Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Klienci zmagają się z chaosem w podróży na Heathrow z powodu niedoborów personelu

Klienci zmagają się z chaosem w podróży na Heathrow z powodu niedoborów personelu

s

Pasażerowie na Heathrow utknęli w długich kolejkach, ponieważ braki kadrowe nadal sieją spustoszenie w podróży.

Wściekli klienci na lotnisku West London Airport skarżyli się na opóźnienia w kontroli paszportowej, ponieważ wiele bramek elektronicznych przestaje działać.

Podróżni zgłaszali również opóźnienia w odprawie, prawdopodobnie spowodowane problemami kadrowymi oraz nieobecnością Covida.

Mówi się, że Terminal 2 na Heathrow jest „blisko przepustowy”, a pasażerowie podobno nie mogą wejść do portu co najmniej trzy godziny przed lotem.

Jeden z klientów napisał na Twitterze: „Kolejki są okropne w Terminalu 2 Ile innych wymówek? Nie do przyjęcia”.

Rzecznik Heathrow odpowiedział: „Zdajemy sobie sprawę, że dłuższe kolejki wpływają na pasażerów. Linie lotnicze będą ciężko pracować, aby obsłużyć pasażerów w przyspieszony sposób. Upewnij się, że postępujesz zgodnie z wytycznymi linii lotniczych. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.”

Linia lotnicza dodała: „Zdajemy sobie sprawę z problemu dotyczącego elektronicznych bramek, które obsługuje i obsługuje Border Force. Ten problem dotyczy wielu portów wejścia, a nasze zespoły ściśle współpracują z Border Force, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem”.

Chaos podróżniczy zbiega się z początkiem świąt wielkanocnych, ponieważ coraz więcej Brytyjczyków chce podróżować za granicę po tym, jak wszystkie brytyjskie ograniczenia dotyczące podróży Covid zostały usunięte.

Pasażerowie na lotnisku w Manchesterze również borykają się z dużymi opóźnieniami bagażu, ponieważ lotnisko stara się sprostać zwiększonemu zapotrzebowaniu.

Jeden mężczyzna powiedział BBC, że jeden z pracowników powiedział: „Pozbyli się wszystkich [staff] I nikt nie chce wracać”.

Inni skarżyli się w mediach społecznościowych, że utknęli w samolocie, ponieważ „nie ma dostępnej obsługi naziemnej, która mogłaby nas wydostać”.

Port lotniczy Manchester już w ostatnich tygodniach obwinił długie kolejki pasażerów za braki kadrowe.

Ostrzegł przed potencjalnymi problemami, ponieważ lotnisko borykało się ze zwiększonym popytem po „znacznym zmniejszeniu” operacji podczas pandemii.

READ  Badanie, czy cena Solany w najbliższym czasie pozostanie stabilna

W sobotę w porcie Dover wystąpiły duże opóźnienia z powodu przestojów promów przez kanały i złej pogody.

Zawieszenie usług P&O, z trzema statkami firmy zacumowanymi w Dover, zaostrzyło długie kolejki.

Szef Brytyjskiego Stowarzyszenia Portów powiedział, że sytuacja nieznacznie się poprawiła, ale opóźnienia prawdopodobnie utrzymają się poza weekendem.

Przemawiając dziś rano, Richard Ballantine powiedział: „Dzisiaj jest trochę lepiej, rozumiemy.

Wczoraj staliśmy w kolejce przed portem do dziewięciu godzin. Wprowadzono procedury przejścia, które działają dość dobrze i umożliwiają swobodne poruszanie się innym ludziom w East Kent, firmom, mieszkańcom itp.

„Ale[to]nie jest dobra sytuacja, jeśli utkniesz w pojeździe na sześć do ośmiu godzin”.

Heathrow oszacował, że popyt na loty w czasie wakacji może osiągnąć 85% poziomów sprzed pandemii.