając ją „elitarą”.
„Cóż, wydaje się, że ludzie czują się w jakiś sposób silni” – powiedziała w kolejnym klipie.
„Istnieją bardzo celowe powody wyboru miejsca, z których niektóre obejmują moją niepełnosprawność, której nie powinnam nikomu usprawiedliwiać” – powiedziała.
Tym, którzy mieli problem z jej decyzją, powiedziała: „to coś, czym jesteś”.
„Gdybym miał okazję zrobić to ponownie, prawdopodobnie zrobiłbym to inaczej, ale tak czy inaczej, podróżuję trzy do czterech dni w tygodniu, z dala od domu i rodziny i mam bardzo specyficzny sposób podróżowania, który sprawia, że czuję się komfortowo.
„Nie mogłem prosić nikogo o ustąpienie miejsca, a gdybym chciał, nie zakładałbym, że to zrobi”.
Friedman nie jest jedynym, który wywołał debatę na temat etykiety zmiany miejsc w samolocie, aby pomieścić większe grupy.
Mężczyzna został opisany z rozcięciem** za to, że odmówił ustąpienia miejsca, aby czteroosobowa rodzina mogła usiąść razem.
W poście na Reddicie, który zebrał prawie 10 000 głosów za i ponad 1000 komentarzy, pasażer wyjaśnił, że leci do domu z Grecji 10-godzinnym lotem.
Powiedział, że ponieważ o tej porze roku był „tak gorączkowy”, zapłacił dodatkowo za usiąść z przodu samolotu, aby być bliżej bramy, gdy nadszedł czas wysiadania.
„Osobiście nienawidzę podróży, więc wydałem więcej pieniędzy, aby być bliżej” – powiedział w poście.
Kiedy jednak wszedł do samolotu, podeszła do niego matka dwójki dzieci i zapytała, czy może zamienić się miejscami.
Facet zwykle mówił, że wszystko będzie w porządku, ale to oznaczało, że byłby zirytowany, ponieważ zostałby przesunięty o 20 rzędów do tyłu i „nie dostanie wartości swojej ceny”.
Według mężczyzny matka „zrobiła scenę” i nazwała to włazem**.
Stanowisko pasażera w odmowie ustąpienia miejsca zostało poparte przez ogromną liczbę użytkowników, którzy zgodzili się, że nie jest on winny.
„Gdzie ludzie znajdują nerwy?” zapytał jedna osoba.
Inny napisał: „Mam dużo niepokoju (płacz, atak paniki) w samolotach, więc zwykle latam z kumplem. Bez wątpienia płacę nam za siedzenie razem. Łatwo jest planować z wyprzedzeniem”.
Inni sugerowali, że rodzina powinna była poprosić agenta linii lotniczej podczas odprawy o przesunięcie przydzielonych miejsc – lub zaplanować z wyprzedzeniem.
„Zapłaciłeś za swoje miejsce i masz pełne prawo tam siedzieć” – powiedział jeden z użytkowników Reddit.
„Fanatyk muzyki. Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Czytelnik. Wielokrotnie nagradzany telewizyjny ninja”.
More Stories
Obietnice wyborcze Kamali Harris przypominają obietnice Jacindy Ardern
Wybory w USA: Joe Biden mógł pomóc Trumpowi w jego „śmieciowych” gafach.
Wydarzenie Trumpa w Madison Square Garden zostało zakłócone prymitywnymi uwagami wstępnymi