Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

KNORR oraz światowej sławy gracz i streamer NINJA wzywają branżę gier do uprawiania większej ilości warzyw w grach

KNORR oraz światowej sławy gracz i streamer NINJA wzywają branżę gier do uprawiania większej ilości warzyw w grach

Knorr i Ninja wspólnie zachęcają graczy do podpisania petycji #ModTheVeg, w której wzywają wydawców gier, aby warzywa w ich grach były tak ekscytujące i satysfakcjonujące jak inne potrawy.

Klify Englewood w stanie New Jersey, 20 marca 2024 r /PRNewswire/ — Knorr Corporation — światowy lider w branży bulionów, zup, przypraw, sosów i nie tylko — oraz światowej sławy gracz i streamer Tyler „Ninja” Blevins ujawniają głównym wydawcom gier nieznaną wadę występującą w wielu ich Gry. Chociaż wszyscy wiedzą, że warzywa są dobre w prawdziwym życiu, w wirtualnym świecie gier nie są one tak dobre.

Ninja i Knorr uważają, że nadszedł czas, aby promować warzywa, aby zyskać uznanie, na jakie zasługują, i wzywają społeczność graczy na całym świecie, aby przyłączyła się do tych ambicji poprzez petycję #ModTheVeg. Zapraszamy miłośników gier Podpisać petycję Aby pokazać swoje wsparcie dla wspierania warzyw w wirtualnym świecie i przywracania nowej równowagi w mocy gier.

Pasjonując się warzywami, które doładowują się w świecie rzeczywistym i wirtualnym dzięki pysznym przyprawom, Knorr zbadał, jak warzywa pozostają w tyle w świecie wirtualnym oraz w 15 najlepszych grach, które zauważalnie pozostawały w tyle. Na przykład w jednej popularnej grze żucie mięsa zwiększa PŻ o 15 PŻ, a gryzienie kapusty tylko o 10 PŻ. W innych grach różnica jest jeszcze większa – stek wołowy zapewnia +552 PŻ, a za nim czai się pyszny gulasz z fasoli, który osiąga jedynie +61 PŻ.

„Ostatnio stałam się bardziej świadoma tego, co dostarczam do swojego organizmu i dowiedziałam się, jak ważne są zbilansowane posiłki dla mojego długoterminowego zdrowia. Historycznie rzecz biorąc, poprzez gry ograniczaliśmy się do stosowania diet opartych na mięsie aby przejść przez tę fazę. Zadania główne lub Ty leczysz się szybciej, podczas gdy jabłka czy kapusta leczą Cię w mniejszym stopniu. ” „Czy nie byłoby wspaniale, gdyby w grze liczyły się warzywa? Cóż, dlatego nawiązałem współpracę z Knorrem, opracowali kilka świetnych modów do wszystkich naszych ulubionych gier, które nauczą fanów, jak ważne są warzywa i zbilansowana dieta. ”

W ramach współpracy Ninja z Knorrem będzie on nadal transmitował Piątek 22 marca W 14:00 czasu pacyficznego Aby postawić problem swoim zwolennikom, opowiadać się za równością warzyw i wprowadzić ekscytujące zmiany dotyczące warzyw. Nie będzie sam, ponieważ w nadchodzących tygodniach do misji dołączy ośmioosobowa drużyna z całego świata.

„W Knorr wierzymy w udostępnianie każdemu dobrego jedzenia, dlatego jesteśmy podekscytowani współpracą z Ninja, aby pokazać moc warzyw i stworzyć nowy smak przygody w grach” – powiedział. Gina KirowSzef marketingu, Knorr Ameryka Północna. „Mamy nadzieję, że ta kampania przyciągnie uwagę wydawców gier i zmotywuje ich do ponownej oceny swoich gier i zapewnienia warzywom superdoładowania, na jakie zasługują”.

Zaangażuj się i dołącz do Ninja i Knorra, gdy wyruszają na wyprawę, aby wyrównać sytuację w zakresie warzyw, aby stały się one MVP (najcenniejszym produktem) w Twoim ekwipunku. To nie tylko misja, to rewolucja w grach, mająca na celu naprawienie wielkiego zła wyrządzonego warzywom. Aby udostępnić, włącz edytowanie i Podpisać petycję Wzywamy wydawców gier, aby warzywa w ich grach były tak ekscytujące i przydatne jak inne produkty spożywcze!

