Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Każdy kierowca benzyny i diesla będzie ukarany surowymi przepisami podatkowymi dla nowych samochodów

Każdy kierowca benzyny i diesla będzie ukarany surowymi przepisami podatkowymi dla nowych samochodów

Wszyscy kierowcy w Wielkiej Brytanii zostali ostrzeżeni o podwyżce podatku od pojazdów (VED) w kwietniu przyszłego roku, ale wygląda na to, że kierowcy benzyny i oleju napędowego zostaną surowo ukarani w przypadku niektórych modeli, o których wiadomo, że powodują wyższy poziom zanieczyszczenia, który może wynieść nawet 125 funtów więcej

Kierowcy benzyny i diesla będą karani w zależności od „rodzaju kupowanego samochodu”

kierowcy samochodów napędzanych benzyną i olejem napędowym zostało ostrzeżonych, że mogą być karane w zależności od typu pojazd kupują.

Wszyscy kierowcy spotykają się z trafieniem w kieszeni z Opłata za podatek od pojazdu (VED) Ceny mają wzrosnąć 1 kwietnia 2022 roku.

Ale po ogłoszeniu zmian VED okazało się, że najbardziej ucierpią kierowcy benzyny i diesla, Wieczór w Manchesterze raporty.

Sean Kimball, rzecznik Close Brothers Motor Finance, powiedział, że Brytyjczycy będą tankowani tylko w „typie samochodu”, który kupują.

Konsumenci gazu i modele, które wytwarzają wysoki poziom zanieczyszczenia powietrza, zostaną dotknięte.

Pojazdy wytwarzające ponad 255 g/km zanieczyszczenia CO2 osiągną aż 120 funtów, z obecnej stawki 2 245 funtów w 2021 r. do 2 365 funtów.

Wszyscy kierowcy mają do czynienia z ciosem w kieszeni, ponieważ podatek od pojazdów (VED) ma wzrosnąć w kwietniu
(

obrazek:

Obrazy Getty’ego)

Tymczasem kierowcy samochodów wytwarzających od 226 do 255 g/km odnotują wzrost o 105 funtów, a opłaty za samochody produkujące od 191 do 225 g/km wzrosną o 75 funtów.

Zauważysz wyższe ceny we wszystkich pojazdach, z wyjątkiem tych, które wytwarzają mniej niż 75 g/km CO2.

Kimble ostrzegł również przed „wyzwaniem” stojącym przed kierowcami, którzy chcą przejść na pojazdy elektryczne.

Powiedział, że rząd będzie musiał „zrekompensować” dochody podatkowe, ponieważ coraz więcej kierowców zacznie porzucać swoje istniejące pojazdy z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi.

Rozmawiając z podawaćPowiedział: „Możesz zobaczyć zachętę z perspektywy podatkowej podatku drogowego i świadczeń rzeczowych zmierzających w kierunku pojazdów o niższej emisji.

Wzrost będzie zależał od rodzaju posiadanego pojazdu – te, które najbardziej zanieczyszczają, podlegają większej ilości
(

obrazek:

AFP/Getty obrazy)

„Jest to lepsze dla wszystkich zaangażowanych, więc jest to sytuacja korzystna dla obu stron.

„Wyzwaniem jest zatem, w jaki sposób rząd równoważy te wpływy z podatków, biorąc pod uwagę to, co otrzymaliby z samochodów z silnikiem benzynowym i wysokoprężnym.

„To, co widzisz dalej, to konsumenci benzyny i oleju napędowego, z ich punktu widzenia przypuszczam, że jestem karany przez rodzaj kupowanego samochodu”.

Ministerstwo Skarbu wcześniej oszacowało, że będzie musiało wypełnić czarną dziurę o wartości 40 miliardów funtów w wyniku utraconych stawek VED i ceł paliwowych.

Nowe zasady wejdą w życie w kwietniu 2022 r.
(

obrazek:

Obrazy Getty’ego)

Podwyżka VED ma wejść w życie 1 kwietnia 2022 r.

Zmiany ogłoszono po raz pierwszy jesienią ubiegłego roku dochód.

HM Revenue and Customs powiedział, że podwyżka ma na celu zapewnienie, że stawki VED zostaną podniesione zgodnie ze wskaźnikiem cen detalicznych (RPI).

Powiedzieli, że zwiększenie stawek VED w 2022 r. zapewni utrzymanie stawek w ujęciu realnym.

Powiedzieli, że zmiany zapewnią kierowcom „uczciwy wkład w finanse publiczne”.

Dodali: „Środek ten wpłynie na kierowców posiadających samochód, ciężarówkę lub motocykl lub korzystających z komercyjnego prawa jazdy na motocykl.

„Wzrost stawek VED jest zgodny z RPI, co oznacza, że ​​stawki pozostaną niezmienione w ujęciu realnym dla właścicieli pojazdów”.

Czytaj więcej

Czytaj więcej

READ  Kierowcy odkrywają warsztat, który sprzedaje paliwo znacznie taniej niż znane stacje benzynowe