Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Kobieca walizka rozerwana na kawałki w locie: „Czy ktoś wrzucił ją do rębaka?”

Kobieca walizka rozerwana na kawałki w locie: „Czy ktoś wrzucił ją do rębaka?”

Zdjęcia uszkodzonej torby zostały opublikowane na Twitterze.

Świergot

Zdjęcia uszkodzonej torby zostały opublikowane na Twitterze.

Pasażerka podzieliła się niezwykłymi szkodami, które zgłosiła w swoim bagażu podczas lotu Delta w USA.

Amerykanka Emily Hofferber opublikowała na Twitterze kilka zdjęć swojego zniszczonego bagażu z szokującym podpisem: „What the f- Delta” i oznaczyła naruszającą linię lotniczą.

Zdjęcia pokazują jej torebkę podartą z jednej strony na strzępy, brakujące koło i ubrania wypadające z zamka błyskawicznego.

Emily twierdziła również, że linie lotnicze zaoferowały pokrycie szkód, ale wyślą je tylko „czekiem wysłanym pocztą”.

Czytaj więcej:
* Amerykańskie linie lotnicze od końca 2018 roku zgubiły lub zniszczyły ponad 15 000 wózków inwalidzkich
* Zobacz, jak ute przebija się przez ścianę na lotnisku w USA
* Samolot wpada w niedźwiedzia na pasie startowym Alaski
* Słowa, których nigdy nie chcesz słyszeć na lotnisku

„10-14 dni na otrzymanie czeku wyrównawczego pocztą? W 2022 r. wyślemy czeki pocztą, ponieważ jest to najskuteczniejszy sposób przesyłania pieniędzy…” – napisała na Twitterze.

„jak to się stało?” – zapytała Emily w kolejnym tweecie.

Jak na ironię, Emily podzieliła się również starszym tweetem, w którym opublikowała świetną recenzję Delty, zanim jej torba została w niewytłumaczalny sposób zniszczona.

„Pochwaliłam wszystkich”, napisała i przesłała dalej wiadomość, która mówiła: „Zapomniałam, jak bardzo Delta przewyższa Amerykę”. [Airlines]. „

Emily powiedziała, że ​​otrzymała rekompensatę za szkody czekiem.

Świergot

Emily powiedziała, że ​​otrzymała rekompensatę za szkody czekiem.

W kolejnym liście sfrustrowana podróżniczka powiedziała, że ​​zapłaciła 600 dolarów za bilet lotniczy, plus 100 dolarów „opłatę za psa” i 170 dolarów za odprawę bagażu – tylko po to, by jej bagaż był traktowany w ten sposób.

Zwolennicy Emily byli podobnie zakłopotani tym, jak bagaż może zostać zdeformowany podczas transportu.

„Czy ktoś wrzucił go do noża do drewna?” zapytał jedna osoba. „Ten poziom uszkodzeń jest niemal imponujący”.

READ  Wzmocnienie procedur wysyłkowych - FBC News

Inny napisał: „Sposób, w jaki otworzyły się moje usta, o mój Boże, co za delta piekła”.

Kilka osób nawet żartowało, że torba wyglądała tak, jakby zaatakował ją niedźwiedź lub jakby ktoś próbował wepchnąć torbę do niszczarki.

„Czy w ładowni był niedźwiedź???” zapytał jeden użytkownik. „Edward Nożycoręki jest komicznie pijany” – zażartował inny.

Emily odpowiedziała: „Zapłaciłam 100 dolarów dodatkowo za moje torby, zanim jedna z nich miała nadwagę, tak jakbym wydała wystarczająco dużo, aby to było absolutne minimum… nie karm tego niedźwiedzia”.

W oświadczeniu dla 9Honey Delta przeprosiła za incydent i powiedziała, że ​​ma kontakt z Emily.

„Delta szczerze przeprasza tego klienta za uszkodzenie jego bagażu i zawartości” – czytamy w oświadczeniu.

„Zespoły Delta były w kontakcie z klientem, aby zaoferować odszkodowanie za ten rzadki wypadek”.

Ta historia została po raz pierwszy opublikowana w 9- miód Jest ponownie publikowany za zgodą.