Skontaktuj się, aby uzyskać więcej informacji
Tylera Krivicha
[email protected]

O firmie Knorr USA
Knorr wierzy, że zdrowa, pożywna żywność powinna być dostępna dla każdego. Nie jest to rzeczywistość dla wszystkich w dzisiejszej Ameryce. Dlatego wyruszamy w podróż, aby upewnić się, że wszyscy Amerykanie mogą przygotowywać zdrowe posiłki, z którymi dobrze się czują. Niezależnie od tego, czy chodzi o tworzenie produktów wysokiej jakości, oferowanie prostych przepisów przygotowanych przez szefa kuchni, czy też wspieranie organizacji i inicjatyw zapewniających dostęp do zdrowej żywności, Knorr pozostaje wierny swojej długiej historii udostępniania dobrej żywności każdemu.

Firma powstała w 1838 roku, kiedy ją założył Karola Heinricha Knorra Pionierskie eksperymenty z suszeniem przypraw i warzyw w celu zachowania ich smaku i wartości odżywczych. Od tego czasu Knorr® stał się globalną marką oferującą szeroką gamę bulionów, zup, przypraw, sosów, przekąsek, sosów oraz dań mrożonych i gotowych.

O firmie Unilever Inc Ameryka północna
Unilever jest wiodącym światowym dostawcą produktów kosmetycznych, luksusowych, higieny osobistej, pielęgnacji domu, żywienia i lodów, prowadzącym sprzedaż w ponad 190 krajach i produktów, z których codziennie korzysta 3,4 miliarda ludzi. Zatrudniamy 127 000 pracowników, a w 2023 r. osiągnęliśmy sprzedaż na poziomie 59,6 miliarda euro.

Nasze wiodące marki Ameryka północna Obejmuje Dove, Hellmann's, Vaseline, Degree, Axe, TRESemmé, Knorr, Magnum, Ben & Jerry's, Nutrafol, Liquid IV, Paula's Choice i Dermalogica.

Więcej informacji o firmie Unilever US i jej markach można znaleźć na stronie: www.unileverusa.com

Więcej informacji o firmie Unilever Canada i jej markach można znaleźć na stronie: www.unilever.ca

O Tylerze „Ninja” Blevinsie
Tyler „Ninja” Blevins to jedna z najbardziej rozpoznawalnych osobistości z branży gier i rozrywki na świecie. Mając ponad 74 miliony fanów na całym świecie w głównych sieciach cyfrowych, Tyler „Ninja” Blevins stał się fenomenem popkultury w 2018 roku, po tym, jak transmitował na Twitchu grę w Fortnite u boku rapera Drake’a. Travisa Scottaoraz skrzydłowy Pittsburgh Steelers JuJu Smith-Schuster. Od tego czasu stał się pierwszym streamerem, który otrzymał ekskluzywną skórkę zarówno w Fortnite, jak i Raid: Shadow Legends jako grywalny bohater, a także był pierwszym profesjonalnym streamerem, który pojawił się na okładce magazynu ESPN.

Można go zobaczyć w epizodycznej roli w filmie Free Guy z udziałem Ryan Reynolds. Miał także role w Hotelu Transylwania: Transylwania i „Duncanville” stacji Fox. Jest autorem dwóch powieści graficznych.

Po sukcesie gry Ninja: The Most Dangerous Game (wydanej na… Grudzień 2019), wydawnictwo Ten Speed ​​Press opublikowało kontynuację, Ninja: War for the Dominions (Maj 2021). Znany filantrop, aktywny społecznie w swoim rodzinnym mieście Detroit Podobnie jak jego nowy dom w Chicagozostał uznany przez magazyn TIME za jednego ze 100 najbardziej wpływowych ludzi 2019 r. i niedawno ogłosił, że jest sponsorem Ninja Esports Lounge w klubie Matilda R. Wilson Boys & Girls Clubs w Wzgórza KasztanoweMichigan.

Ninja jest reprezentowany przez CAA oraz Loeb & Loeb.

źródło: Knorr