Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Kiedy tracą ważność bony Tesco Clubcard?

Kiedy tracą ważność bony Tesco Clubcard?

Tesco wydało ostrzeżenie dla posiadaczy kart Clubcard w Wielkiej Brytanii, ponieważ ceny żywności pozostają na boleśnie wysokim poziomie.

Ponad 20 milionów osób w Wielkiej Brytanii posiada kartę Tesco Clubcard, która umożliwia kupującym uzyskiwanie specjalnych zniżek na wybrane produkty, a także gromadzenie punktów, które można później wymienić na bony do wykorzystania w sklepie.

Klienci mogą wykorzystać swoje kupony Clubcard, aby obniżyć koszty cotygodniowych zakupów lub paliwa, zafundować sobie ponad 100 nagród partnerów, w tym Pizza Express i Spa Seekers, lub skorzystać z nowej, wspaniałej oferty Tesco Mobile.

Ale podczas gdy ludzie gromadzą punkty, wielu zapomina o ich wykorzystaniu przed ich wygaśnięciem. Ponad 2 milionom klientów Tesco przypomniano, aby wydali ponad 16 milionów funtów na kupony Clubcard, zanim wygasną z końcem lutego.

Kupony, które po raz pierwszy zostały wyemitowane w lutym 2021 r., wygasną 28 lutego i pomogą gospodarstwom domowym w całej Wielkiej Brytanii w trudnym okresie dla budżetów rodzinnych, kiedy inflacja cen żywności gwałtownie rośnie.

Dyrektor Programu Lojalnościowego Tesco, Tash Whitmi, powiedziała: „Chcemy pomóc domowym budżetom klientów jeszcze bardziej się rozrosnąć, a Clubcard to najlepszy sposób, aby uzyskać wielką wartość z Tesco – od Clubcard Rewards po tysiące ekskluzywnych ofert ze stawkami Clubcard.

„Ponieważ kupony Clubcard o wartości ponad 16 milionów funtów wygasają z końcem lutego, przypominamy klientom, aby wydali je w tym trudnym okresie roku, ponieważ budżety rodzinne odczuwają presję Nowego Roku”.

Ostrzeżenie pojawiło się po tym, jak Tesco ogłosiło w zeszłym miesiącu, że dokonuje przeglądu swojego programu Clubcard, aby częściej rozdawać kupony lojalnym klientom.

Klienci, którzy pobiorą nową aplikację Clubcard & Grocery, która w przyszłym roku zastąpi istniejącą aplikację Clubcard, otrzymają trzy razy więcej cyfrowych kuponów w ramach nowego systemu.

Oznacza to, że cztery miliony klientów sklepu w Wielkiej Brytanii otrzyma spersonalizowane oferty oszczędnościowe oparte na powtarzających się zakupach i historii zakupów co dwa tygodnie, a nie tylko osiem razy w roku w ramach obecnego podejścia.